3. kapitola

2.3K 130 7
                                    

Amaro - tučně
Shigeru - normálně

Další den jsem přišel opět pozdě, ale to je moje denní rutina. Sedl jsem si vedle Amara, pozdravil ho a dál se věnoval výkladu.

Zase jsem ho tak nějak ignoroval a čuměl na tu popsanou tabuli. U Satana za co? Proč jsem sem vůbec chodil? Do lidské školy....

Zbytek dne jsme se nějak moc nebavili. Ve škole byla opět nuda. Doma jsem si na notebooku pouštěl nějaký film, jelikož jsem se nudil.

Nijak jsem ho neřešil a šel v klidu domů, tedy najíst se a domů.  Ty uličky se začínají docela vyprazdňovat, musím si potom najít i jiné místo... snad ještě nějaké nezabrané bude.

Zbytek dne jsem strávil hledáním dobrého místa a potkal i několik dalších mého druhu. Nijak přátelští...

Další den jsem se dozvěděl známku z té fyziky. Dostal jsem 4 super. v tenhle jsme nahlášeny asi tři testy. Já se na  ně učil jenom trochu, takže to tak vypadalo.

Celý den to vypadalo, že pan ratlík je naprosto v úzkých a to se ani nic nedělo.

"Co se ti děje?"

Lekl jsem se, když na mě Amaro promluvil. ,,Ale...ale to nic."

"Nelži."

"Fakt nic se neděje" řekl jsem nejistým hlasem.

"To vidím."

"Hmm" pokrčil jsem rameny.

"Shigeru." Zavrčel jsem na něj.

Trhl jsem se sebou. "Já se dnes moc dobře nevyspal" zkusil jsem.

"Něco jsem říkal."

"Co že jsi říkal"?

"Nelži."

"Já nevím se v sobě prostě nevyznám" křikl jsem.

"Neřvi na mě."

"Promiň" zkrčil jsem se.

"Být tebou si dávám pozor."

"Jojo"

Věnoval jsem mu nevraživý pohled a pak si ho jen dál nevšímal. Nemá to smysl.

Konečně mě nechal. Nechtěl bych mu to vysvětlovat.

Když tedy nechce, abych se s ním bavil tak budiž. Celý zbytek dne jsem s ním neprohodil ani slovíčko a v klidu zase šel domů.

Celý den jsem byl takový nesvůj. Nevím co se to se mnou děje. Byl jsem rád když skončila škola a já mohl jít domů.

Byl pátek, takže před námi byl víkend. Mám té školy plný zuby. Aspoň budu mít na dva dny pokoj a snad se i ten skrčet vzpamatuje.

Konečně víkend jupí. Ze školy jsem skoro běžel. Doma jsem si jenom lehl na pohovku a usnul.

Sobota byla pro mne zajímavá, našel jsem si výhodné místo na zabíjení, jenže už bylo jaksi zabrané... takže jsem musel pana místního vyhnat. Nebylo to nic pěkného, ale snad to přežije...

V sobotu byla absolutní nuda,ale v neděli to bylo super, Šel jsem se ven  a koho nepotkám. Holky z mojí bývalé školy takže ze základky. V parku jsem i s nimi potkala Amara, ale on dělal jako by mě neznal tím líp pro mě nemusím holkám vysvětlovat kdo to je.

Odešel jsem z jeho dohledu, ale jen z jeho, já ho sám tiše pozoroval. Kdo jsou?

S holkama jsme se pěkně pobavili, takže mě ta nálada docela opustila.

Zamiloval jsem se do upíraKde žijí příběhy. Začni objevovat