Segi Tiga Bermuda X Bab 8

310 11 0
                                    

"Lohong hitam ! Ia sedut semua kapal lautt dan kapal terbangg !"

"Macam pusaran gergasi tadi . Bolehkah ia bawa aku pulang ?"

Pshhhhh !!!! David menolak stereng ke arah kanan untuk mengelak dari kapal terbang yang terhempas itu .

"Wahhh !! Kapal terbang terhempas !"

"Arghhh ! Semuanya jatuhhh !!! Erghhh !!!"

"Kenapaa aku asyik ditimpa malang ?"

Kpofffff !!! Kbommm !!!!

Tiba-tiba enjinnya gagal berfungsi . David cuba start enjinnya , namun tetap tidak boleh .

"Habislah ! Sekarang pula enjin buat hal ! Kapal buruk ! Cepatlah ! Bergerakkk !!!"

Hidung David terbau seperti ada tumpahan minyak . Dipandang ke kanan , kapal terbang yang baru saja terhempas tadi , minyaknya tumpah di lautt . Di bahagian sayap kiri dan kanan terdapat sedikit api .

Makin banyak pula minyak yang tumpahh . Tanpa dijangkaa , kapal terbang tersebut meletup .

Kbommmmmm !!!! David tergamam .

Bommmmmm !!!!! Bommmmmm !!!!! Kapal-kapal yang berada disitu turut meletup terkena tempias apinya .

Kpooshhhhh !!! Kapal David jugaa tidak terlepas dari pandangan . Kapalnya meletup lalu berkecai . David terjatuh ke dalam laut tanpa sempat berpaut .

Poofffff !! Badan David jatuh ke dalam lauttt perlahan-lahan .

Aku ... Aku akan matii..macam ni ke ?"

Gloop !! Gloop !! Gloop !!
Badan David perlahan-lahan hanyutt ke dasar lautt .

Segi Tiga Bermuda X Atlantis Where stories live. Discover now