proč ?!

2.3K 46 1
                                    

Procházel  jsem se po Manoru a přemýšlel
nad sebou nejradši bych teď utekl z domova , možná by to bylo dobré řešení. Od války z které jsme utekli nás všichni berou jako spodinu. Nesnáším to tady jediné co mě tu drží je to že nechci aby byla matka sklamaná asi bych to nesnesl. Došel jsem ke své ložnici a porozhlédl se, všechno připomínalo Zmiozel což mě dost štvalo sám sobě jsem se ve škole hnusil. Lehl jsem si na postel a probíral si  v hlavě zpomínky.   Šel jsem do knihovny ne pro knihy ale kvůli ní, a jak jsem předpokládal byla jako vždy u stejného stolku a četla si ." Čau Grangerová". Zaklapla knihu a podívala se na mě." Nazdar Malfoyi"." Hele klid, co dělaš ? Upřímně nevypadala že by si se mnou chtěla povídat." Malfoyi nech mě prosím na pokoji". Přitom si povzdychla." To jsem ti něco udělal ". Trochu jsem zvýšil hlas." Ne já jenom, přemýšlela jsem a měli bychom náš vztah ukončit abychom nebyli zranitelní až přijde válka, měla bych o tebe až moc velký strach. Bylo vidět jak se snaží udržet slzy." Dobře asi máš pravdu". Naposledy jsem jí políbil do vlasů a odešel.      Z mích vzpomínek mě vyrušil něčí hlas. "Draco....Draco pro Merlina kde jsi ?!  Podle hlasu jsem poznal otce." Zatraceně Draco všude tě hledám ! Já jsem se ani nezvedl." Draco neštvi mě , pojď se mnou dolů, někoho ti představíme". Přeci jen jsem se zvedl a šel za otcem. Šli jsme chodbami až jsme přišli do velké místnosti." Tohle je  Astoria, mohli byste trávit spolu čas". Řekl otec chladným hlasem." Co když nechci ?

Draco Malfoy princ Zmijozelu ✔(|.Díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat