Segi Tiga Bermuda X Bab 5

364 14 0
                                    

"Pusaran air besar !" Ujar David terkejut .

Swohhhhh !!! Swohhhh !!! Shaaaaa !!!! Kelihatann lingkarann seperti puting beliung ditengah lautan tersebutt .

"Pakai jaket keselamatan ! " Kata David kepadaa pembantu pakcik itu .

"Baik !" Lelaki bertubuh tegap itu berlari mengambil jaket keselamatan .

"Semua benda jatuh .. David , ia betul-betul berlaku !" Ujar pakcik itu tidak percaya .

"Tak lama lagi kita akan masuk ke dimensi lain . Semua kapal laut dan kapal terbang yang hilang dikatakan melihat kejadian aneh sebelum hilangg . Nampaknya , tak sia-sia datang ke sini ." Ujar pakcik itu dengan penuh pengharapan . Kelihatan matanya bersinar-sinar keterujaan .

"Doktor , pakai jaket keselamatan !" Ujar pembantunyaa .

"Cepat pergi luar dan ambil gambar ." Arah pakcik yang digelar doktor itu .

"Sayaa... Sayaa tak percayaa semua itu !!! Air laut berpusar perkara biasa !! Sayaa nak keluar dari sini !!!"David meneruskan juga perjalanannya .

"David , jangann !! Berhenti !!"

Swooshhhhhh !!!!

"Ribut ni tolak kapal ke arah pusarann !" David terkejutt melihat perkaraa aneh tersebut . Keranaa ini kali pertamaa dia menghadapi perkaraa sebegini .

"Teruskan ambil gambar . Para saintis akan terkejut dengan penemuan ini !" Pakcik itu sudah terbayang-bayangg anugerah yang bakal diterimanyaa sertaa namanyaa yang akan naik di persada duniaa .

"Kalau bukan sebab duit , sayaa takkan datang sini !" Tekad David .

"Kapal semakin perlahan..." Ujar David seperti tidak percaya  .

"Kitaa ditarik !!!!!!!" Jeritt David terkejutt dengan fenomena tersebut .

Siuuuuuuu !!!!!!

"Ini semua salah awakkk !!! Kalau dapat keluar dari sini , awak kena bayar lebih !!!!!" Marahh David kepada pakcik saintis tersebut .

"Ini penemuan terhebatttt !!!!!!!" Teruja pakcik ituu .

Segi Tiga Bermuda X Atlantis Where stories live. Discover now