Jiný vězeň

487 17 0
                                    

Hermiona se probudila celá skroucená na dece. Už neměla tak strašný hlad jako když jí sem dal ale rozhodně by si něco dala." Ahoj". Ozvalo se z jiné cely." Kdo jsi ? Zeptala se Hermiona a pak ho uviděla, chlapce s černými vlasy které mu trčely do všech stran a oči měl onyxové, černé jako noc." Thomas Andreas". Zadívala se do jeho očí, podobné míval Severus Snape." Já jsem Hermiona Grangerová". Po tváři jí stekla jedná slza." Nebreč, nesluší ti to". Řekl Thomas a vzal prstem z její tváře slzu, Hermiona se na něj smutně usmála." Co tady vlastně děláš ? Zeptala se potichu." Taky jsem nečisté krve jako ty, taky mě chytili lapkové a dělám tady sluhu , naštěstí furt lepší než kdyby mě mučili až k smrti". Svěsil hlavu." Jak dlouho tady už jsi ? Thomas vypadal že to s ním každou chvíli sekne." Dva měsíce". Řekl potichu." Jak o mě výš tolik věcí ? Sklopil pohled." Nitrobrana". To se Hermioně moc nelíbilo že se jí podíval do hlavy ale co mohla dělat." Aha". Jen na to se zmohla." Chceš kousek deky ? Kývl hlavu na souhlas,   ona rozložila deku a dala kousek i Thomasovi." Děkuju". Řekl Thomas a hlavu položil na jednu ze mříží. Hermiona si také hlavu podložila. Společně cítila jak se jí zmocnil chlad který roste." Vadilo by ti kdybych se k tobě přitiskla ? Thomas rozevřel paže a Hermiona se k němu přitiskla. Chlad pomalu ale jistě ustupoval připadala si v bezpečí tak se cítila jen u jednoho člověka kromě Thomase, u Draca.

Draco Malfoy princ Zmijozelu ✔(|.Díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat