"Co si jako myslíš že děláš ? Zopakoval svoji otázku Ron celý rudý vzteky." Co mu to tady vykládáš za nesmysly". Řekl na Grangeroví nebo spíš křičel." Rome... já". Grangerová zřejmě nevěděla co říct." Laskavě výš na ni nemusel alespoň křičet". Řekl jsem klidně aniž bych se na něj musel podívat." Ty se do toho nepleť Malfoyi! Křičel na všechny strany Weasley, to se probudil i Potter." O tebe se tady nikdo neprosil". Řekl Weasley a měl pravdu." Tak proč mě tady držíte ? Zeptal jsem se ho." Já ani nevím, jseš tady stejně jen na obtíž". Řekl a to jsem to už nevydržel." Dejte .u moje věci a hůlku a já odejdu a to bez problému". Řekl jsem skrz zuby, mezitím mi Grangerová dala hůlku a já přímo vyletěl ze stanu pryč do lesa. Z dáli jsem ještě zaslechl: Rone neměl jsi ho nechat jít teď jim řekne kde jsme", a takové věci ale nejvíc mě mrzelo že se mnou nešla Grangerová které mi teď ostatně bylo líto. Opět jsem byl na cestě pryč ode všeho co bylo se mnou spojováno. Všechny listy pod míma nohama byly úplně zmrzlé a chvilkami i poletovaly sněhové vločky které mi dopadaly na moje černé sako na kterém se rozpouštěly. Nakonec jsem si taky postavil stan a v něm přenocoval.
✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Ráno mě bohužel našli lapkové kteří šli cestou, jelikož já zapomněl na ochranná kouzla takže se ke mě dostali snadno. To mě chtěli vzít na jedno jediné místo a to Manor místo kde jsem chtěl být co nejmíň na světě. Několikrát jsem se snažil se jim vysmeknout ale nešlo to a přesvědčování nepomáhalo, takže jsem to vzdal. A už zase jsem stál před stříbrnou bránou Malfoy Manoru.
ČTEŠ
Draco Malfoy princ Zmijozelu ✔(|.Díl)
RandomCo si představíte když se řekne jméno Draco Malfoy , bezcitného, arogantního, povýšeného, ambiciózního kluka.Ale možná to tak není. On za své chyby platí. Když se ale objeví Hermiona Grangerová vše se změní...