Áá! Itt az új rész poontosan egy héttel az előző után (dícséreteket várok) és meg kell mondanom, igen hosszú lett. Ezt vegyétek kárpótlásnak az előzőkért. ;)
Na, de a lényeg: Amit beraktam zenét, azt miinnndenféle képpen hallgassátok olvasás közben, vagy csak egyszerűen hallgassátok, mert annyira ide illik és annyira ez és ahahw. Értitek na.
Angolosok előnyben vannak, a szövegre figyeljetek mert tényleg nagyon szép. (Szerintem)
És bár egyszer már beraktam az egyik fejezethez, tudom hogy senki nem hallgatta meg :D Nah nem húzom tovább az időt, olvassatok csak ;)-Holnap délben kezdjük a dalok felvevését, ha van kedved akkor eljöhetsz megnézni. - mondta Ronnie már kora este felé.
Annie a nappaliban ücsörgött a férfival, és a play station-on játszottak egy -a lány számára- ismeretlen verekedős játékkal.
-Ne próbáld elterelni a figyelmem..! - motyogta koncentrálva, közben pedig össze vissza nyomogatta a gombokat.
Ronnie-ból kitört egy újabb nevetés, ahogy az elmúlt percekben többször is.
-Annie ugye tudod, hogy a gombokat nem ütögetni kell..?
-Nem..nem is ütögetem! - mondta idegesen, ezzel egy időben pedig a karaktere ismét meghalt. - Jó! Elegem van, nem játszok veled többet. - fortyogott tovább, majd lerakta a kontrollert. Nem volt jó vesztes. És már elég ideje játszottak vele, hogy felidegesítse magát rajta, pedig általában nyugodt.
Ronnie ezúttal meg sem próbálta vissza folytani röhögő görcsét, és a kanapén elterülve vergődött.
-Nyugi m-már...ez...cs-csa...csak egy játhék...- nevetett tovább, amit Annie kicsit sem nézett jó szemmel.
-Cc...hagyd abba...olyan béna vagyok..- motyogta lebiggyesztett ajkakkal.
A férfi igyekezett rendezni arcvonásait, és újra szabályosan venni a levegőt, s Anniehez fordult.
-Dehogyis. Gyere segítek. - nyújtotta felé a kezét, amit a lány felállva el is fogadott.
De amint tenyerük egymásba simult, Ronnie egy határozott mozdulattal, az ölébe rántotta Anniet.
A lány a kezdetleges sokktól majdnem sikoltott egyet, de szerencsére vissza tudta tartani.
-Na, szóval a lényeg az, hogy amikor mondjuk látod, hogy az ellenfeled, ez esetben én, elkezd...- Annie az elejét ugyan hallotta, de ezek után képtelen volt tovább figyelni.
Érezte amint a másik mellkasa együtt süllyed és emelkedik a sajátjával, érezte, ahogy Ronnie beszél, közben pedig borostája néha-néha a halántékának dörzsölődik.
A férfi karjai pedig közre fogták a lány, és előtte tartották a kontrollert, mitől Annie még kisebbnek érezte magát, mint amilyen valójában, de mégis kellemes biztonság érzetet adott.
Ne gondolj rá. Ne vörösödj bele. Ne gondolj rá.
Szabályosan kényszerítette magát, hogy Ronnie szavaira figyeljen, de alig-alig sikerült. Hisz ott volt az a bizonyos illat is, ami folyton vissza rántotta a kis álomvilágába.
-....és ha netán eljutsz eddig hogy támadj...- Annie feladta. Pedig tényleg szeretett volna figyelni, de mégis megadta magát a piszkos kis gondolatainak.
Vajon milyen lehet az ágyban...?
Akarva-akaratlanul is megfogalmazódott magában ez a kérdés.
A szíve gyorsabban kezdett verni, hirtelen megijedt, hogy mi van ha véletlen hangosan is kimondta, de erre utaló jelet nem észlelt, így kicsit megnyugodott.
-...na? Minden világos? - rázta vissza a való világba Ronnie.
-Mi? Ja..öhm..i-igen. P-persze. - dadogta szokásához híven, esetlenül.
A férfi a kezébe nyomta a kontrollert, és felvette a másikat.
Ismét játszani kezdtek, Annie mindent bele adott, igyekezett úgy tenni mint aki figyelt az elmúlt pár percben, és tanult is belőle valamit.
Több kevesebb sikerrel.
-Szóval...akkor mit mondasz? Eljössz? - kérdezte hirtelen Ronnie.
-Öhm...igen. Persze. - mondta a lány, szórakozottan.
-Igeen!! IGEN! - kiáltott fel Annie pár perc múlva, majd fel is ugrott Ronnie öléből. - Háh! Ennyi! Sikerült! Győztem! - vigyorgott vissza a férfire, aki elégedetten mosolyogva dőlt hátra.
-Igen. Ügyes vagy.
-Ey! Mortal Kombat?? Én is beszállok ne bassz..! - kiáltott fel néhány másodperc múlva Zakk, majd átugorva a kanapén, Ronnie mellé vetődött.
Annie felé nyújtotta a konzolt, majd megfordult.
-Játszatok csak, én úgyis menni akartam aludni. - mikor ezt kimondta a fiúk már nagyban verekedtek.
Ronnie még utána kiáltott egy 'jó éjt' féleséget, aminek Annie különösen örült.
A lány felment az emeletre, egyenesen a szobájába, ott pedig egy hosszú zuhanyt vett.
Közben pedig mélyen el gondolkodott, hogy mi mindent kéne csinálnia.
Californiában, a központi bankban, félre van rakva neki, egy elég tekintélyes összeg. Szükség esetére. És most igen nagy szüksége volt rá. Le kéne utaznia oda, hogy ki tudja venni.
Az iratai szerencsére nála vannak, ezért azzal nem lesz baj. Minél előbb sort akart rá keríteni, ezért nemes egyszerűséggel úgy döntött, hogy amint vége a dal felvevésnek holnap, elmegy.
Ronniet nem igen akarta ilyenekkel fárasztani, ezért más ötlet híján tömegközlekedés csodáit fogja segítségül hívni.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Megmentőm _SZÜNETEL_ -RONNIE RADKE FANFICTION-
Fiksi PenggemarAnnie Silverman éli a boldognak nem mondható életét, és azt gondolja minden elveszett. Úgy érzi magát, mint aki egy sötét alagútban van, és nem találja a kiutat. Aztán végre, talán megpillantja a fényt, egy ismeretlen férfi személyében, s talán ő l...