4~ÜVEY ABİCİK

2.2K 84 20
                                    

Rüzgarın anlatımından

Odanın içerisine sızan ışıkla birlikte gözlerimi ovusturdum. Üstümdeki örtüyü ittirip yatağımin kenarına oturdum. Bu evde annemden başka bir kadın yaşıyordu artık. ofkem her yerime islemisti. Odanın kapısı yavaştan açılınca baktım. Gelen kişi üvey kardeşimdi. Beni görünce gözlerini kapadı neden olduğunu anlayamadım sonradan ustumun çıplak olduğunu farkedince sirittim.

"Baban kahvaltı için cagriyor"

"Cansu neden gözlerin kapalı"

"Ciplaksin ya"

Kahkaha attım."Gorende soyunuk sanicak alt tarafı tişört yok"

Cansu hızla odamdan çıktı. Kalkıp üzerime açık mavi gömlek siyah pantolon giydim. İşlerim vardı birde gereken adam. Islık çala çala aşağıya indim. Herkes masada oturmuş başlamıştı bile.

"Günaydın herkese"

"Günaydın aslanım"

"Günaydın Rüzgarcığım"

Hafif başımı öne doğru egildim. Nazikçe selam verdim. Masaya oturdum. İdilde kahvemi koymuştu. Kahvaltıya başladım.

"Oğlum artık Cansu senin eski okudugun okulda holdinge giderken Cansuyu da bırak"

Gözlerim bir anda keskin olup Cansuya baktım. "Ne hoş baba bunun birde şoförlüğünü mü yapıcam"

Babam bana bir bakış atmıştı anlatmıştım hemen ne olduğunu. "Cansunun daha reşit olmasına var araba kullanamaz ben bir şöför ayarlayan kadar sen getirip götür"

Gözlerim kocaman açıldı. "Baba istemiy"

"Lafinin ustune laf söyleme hadi çabuk yiyin çıkın geç kalmasın Cansu ilk günden"

Birşey demeden kahvemi kafama diktim. Cansuya sınırlı sınırlı baktım eve aldığımız yetmiyor birde hanımefendinin söforlugunu yapicaz.

Cansuya gozlerimi dikip. "Hadi kalk daha seni bırakıp holdinge gecicem"

Cansu hemen kalkıp yukarı çıktı. "Akşama ben gelmicem baba"

"Oğlum gine nereye"

"Önemli işler baba dövüş var aksama"

"Kaç defa konuştuk bu konuları Rüzgar dövüş yok"

"Baba maç önemli disardayim Cansuya söylersiniz"

Babamin arkamdan sertçe bagirisini duydum "Rüzgarrr"

Bmw arabama yaslandım. Hanımefendi hala etrafta yoktu. Paketimden sigara çıkarıp dudaklarına koydum derin bir nefes alıp dışarı üfledim. Cansu kapıdan çıktığını görünce bana doğru ilerlemeye başladı. Cansuda bir karış etek vardı. Ulan bu kız harbi nasıl birşey abisiyim lan ben onun sakin ol Rüzgar.

"Geldim abicik gidelim"

Heh birde abicik çıkmıştı başıma tövbe. "Bin"

Cansuya iyi davranamazdim asla asla asla. Cansu dediğini yapmış binmisti. Ama kemeri bir türlu takamadı beceriksiz. Offlayip Cansuya doğru egildim. Kemerini taktım. Cansunun kalbi hızlı atıyordu eee tabi böyle yakışıklı çocuğu bulmuş atar tabi.

"Öğren kemer takmayı hep sana takamam". Başını salladı sadece. Arabayı hızlıca surup evin ordan ayrıldım. Cansu konuşmuyordu bende öyle konuşacak bir şeyimiz yokki bizim.

Cansunun anlatımından

Ne salak bir abim varya çok kaba biri gözlerinden ateş fışkırıyor sanki. Korkunç bu korkunç ne oluyor Cansu sana kemerini takarken kalbim kut kut atıyordu. Yüz hatları keskindi hafif kirli sakal ona çok yakışmısti. Şuan oturmuş üvey abicikimi kesiyorum aman Allahım sen günah yazma. Arabayı çok hızlı kullanıyordu. Bi 10 dk sonra geldik okulun önünde arabayı durdurdu.

ÜVEY ABİCİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin