လြမ္းေစေသာ....... part 5
Krist Pov:
P' Earth တို႔ကားထြက္သြားတာနဲ႔ ျခံထဲျပန္၀င္ခဲ့သည္ .P' တို႕ကေတာ႔ ဒီညျခံထဲမွာ၀ိုင္းဖြဲ႕ျကမည့္ပံုပါပဲ .သူတို႔၀ိုင္းထဲမသြားခ်င္တာနဲ႔အိမ္ျကီးဆီေလွ်ာက္လာခဲ့သည္ .မရင္းနွီးတဲ့ဒီအိမ္ျကီးေပၚကိုတတ္ရမွာ အေဖာ္မဲ့ေနသလိုခံစားရသည္ .ဘာမွစဥ္းစားမေနဘဲ သက္ျပင္းကိုသာခ်ရင္း အေပၚတတ္ခဲ့ျပီးျပန္ေတာ့
အခန္းထဲ၀င္ဖို႔ေျခလွမ္းတံု႔ရျပန္ပါသည္ .တံခါးလက္ကိုင္ဘုကိုအသာအယာလွည့္၍အခန္းထဲကိုမရဲတရဲလွမ္း၀င္လိုက္သည္ .ျဖဴဆြတ္ဆြတ္ဇာေတြနဲ႔အလွဆင္ထားတဲ့အခန္းပါပဲ .ပန္းနုေရာင္ဆင္ယင္ထားေသာကုတင္ကိုလွမ္းအျမင္မွာ krist ေျခလွမ္းေတြရပ္တန္႔သြားရသည္.ခုတင္ကနွစ္လံုး.တစ္ေယာက္အိပ္ကုတင္နွစ္လံုးကိုျကည့္ရင္းရင္ထဲမွာနာက်င္သြားရသည္ .ဒါကဘယ္လိုထည္၀ါမွုမ်ိဳးပါလိမ့္ P' ရယ္ .ကုတင္နွစ္ခုကိုေက်ာခိုင္းကာေရခ်ိဳးခန္းထဲသို႕သာ၀င္လိုက္သည္ .ေရခ်ိဳးျပီးအက်ၤ ီ၀တ္ဖို႕ဗီရုိကိုဖြင့္လိုက္ေတာ့ ကိုယ့္အက်ၤ ီမဟုတ္တာေတြကိုပါေတြ႕ရသည္ .P' ၀ယ္ထည့္ေပးထားတာျဖစ္မည္ ဆိုေသာအေတြးေျကာင့္နွုတ္ခမ္းမွာျပံဳ းရိပ္ထင္သည္ .အားလံုးျပီးသြားသည့္အခ်ိန္ထိ P' ကတတ္မလာေသးတာေျကာင့္ကုတင္နွစ္လံုးထဲကဘယ္ဘက္ကုတင္ေပၚကို တတ္ကာထိုင္လိုက္ျပီးအခန္းထဲကိုေသခ်ာျကည့္မိသည္ နဂိုဘ၀နွင့္အရမ္းကိုေ၀းကြာလြန္းတဲ့အေျခအေနတစ္ခုပါပဲ အျမဲတမ္းကိုယ္ကသာမုန္႔၀ယ္ေက်ြးခဲ့ရေသာသူက ဒီအေျခအေနဆိုတာအခုထိစိတ္ထဲေနသားမက်ေသး P' နဲ႔မဂၤလာပြဲကိုဆင္ႏႊဲခြင့္ရေသာ္လည္း မေပ်ာ္ရဲပါ ခ်စ္ခဲ့စဥ္ကတည္းကအတူတူေနရဖို႔ မမွန္းဆရဲေပမဲ့ စိတ္ကူးေတာ့ယဥ္ခဲ့မိတာအမွန္ .ဒါေပမဲ့ စိတ္ကူးထဲကအေျခအေနေတြနဲ႔ တကယ့္လက္ေတြ႔ကအလြန္ပင္ကြာျခားလြန္းလွသည္ .ျပန္ေတြ႔ျကသည့္အခါကတည္းက အရာအားလံုးသည္ ထူးဆန္းစြာေျပာင္းလဲသြားခဲ့သည္ .ကုတင္ေပၚလွဲခ်လိုက္ေသာ္လည္းအိပ္မေပ်ာ္နိုင္ .
"လာပါေတာ့ P' ရယ္... ဘာကိုမ်ားစိတ္ဆိုးေနရတာလဲ " တတြတ္တြတ္ရြတ္ရင္းငိုခ်င္လာသည္ အားေပးနွစ္သိမ့္မည္လူမရွိပါပဲ ေတာ္ေတာ္ျကာျကာငိုမိသည္ .ဘယ္လိုအိပ္ေပ်ာ္သြားမွန္းမသိ လွုပ္ရွားသံတစ္ခ်ိဳ႕ေျကာင့္နိုးလာေတာ့ P' ျဖစ္ေနသည္
ŞİMDİ OKUDUĞUN
လြမ္းေစေသာ...... (COMPLETE)
Hayran Kurguျမင္ေနရက္နဲ႔ လြမ္းေနရတာထက္စာရင္ အေ၀းမွာေနတာကမွ ေ၀းေနလို႔လြမ္းပါတယ္ဆိုတဲ့အေျကာင္းျပခ်က္ေလးရွိဦးမယ္