3~ÜVEY ABİCİK

2.3K 91 39
                                    

1 Hafta Sonra

Cansunun anlatımından

Nerde olduğunu merak ediyorsunuz dimi şuan bulunduğum yer istediğim dışı bir yer Hakkı amcanın evindeyiz. Çünkü annemle o evleniyor. Annem gelen misafirleri karşılıyordu. Ben ise annemin odasindayim hazırlanıyordum. Annem hiç giymeyecegim bir elbise almış. Banyoya girip elbisemi giydim.

Cansunun elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cansunun elbisesi

Elbisemi giyip saçını makyajımi yaptım artık hazırdım. Derin bir nefes alıp merdivenlerden indim karşıma biricik üvey abicik çıktı. Rüzgarda takım elbise giymis çok havalı duruyordu.

Rüzgarın takım elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rüzgarın takım elbisesi

Rüzgarın yanından geçip bahçeye çıktım. Erkeksi kokusu burnuma gelmişti harika bir kokuydu anneme beyaz elbisesi çok yakışmısti gelinlik giymese bile aynı gelin gibiydi.

 Erkeksi kokusu burnuma gelmişti harika bir kokuydu anneme beyaz elbisesi çok yakışmısti gelinlik giymese bile aynı gelin gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cicegin elbisesi

Annemin yanına gittim. Annemin gözlerinden ışık sacıyordu. Bana doğru yaklaşıp sarıldı sımsıkı.

"Mutlu ol anne hakkediyorsun"

"Emin ol kızım gayet mutluyum"

Hakkı amca göründü. Oda takım elbisesi de çok sıktı.

 Oda takım elbisesi de çok sıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hakkınin takim elbisesi

Rüzgarın anlatımından

Bugün anneme ihanet ettiğin gün baba ama senin yanındayım. Üvey kardeşim elbise giymis onu ilk defa böyle görüyordum. Elbisesi yakışmısti bak benim kardeşime sen. Dudağımin kenarı kıvrıldı gelen misafirleri karşıladım. Aslan babam be nasıl da yakışıklı olmustu. Çiçek teyze de çok güzel olmuştu. Annemin güldüğü gibi babama sevgiyle gülüyordu ama Çiçek teyze orda benim annem olması gerekti. Ellerimi yumruk yaptım. Ve sakinlesmeye çalıştım nikah memuru da gelmişti hele şükür olsun da kurtulalım. Cansu üzgün bir şekilde masaların birinde oturup annesine bakıyordu. Annesiyle arasında ki bag farklıydı anladığım kadarıyla. Babam ve Çiçek teyze masaya geçti. Herkez alkışladı bende babama gulumseyip alkışladım. Cansuda ayağa kalkıp eşlik ediyordu.

"Sayın misafirler hepiniz hoşgeldiniz bu güzel ciftimizin nikah törenine siz Çiçek Yanık sayın Hakkı Ateşi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz"

Çiçek babama bakip gulumsedi"evetttt" alkışladık.

"Ya siz Hakkı Ateş Çiçek Yanık eşiniz olarak kabul ediyor musunuz"

Babam Çicekin elini öpüp "tüm kalbimle evet" dedi. Alkışladık.

"Bende sizi karı koca ilan ediyorum gelini opebilirsiniz"

Babamla Çiçek ayağa kalktı. Çiçeği alnından öpüp sarıldı. Aramıza hoşgeldin Çiçek Ateş. Babamin yanına yaklaştım.

"Baba tebrik ederim mutluluklar"

"Sağol aslanım benim sağol". Babam sıkıca bana sarıldı. Arkama bir kaç kez vurdu. Babam benim idolumdu. Aslan babam.

"Çiçek teyze tebrik ederim"

"Sağol Rüzgarcığım". Bana sarildi annemden sonra ilk defa bir kadın sarılmıştı bana inanamıyordum. Bende sarildim tabikide. Cansu bu tarafa doğru yaklaşıyordu. Gözlerinden yaşlar sanki akacakti

"Tebrik ederim annecim"

"Prensesim sağol annecim" anne kız uzun süre sarıldılar. Babama doğru yaklaştı

"Hakkı amca tebrik ederim"

"Sağol kızım sağol" babam sarıldı gülümsemeye çalıştı Cansu.

Dans müziği çalıyordu babam yanıma yaklaşıp Cansuyu dansa kaldırmamı söyledi aman ne büyük serefti gözlerim ateş sacıyordu. Babamla karısı dans etmeye başladı bile.

"Cansu dans edelim hadi kalk baba emri boynum kıldan ince"

"Ne naziksin sen be"

"Delirtmede kalk"

"Emredersin üvey abicik"

Üvey abicik mi dedi bana o. Cansunun beline ellerimi koydum. Oda omuzuma ellerini koydu yanımda kaybolmuştu konuşmuyor hareketlerime ayak uyduruyordu. Babama bir bakış attım aşkla sevgiyle bakıyordu kadına acaba aşk dedikleri şey bu muydu ben ise aşka inanmayan biriydim. Nedir ki aşk tek gecelik ilişki yaşayan bir daha kadınların salakça pesimden koşturmasıni izliyordum. Cansu sessizlikte dans edip annesine bakıyordu.

"Cansu biliyorum sende istemiyorsun ama napalim artık ben senin abinim ayağını denk al düzgün dur"

"Sağol üvey abicik". Cansu dediklerimi ciddiye almamıştı ama yakında gorurdu o. Ne dans muzigiymis bitmedi. Sonunda bitmisti. Bir kaç saat sonra düğünde bitmisti. Hafif siritararak hoşgeldin üvey anne ve üvey kardeşim

ÜVEY ABİCİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin