Večer jsem se ještě dobelhal do sprchy a svoje špinavé kalhoty a sako dál skřítkovi pak konečně usl.
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Ráno se mi nechtělo vstávat ale musel jsem, nestál jsem o to aby otec znovu zuřil. U snídaně mě vyzvídal a já mu na všechno kýval, nechtělo se mi o tom mluvit protože si umím představit jak Weasley oboum vypráví i tom co jsem." Tak to je všechno můžeš odejít". Řekl a pokynul rukou a kývl hlavou na souhlas a odešel jsem od otce co nejdál." A synu dnes si musím něco vyřídit takže na mě nečekej". Řekl Lucius a také odešel ale jiným směrem.
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Po obědě kdy byl můj otec už pryč přišli k branám lapkové. Šel jsem tam ale vůbec se mi nechtělo na ně podívat, k lapkům většinou otec totiž." Tak proč mě voláte ? Zajímal jsem se." K vůli ní". Řekl a z póza jeho zad vyšla Grangerová a já tam stál neschopen jediného slova. Popadl jsem Grangerová za zápěstí a kývl na lapky, lapkové poznali a odešli. Grangerová nic neříkala a byl jsem jí za to vděčný."Kam mě to vedeš Malfoyi ? Takže jsem měl pravdu poštval ji proti mě." Někam kde tě otec nenajde". Vedl jsem jí do sklepení, nevěděl jsem totiž kam bych jí měl dát." Promiň ale musíš zůstat tady". Řekl jsem a dal jí do jedné z cel a pro jistotu jsem jí tam zavřel, nebudu riskovat že jí napadne se tou lat po sídle." Takže mě tady jen tak necháš ? Vážně je tvrdohlavá"Ano, prozatím". Pak už nic neříkala, mávnul jsem hůlkou a její rána na čele se zahojila až po ni zbyla jen malá jizva." Přinesu to nějaké jídlo a deku". Řekl jsem a vyšel ze sklepení. Za dvě minuty jsem byl zpět s obojím, Grangerová jídlo hned snědla a pak se poddala spánku.
ČTEŠ
Draco Malfoy princ Zmijozelu ✔(|.Díl)
De TodoCo si představíte když se řekne jméno Draco Malfoy , bezcitného, arogantního, povýšeného, ambiciózního kluka.Ale možná to tak není. On za své chyby platí. Když se ale objeví Hermiona Grangerová vše se změní...