Dobré časy

687 25 2
                                    

Když jsem se ráno probudil bylo ještě tma a všichni ještě spali, hned mě napadlo co zkusit utéct až pak jsem si uvědomil že nemám hůlku a stan je obráněn ochrannými kouzly navíc kdybych se pokusil jim hůlku vzít určitě bych je probudil. Naštěstí mi pouta už sundali jelikož usoudili že se sám odsud nedostanu takže jsem vstal a  mromnul oči." Ani se nehni". Řekla osoba která mi hůlkou mířila na krk." To nemůžu ani vstát". Odmlčím se." Grangerová". Ta sklopila hůlku a povzdechla si." Nevěděla jsem že vstáváš takhle brzo a navíc jestli vzbudíš Harryho nebo Rona tak ty by tě zabili a možná doslova". Otočil jsem se směrem k ní a naskytl se mi pohled na oříškové oči jediné co ten pohled kazili bylo to že byly ještě mokré od slz." Ty brečíš v noci, potají snad ? Řekl jsem na jeden krátký nádech." Ne, nebrečím, nebo no asi jo". " Jak asi !? Grangerová si uplakané oči utřela do rukávu svetru."No já pohádala jsem se s Ronem". Oznámila mi a já ji pozoroval s úžasem." Asi mi to nechceš říct co ? Zkusil jsem štěstí." Nechci,ale už to někomu říct musím". Oba jsme si sedli na její postel." Byli jsme po válce spolu šťastní ale pak mu sláva vlezla na mozek a pak jsem zjistila že byl se mnou jen proto že mě využíval pro svoji slávu která když byl se mnou rostla, když jsem to zjistila hodně jsme se pohádali a", setřela si další slzu která ji stékala po tváři," pak mě uhodil, okamžitě jsem se přemístila sem do tohoto lesa kde jsem potkala tebe". Řekla už vyrovnaně a odkryla vlasy na čele které odhalila krvavou jizvu." Před tím to bylo horší, zkoušela jsem to hůlkou vyléčit ale tohle je všechno co moje hůlka zvládla. Řekla a z kapsy vytáhla naloněnou hůlku." To se mi stalo když mě Ron uhodil, spadla jsem na hůlku, sice kouzlí ale né tak jako dřív". Stál jsem tam neschopen pronést jakékoliv slovo měl jsem sto chutí ho na místě ho zabít, bohužel jsem nemohl né k vůli ní, Grangeroví." Když mi dáš moji hůlku vyléčím tu ránu úplně". Grangerová zaváhala a pak se vydala na místo stanu kde asi byla má hůlka." Co si myslíš že jako děláš ?! Řekl z ničeho nic jiný hlas.

Draco Malfoy princ Zmijozelu ✔(|.Díl)Kde žijí příběhy. Začni objevovat