Jin terlena dihadapanku. Jantungku berdegup dengan pantas. Mataku tertumpu ke arah bibirnya.
Aku memegang bibirnya dengan perlahan.
" bwoya "
Aku terus mengalihkan tanganku dari bibirnya.
" sh- aku ingatkan kau dah tidur " aku hampir mengeluarkan perkataan ' carut '. Aku dapat rasakan kedua belah pipiku sedang panas membara.
Dia memeluk pinggangku lalu mendekatkan aku pada dirinya. Aku dapat merasakan hembusan nafas panasnya.
Aku tersentak pada mulanya.
" Ya yuri " suaranya mula memecahkan suasana yang sunyi seketika.
" bw--bwo " aku menjauhkan diriku darinya lalu memandang wajahnya.
Dia menarik aku semula, kali ini lebih dekat. Wajahku dan wajahnya hanya beberapa cm.
tf.
" kau suka aku? " soalan yang tidak masuk akal aku pernah dengar dari mulutnya sendiri.
" bwo-ya " aku tersenyum sinis seraya tergelak.
" jangan nak mengada masa deman " aku menekup wajah jin dengan patung ryan ku yang berada di meja lampu bilikku.
Jin mengalih patung tersebut.
Dia semakin dekat dengan jarak aku, sehingga aku terasa rimas sedikit. Aku bangun lalu keluar dari bilik tersebut.
Aku baring di sofa yang empuk di ruang tamu sehingga aku tertido di situ.
" macam mana dia tahu aku suka dia hm, aku dah lama pendam yang aku suka dia "
_____
Cahaya matahari yang memancar pada wajahku. Diriku terasa panas. Aku terasa didalam pelukkan seseorang. Aku--
Aku berada di dakapan jin.
Aku cuba turun dari katil tersebut. Malangnya aku tak dapat, aku membuat keputusan untuk jatuhkan diri dari katil tersebut.
" 1 "
" 2 "
" 3
BHUKK
Bunyi bagai almari runtuh. Lenganku sakit teramat. Aku terasa nak mengeluarkan air mata sekarang :')
Aku mengusap usap lengan kananku.
" sakit " rungutku perlahan.
" bwo? " jin tersedar dari tidurnya.
Aku berpura pura tidak tahu apa yang telah berlaku sebentar tadi. Aku terus bangun lalu keluar dari bilikku.
Selesai sahaja aku menghabiskan serapan pagiku, aku mencapai remote control telivision.
" ya! pergi la mandi " jin merampas remote control dari aku lalu duduk bersebelahanku.
" aigoo~ aku baru je duduk sini belum panas lagi tempat duduk ni " aku cuba mengambil remote dari jin.
" kalau kau nak remote ni, kau mesti ada syarat " jin tersenyum sinis.
" perlu ke syarat syarat ni " aku masih berusaha untuk mengambil semula remote tersebut.
" perlu " jin menahan kepalaku.
" okay apa syarat dia? " aku terduduk diam dan memandang wajahnya dengan penuh harapan mengunggu ' syarat ' nya itu.
" aku suka kau, kau perlu jadi girlfriend aku " jin tersenyum sinis untuk kali kedua.
Aku tidak pasti dengan lamaran dia sekarang. Sebelum ni dia selalu bergurau dengan aku melibatkan cinta.
" aku salah dengarkan ke kau yang salah cakap? " aku memegang pipinya seraya memicit micitnya.
" tak aku serious " jin memegang kedua dua tanganku dengan erat.
" okay aku taknak setakat remote ni sahaja kita bercinta " sebaik sahaja habis ayatku dia menarik tubuhku ke dakapan nya.
" tak ini ikhlas ! aku rasa dengan cara macam ni kita boleh tahu perasaan antara satu sama lain " pelukkan nya semakin di eratkan.
Aku dapat rasa wajahku kepanasan yang melampau.
" arraseo arraseo ! dah aku nak pergi mandi dulu " aku memegang kedua belah lengannya.
" serious kau terima aku " dia menghampiri wajahnya ke arah wajahku.
" aku nak mandi " aku menolak wajahnya dengan lembut lalu bangun dari sofa tersebut.
Aku mengatur langkah menuju ke bilik ku lalu mengunci pintu bilik ku itu. Aku melihat wajahku yang berada di hadapan cermin.
" shit merah " aku menampa pipiku yang kemerahan melampau itu.
Selesai sahaja aku menyikat rambutku, aku terus mengatur langkah menuju ke pintu utama.
" kau pergi galeri ke? " suara tersebut membuat aku terus memandangnya.
Kelihatan jin yang berpakaian kemas sedang menuruni anak tangga satu persatu.
" ya " aku terus mengalih pandang ke arah rak kasut.
" nanti aku hantar kau " dia menuju ke arah rak kasut lalu mengambil kasutnya.
" takpa aku boleh guna bas dekat luar sana " aku bergelut memakai kasut yang bertumit itu.
" biar aku hantarkan " jin terus mengambil fail fail yang berada di tanganku.
Selesai sahaja aku memakai kasut bertumit itu dia terus membuka pintu utama untuk ku.
Kami berdua mengatur langkah menuju ke keretanya. Dia membuka pintu keretanya lalu menghulurkan fail yang di pegangnya tadi.
" thanks " sebuah senyuman terukir di bibirku.
Dia terus mengatur langkah menuju ke tempat memandu.
Sampai sahaja di hadapan galeri iaitu tempat kerjaku. Pandangannya tidak putus melihat gerak geri ku.
" yuri " namaku di panggil lembut.
" bwoya? " aku bergelut dengan fail yang berada di tanganku itu.
-!
Pipiku di cium lembut olehnya. Aku hanya memandangnya sepintas lalu seraya memegang pipi kiriku.
" waeyo? " kelihatan jin tergelak kecil lalu mengalih pandangannya.
" tak-- takda, aku dah lambat ni bye " aku membuka pintu kereta tersebut lalu mengatur langkah meninggalkan kereta tersebut tanpa menoleh ke belakang lagi.