Rüzgarın anlatımından
Sabah gözlerimi açtığımda karşımda Çiçek vardı. Hemen ayağa kalktım.
"Çiçek niye ağlıyorsun biri birşey mi dedi babam mı birşey yaptı". Çiçek bana dönüp. "Rüzgar Cansumu koru lütfen oğlum". Gözlerimi kıstım ona baktım uzunca. "Çiçek bu ne demek". "Herşeyi anlatıcam". Çiçek yatağıma oturdu ben ayakta onu izliyordum.
"Bora Cansunun ilk aşkı ilk sevdiği bunlar bir şekilde tanıştı Boradan benim haberim yoktu. Cansunun babasını kaybettik. Borayla tanışalı 3 ay sonra Bora Cansuya çok yardım etti hep yanındaydı. Ama bir süre sonra bu takıntı haline gelmeye başladı ben hissettim Cansuya belli etmeye çalıştım. Ama aşktan gözü kör olmuştu. Ya da ben abarttim Borayı sevememistim belki de bu yüzden bana öyle geliyordu". Çiçek derin bir nefes aldı. "Cansu geceleri eve geç saatte gelmeye başlamıştı. Borayla birlikte geç saatlere kadar içerdi artık ben buna dayanamadım. Boraya bir tuzak kurdum. Cansunun en yakın arkadaşıyla Borayı bir şekilde görüştürdüm. Cansuya da bir yalan attım. Tam arkadaşı sarilırken biz Cansuyla oraya gittik ikisini sarilırken gördü. Cansu ihaneti affetmez. Boraya orda tokat attip ayrıldı. Ama Bora çok seviyordu. Takıntılı daha da artti nereye gitsek pesimizde Rüzgar. Cansuyu elde etmek istiyor bana yardım et ben kızımı vermem o pisliğe". Çiçeğe doğru dönüp. "Çiçek sakin ol Cansu kardeşim sana yardım edicem". Elimi tuttu. "Çok sağol oğlum"
Çiçek ayağa kalkıp odamdan çıktı. Yatağa doğru kendime attım. Ben napicaktim bu it herife zaten sevememistim. Siyah tişört siyah eşofmanı giyip merdivenlerden koştura koştura indim. Cansu elinde kahvesi dergi okuyordu. "Günaydın üvey kardeş". "Sanada abicik". "Lan şu lafı söyleme diye kaç kez anlaştık". "Abicik seninle uğraşamam işlerim var". Cansu oturduğu yerden kalkıp merdivenlere ilerledi. Kapı çalınca kimse açmadı. "Evde hizmetçi neden var ki. Kapıyı açtım karşındakini görmemle sok oldum.
"Senin burda ne işin var".
Arkadaşlar herkese merhaba yeni bir bölümle karşınızdayim bu bölüm kısa oldu neden diye soracaksınız hikayede hoşuma gitmeyen şeyler oldu. Rüzgarın yaşı ve arkadaşlarına yer vermemek zira Cansunun öyle böyle bir karar aldım ilk bölümden bu bölüme kadar tekrar düzenlemek Pazar gununden itibaren başlayıp hergun bölümleri yayinlicam sizleri çok seviyorum yeni bölümlerde düzenleme bitince hızlı şekilde gelecek sizleri çok seviyorum Allah'a emanet ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİCİK
ChickLit"Sen Cansu Yıldız değil Ateş olacaksın" Cansu gülmüştü "Daha çok beklersin Rüzgar Ateş" "Seni ömrümün sonuna kadar beklerim" "Rüzgar" "Cansum" "Ölürüm senin için adam" "Ölme Cansum ölme benim için bu kalbin hep atsın yeter" ...