Vstříc nebezpečí

336 15 3
                                    

" Okamžitě ji Weasley pusť nebo...nebo co ? dokončil za mě Weasley." Nebo tě na místě zabiju !
Co se taky od smrtijeda dá očekávat když zabije a mučí každého na potkání". Weasleymu provokování doopravdy šlo jelikož jsem byl na okraji trpělivosti." Neslyšel si ! Přidal se do toho Thomas. Weasley napřáhl hůlku a pronesl zaklínadlo : Pouta na tebe !
Protego ! Vykřikli jsme oba.
Mdloby na tebe ! Řekl Thomas. Weasley jen tak tak se vyhnul." Chudák Hermiona bůhví cos jí všechno udělal". Řekl Weasley a dal vysílal kouzla. Ani jeden nereagoval potom však....
Pouta na tebe ! V té chvíli ležel už svázaný Thomas na zemi a všemožně se vrtěl. Toho Weasley využil.
Expelliarmus ! Hned mi hůlka vyletěla z ruky a přistála dva metry ode mě do mechu pod stromem." Jsi zbabělec, kretén, bezcitná stvůra a ještě k tomu neumíš ani pořádně zacházet s hůlkou". Weasleymu hrál v obličeji radostný úsměv a užíval si jak na mě mohl mířit hůlkou." To máš pravdu až na tu poslední věc.... Na nic jsem nečekal další příležitost jsem už nemusel dostat. Přikrčil jsem se když chtěl vyslat kouzlo a mrštil po něm kamenem který byl kousek ode mne. Sáhl jsem po hůlce a postavil se.
Expelliarmus ! Weasleymu vyletěla hůlka z ruky a já ji hbitě chytil." Karty se obrací, nemyslíš Weasley ? Okamžitě zrudl vztekem. Máchnutím hůlky jsem rozvázal Thomase a naznačil mu ať ho pohlídá. Thomas na něj usilovně mířil hůlkou. Vešel jsem do stanu kde byla Grangerová. " Dobrý ? Zeptal jsem se až pak jsem si všiml že má svázané ruce i nohy.  Hůlkou jsem ji odvázal a obejmula ji. Na tváří měla malou ránu že které tekla po pramínkách krev smícháná se slzou která jí tekla po tváři. Vzal jsem jí za ruku a vytáhl ze stanu." Hermiono uteč nebo ti něco udělá". Vřeštěl Weasley." Rone prosím nemluv na mě. Řekla Hermiona v klidu což jsem obdivoval. " Takže ty jsi s něma. S tímhle smrtijedem a nickou není divu jsi jen mudlovská šmejda". Tak to přehnal. Vzal jsem hůlku do ruky a řekl : Crucio !! Weasleymu se okamžitě podlomily nohy a valil se na zem. Grangerová zakřičela." Ne Draco prosím nech ho ". Prosila ne já nejsem otec mučící kledba pominula a já padl na kolena, ani jsem si nevšiml že mi Hermiona řekl křestním jménem." Jsem zrůda". Zašeptal jsem do prázdna. Grangerová přispěchala k Weasleymu a pomohla mu vstát." Rone přemísti se za Harrym do hlavního štábu Fénixova řadu, neboj se o mě prosím udělej to k vůli mě. Weasley na ní naposledy pohled pohladil jí po tváři a pak se přemístil.

Draco Malfoy princ Zmijozelu ✔(|.Díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat