Malfoyovské přivítání

635 22 0
                                    

Opět jsem byl zde v Malfoy Manoru a ještě k tomu jako zajatec, hrozné kombinace. Za branou se objevil můj otec ale nevypadal naštvaně spíš spokojeně." Draco ty jsi zpátky". Řekl a roztáhl ruce v to že doufal že ho asi obejmu, a ne, pochopil a ruce dál zase jak před tím." Děkuji vám pánové za svého syna, odměnu samozřejmě až potom". Řekl a se mnou odešel do vnitř." Draco jsem rád že jsi se vrátil, já chtěl bych se ti omluvit že jsem rozhodoval za tebe". Řekl omluvně ale stejně jsem nereagoval ale jeho chování se mi nezamlouvalo, poznal jsem že bude po mě něco chtít." A synu, ještě něco, potřeboval bych abys mi pomohl chytit trio které se prý pohybuje po tomto lese, já to věděl." Že tě to ještě neopustilo, že mi to hned nedošlo, na hádku zapomeneš jen abych ti byl užitečný, no to určitě". Řval jsem na něj přes celé sídlo." Já se chtěl usmířit ale nevidím lepší řešení". Chvíli jsem čekal co se stane." Crucio! Náhle jsem ležel na zemi svíjející se bolestivými křečemi po celém těle, sotva jsem vstal mě píchlo v boku, byl jsem rád když jsem se doplazil do pokoje po čtyřech a konečně si lehl. Opravdu jsem to nečekal, to přiznávám, teď od otce. Bolelo mě celé tělo od těch křečí, ale co mě trápilo víc bylo to že se otec dozvěděl o triu což bylo horší, teď se nezastaví před ničím, a prej že mám na výběr, u Malfoyů nikdy. Opět jsem ležel na své posteli ve, svém pokoji, ve svých myšlenkách. Snad se jí nic nestane s Weasleym, pro případ byl bych ho zabil, žádný problém. Na druhou stranu když jsem byl menší Crucio bylo na denním pořádku za každou chybu a drzost. Naštěstí jsem si už na to zvykl. Musím doufat že se trio umí skrývat dobře, jelikož otce nic nezastaví.

Draco Malfoy princ Zmijozelu ✔(|.Díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat