Už to budou asi dva dny co jsem utekl z domova, umím si představit otce jak mě vyčleňuje z rodu Malfoyů do kterého se mi ani teď nechte patřit, nevím co mám dělat, kam se schovat a nevím kam mám jít. Pod nohama mi šustí opadané listí, není se čemu divit je už polovina Listopadu. Náhle za sebou uslyším něčí kroky sice potichu ale ano, najednou mě popadne strach který jsem až do teď se snažil skrývat, radši zrychlím a jdu po trávě abych nebyl moc slyšet, pak si uvědomím že je lepší se někde schovat a pak neznámého odzbrojit. Počkal jsem na chvíli kdy se kroky budou přibližovat blíž a blíž. Vyšel jsem z poza stromu a vykřikl." Pouta na tebe ! Dotyčný se svalil na zem a já poznal že je to žena. Rychle jsem ji přetočil na záda abych zjistil kdo to je." Grangerová ?? Vypadala taky udiveně ale s jejího výrazu v obličeji jsem nepoznal jestli se zlobí nebo je šťastná." Malfoyi ?! Dostala sebe po chvíli ticha." Co tady děláš Grangerová ? Zeptal jsem se a začal jsem se zvedat abych jí mohl odpoutat." Mohla bych se ptát stejně". Odsekla. Pak jsem si uvědomil že má tváře ještě mokré od slz. Podal jsem jí ruku aby mohla vstát. Když vstala utřela si jednou rukou tváře od slz a zamračila se na mě, jako bych něco udělal." Co mě sleduješ !?! Vyprskla na mě." Já ? To ty mě sleduješ". Platil jsem." Nemá cenu s tebou strácet čas". Řekla a chystala se odejít a já jí zachytil za rameno, snažila se vysmeknout ale nebylo jí to moc platné." Co jsem ti udělal že se ke mě tak chováš". To byla chyba otočila se směrem ke mě a v očích se jí odrážel vztek." Co že jsi mi udělal, nechal jsi aby mě Beatrix mučila před tvýma očima a nic jsi neudělal nebo že jsi zbaběle utekl z války, to je nic, že ? Vyštěkla na mě. Otočila se a pomalými kroky odešla ode mě. ACO bylo horší měla pravdu.
ČTEŠ
Draco Malfoy princ Zmijozelu ✔(|.Díl)
RandomCo si představíte když se řekne jméno Draco Malfoy , bezcitného, arogantního, povýšeného, ambiciózního kluka.Ale možná to tak není. On za své chyby platí. Když se ale objeví Hermiona Grangerová vše se změní...