8~ÜVEY ABİCİK

1.8K 66 3
                                    

Cansunun anlatımdan

"Kiz insanı delitirsin anlat". "Cansu ben çok seviyorum hemde çok onu deli gibi". Basından gelen geçen ne varsa anlattı. "Gel buraya sana sarilcam". Aslıya sımsıkı sarildim o sira kapı açıldı. "Ohh kızlar aşkınızda bana da yer açın". "Mervis". Ustune atladım. "Dur kız ezildim kalk manyak". "Gel gel bu Aslı aşk böceğim Aslı bu Mervis aşk çiçeği". "Memnun oldum aslı kuş". "Bende mervis". Kizlarla gece boyu sohbet muhabbet yemekler falan harika bir geceydi. Hepimiz sonradan uyuya kalmisizm

Rüzgarın anlatımından

"Rüzgar bey kalkın"."Ne oluyor İdil sabahın köründe"."Babanız ve Çiçek hanım yok"."Nasıl yok İdil bir yere gitmişlerdir gelirler ben uyucam şirket bugün yok"."Rüzgar bey eşyalarını toplayıp gitmişler"."İdil telefonumu ver".Odama Cansu gitmişti telaşla. "İdil abla annem nerde"."Cansu gitmiş annenle Hakkı bey"."Nereye gitmiş ne demek gitmiş İdil".Cansuya bakıp."Sakin olun ikinizide ya ben arıcam işte"

Babamı arıyordum ama acmiyordu. Şirketi aradım bende."Alo"."Sevil ben Rüzgar babam şirkette mi"."Yok Rüzgar bey bende sizi arayacaktım zaten sabah sabah aramayayim dedim babanız eşiyle balayına çıktı"."Balayına mi niye bize haber vermediler"."Rüzgar bey sabah gitmeye karar verip alel acele çıktılar"."Tamam Sevil ben ugrarim şirkete"."Tabi Rüzgar bey"

Telefonu kapatıp beni dinleyen iki kıza baktım."Rüzgar nasıl balayına gitmişler"."Evliler niye şaşırıyorsun. Hadi kaybolun uyucam"

"Nasıl birisin Rüzgar off". Kapıyı sertçe kapatıp çıktı odamdan. Telefon çalmıştı. Arayan babamdı."Oğlum uyandın mı"."Baba nerdesin sen ev telaş içinde kızlar delirmiş şekilde"."Oğlum ozur dileriz balayına çıktık acil oldu sizide uyandırmak istemedik"."Tamam sorun yok"."Cansu ile hazırlanin gelin"."Baba Cansu gitsin ben gelemem dovus var şirket maglum"."Oğlum delirteceksin beni"."Çiçek Cansuyu arasın hadi by baba"."Oğlum"

Telefonu kapatmıştım. Gözlerimi kapatıp gine uykuya daldım. Uyurken gülme seslerine uyandım. Kimdi bunlar benim evimde böyle gülebiliyor. Ayağa kalkıp üzerime siyah tisortu siyah esofman giydim. Aşağıya indim aşağıda gördüğüm karşısında şok olmuştum.

"Sanada merhaba kuzen beni özledin mi"."Buğra senin ne işin var lan burda"."Ayıp kuzenim amcam evlenmiş haberim bile yok gelsin onada sorucam bu 3 güzel kızla oturuyorum"."Ulan sen varya gel buraya". Bugraya sımsıkı sarıldım. Deli kuzenimdi benim o çapkındi tabi kimin kuzeni be."Neden geleceğini söylemedin ben seni alırdım"."Hey kuzen benim altımda fıstık var onunla geldim".(fıstık arabası 😀)."Unuttum onu kuzenim"."Ya kuzen bana kapıyı bu güzel kız açtı o ya sohbet ettik ama güzelliğine vurulduğum söylemem gerek". "Çok şakacısin Bugra".Bahsettiği kişi Cansuydu ama neden onu sorunca sinirlendim."üvey kardeşim Buğra o da kuzenin ayıp oluyor"."Wow böyle kardeş"."Buğra kes sesini sacmalama şirkete gidicem hadi kahvaltı edelim birlikte çıkalım"."Olur kuzen hadi"

Cansunun yanına yaklaşıp. "Kuzen senin güzel kız arkadaşlarınla akşam yemege gidicez"."Olur Buğra nasıl dersen"."Canım bak kahvaltı edicez sende ye lütfen"."Olur üzerimi değiştirip gelicem".Buğra Cansunun elini öpüp. "Hasretle bekliyorum" Buğra nin kafasına vurdum. "Dangalak oda senin kuzenin düzgün dur"."Yapma be Rüzgar ilk görüşte aşk benimkisi"."Yürü oğlum yürü hadi ben üzerimi giyinip geleyim sende otur takıl"."Emrin olur kuzen"

Yukarı çıktım. Ustume lacivert takımımı giydim. Saçlarımın önlerine şekil verdim. Odadan çıktım. Odadan çıkmamla biri bana sert şekilde çarptı onu belinden tuttup. Bu Cansuydu. Masmavi deniz gözleriyle bana bakıyordu. Utanmıştı yanakları kızarıktı opesim gelmişti nedense.

"Özür dilerim çok özür dilerim".Cansuyu bıraktım birşey demeden aşağıya indim.Arkamdan "Öküz abicik ya". Gülümsedim bu lafına. Kuzene bakmistim. Oturmuş kahvaltı bile ediyordu.

"Kuzen bu İdil varya enfes yemek yapıyor"."Evet kuzen öyle". Bende oturup yemeğe başladım. Bir sure sonra Cansu geldi. Buğra hemen Cansunun yanina oturdu. Allahım sinir ediyor beni bu çocuk şuan ama niye sinir oluyorum ki."Cansu ne kadar güzelsin kesin annen de güzel"."Teşekkürler Buğra çok naziksin"."Sen daha naziksin". Kıza yiyecek gibi bakıyordu. Cansu bir anda bana döndü. Deniz mavisi gözleri beni buldu. Nelr geçiriyor aklından kim bilir gine. "Kızlar sizde çok güzelsiniz yanlız. İkiside ayni anda . "Sağol Bogros". Kusucam galiba

ÜVEY ABİCİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin