1 Prolog

491 12 4
                                    

Martyna i Piotrek przyjaciele praktycznie od zawsze ale to wszystko psuje się przez jeden wyjazd. Martyna wyjechała na studia i ich kontakt się urwał. Obiecywali że będą mieli kontakt. On dzwonił i pisał ale ona nie odbierała i nie odpisywała. Po jej wyjdźcie Piotrek zrozumiał że to nie była zwykła przyjaźń ponieważ on ją kochał, lecz na to było już za późno. Wszystko się zmieni kiedy będą razem pracować. Tylko teraz to mają już po 23 lata i są dorośli ale żadne z nich nie ma dziewczyny/chłopaka. Czy to uczucie którym się darzyli już wygasło? Odpowiedź jest prosta nie. Dalej jakieś zauroczenie a może miłość jest.
Martyna - jedynaczka, miła grzeczna, wyjechała na studia do Krakowa i urwała kontakt z Piotrkiem. Nie chciała żeby on czekał aż ona skończy studia i wróci wogóle nie chciała żeby na nią czekała chciała żeby ułożył sobie życie z kimś z kim będzie szczęśliwy a nie z nią. Kochała go ale nie chciała psuć ich przyjaźni.
Piotrek - ma młodszą siostrę Maję która wychowuje bo jego matka zmarła rok temu a ojciec dwa lata temu. Jest po studiach medycznych.

Jak potoczy się ich historia. Czy Piotrek pozna Martynę jak przyjdzie na rozmowę o pracę?? Dowiecie się tego czytając książkę.

Hejka kochani zaczynam korektę. Będę poprawiać bądź pisać każdy rozdział od początku. Rozdziały będą pojawiały się w każdy poniedziałek i piątek. Jeżeli będę wiedziała że następnego dnia nie dam rady go dodać zrobię to dzień wcześniej. Zapraszam do czytania.

Stara miłość nie rdzewiejeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz