Cansunun anlatımından
Bu Ali ne salak biriydi ya. Çok rahat bir çocuktu. Kafami geçirdiğim de Gine o çocuğu gördüm. Yemyeşil gözleri ateş ediyordu. Kafami diğer tarafa çevirdim Berke ile göz göze geldik. "Berke surdaki çocuk kim". Beeke diğer tarafa kafasını çevirdi. "O mu Ulaş okulun belalı tipi okuldaki tüm kizlarla çıkan her kızı da peşinde koşturan bir psikopat". Ağzım açık kalmış kafami ona çevirmiştim. Çarpık gulumseyle bana gulmustu yok artık Cansu daha neler.
"Cansu okuldan sonra işin var mı". Ali kolunu omzuma attı. Bende kolunu ittirdim. "Evet var eve gidicem". "Ahh Cansu yapma takiliriz". "Gerek yok". Ali kahkaha atıp önüne döndü.
Biri Aliye doğru koşturdu. Kulağına birşey fısıldadı. "Tamam geliyorum. Cansum bekle beni". Göz kirpip ayaga kalktı. "Ali sıktır git oğlum kizi rahatsız etme". Bunu diyen Berkeydi. Berkeye bakış attım. "Boşver Berke".
İlk teneffüs baya uzundu. Çünkü okuldaki herkes kahvaltı yapıyordu. Sohbet ederken bağırma sesleri duyduk. Herkez gidince bende gittim. Okul kapısından çıkınca. Gordugumz karsinda şok olduk. O Ulaş denen çocuk. Aliyi dövüyordu. Kimsede birşey yapmıyordu. Ulaş resmen cocugun burnuna vuruyordu kan akmıştı çocuk acıyla kıvranıyordu sağlam bir tane daha indirip ayağa kalktı. Gözleri Gine beni buldu bu çocuk bana niye böyle bakıyordu. Uzaklaşıp okul kapısından çıktı. Heesey o an durdu resmen kimse çocuğa yardım etmiyordu.
Dayanamayıp bağırdım."Heyyy kimse niye çocuğa yardım etmiyor. Nasıl insanlarsınız"."Dur Cansu yapma Ulaş birini dövünce kimse dokunamaz aynı sınıftayız bunu biliyorum". "Berke sacmalama". "Cansu dur gitme"
Hemen Aliye doğru koşturdum. Elimi ensesine koydum dizlerinin ustune oturup. Alinin başını dizime koydum."Merak etme Ali ben burdayım sana birşey olmayacak"."Git Cansu Ulaş seni mahveder kimseye acimaz o"."Umrumda mı o kim ya buranın".Alinin konuşmaya halı yoktu gözlerini kapattı. Saçlarını sevdim. Nasıl kıymıştı çocuğa. "Ali" diye seslendim nazikçe gözlerini hafiften araladı."Hadi Ali kalk yavaş yavaş dur". Alinin kolunu omzuma attım. Nede ağırmış. Ona ayak uydurup yavaş yavaş yürümeye başladım.
Ulaş okul kapısından çıkmış koşar adımlarla bize doğru geliyordu."Sen ne yaptığını sanıyorsun he". Resmen Ulaş kukremisti. "Senin yaptığın igrencligini ben düzeltiyorum çocuğun haline bak ya ne yaptı sana böyle he"."Bana ha diklenmek ha sen beni daha tanımadın küçük kız"."Tanısam ne olur ki barzonun tekisin". Butun okul durmuş bizi dinliyordu. Ben Ulaşa ne dedim. Aman Allahım."O dilini kopartirim küçük fare. Akıllı dur aklını alırım"."Hep tehtit hep tehtit ayı"
Ulaş kolumu tutmus kendine çekmişti. Alide sertçe yere düştü."Ali"diye bağırdım."Merak etme yakışıklına birşey olmayacak. Bana bak ayağını denk al senin için hiç iyi olmaz. Bana ettiğin tek bir lafta silerim seni duydun mu". Ulaş resmen bağıra bağıra söyledi.Kafamı salladım. "Güzel bende öyle demiştim zaten". Ulaş beni de ittirdi Alinin yanına düştüm. Ona sinirle bakıp gidişini seyrettim. Dizime bakınca kanadigini anladım. Yanıma Aslıyla Berke koşturup geldi.
"Ahh be kankicim dedik sana yapma diye". Berke Aliyi Aslıda beni kaldırdı. Rüzgar çünkü okuldan gitmişti.
"Aslı sen al bu deliyi. Alide bende benim arabaya bindirelim eve birakalım"
"Hadi Berke hemde hemen"
Aslıya sarıldım. Arada gözlerim Aliye kayıyordu zavallı çocuk mahvolmuştu. Berkenin arabaya bindik Ali benim yanımdaydi. Aliye bakıyordum başını omzuma koymuştu.
"Cansu sizin ev nerde önce seni birakayim. Aliyi eczaneden birşeyler alicam". Aha şimdi yandin Cansu ne b*k yicen.
"Berke benim babam erkeğin arabasında olduğumu gorurse beni mahveder. O yüzden bende sizinle geleyim eve tek giderim sonra"
"İlerde birakicam yorgunsun hadi yapma"
"Yok lütfen"
"Tamam Cansu nasıl dersen"
Berke hızlıca arabayı surup eczaneden birşeyler aldı. Aliyide evine bıraktık abisi vardı herşeyi anlattı Berke. Alinin odasina girdim.
"Daha iyisin ya". Elimi tutmuştu.
"Sağol Cansu sana minnettarım kimse cesaret edemezken sen yardım ettin artık sen benim korumam altındasin sana dokunan yandi"
Aliye gulumsedim. "Sağol Alicik iyi aksamlar"
Herkesle vedalaşıp. Evden çıktım. Taksiye atladım. Evin adresini verdikten sonra başımı cama yasladım yolu izledim. Ne kadarda Yorucu ve kötü bir gündü. Daha evde bu bela vardı tabi. Rüzgar belası. taksi eve gelmişti parayi verip arabadan indim. Annem nasıl telasandi kim bilir. Kapıyı çaldım. Annem açtı hiç şaşırmadım
"Deli kızım nerdesin öldüm meraktan". Annem sımsıkı sarılmıştı.
"Annecim haber veremedim ama sana herşeyi anlaticam sarjim bitti arayamadım"
"Gel kızım hadi içeri"
İçeri girip Hakkı amcayı ve Rüzgarı gördüm.
"İyi aksamlar"
"Kızım nerdesin"
"Üzgünüm haber veremedim. Okuldan sonra yeni arkadaşlarımla çıktık"
"Olsun kızım haber et merak ettik seni Cansuda geldi haydi yemeğe"
"Size afiyet olsun ben tokum dinlenmek istiyorum"
"Cansu annecim ayıp ama"
"Cicekcigim yapma kızımız genç bir hanım kendi kararlarını verebilir hadi kızım sen çık odana"
Annem bana gözlerini devirmisti anladım tabi ama ayaklarımı sürüye sürüye odaya çıktım. Kapıyı kapattıp elime telefonumu aldım. Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.
1 kaç saat sonra
Müzik dinlerken uyuya kalmışım odamın açılmasıyla yataktan fırladım. Gözlerimi açtığımda karşımda Annem di. "Cansu annecim uyuyor muydun". "Evet anne sorun yok". "Konuşalım bakalım bu saatte kadar neredeydin müdür aradı okuldan daha ilk dersten çıkmışsin bebeğim niye böyle yapıyorsun". Anneme başımdan geçen herseyi anlattım. "İnanmıyorum sana Cansu benim niye haberim olmuyor". "Anne çocuk değilim artık". Elini tuttym annemin. "Sakın ol geçti artık". "Ahh bitanem bana lut". Annemin lafını kestim. "Annecim büyüdüm artık merak etme beni Rica ediyorum". "Tamam güzelim nasıl istersen ama hep yanındayım". "Bunu biliyorum anne". Başımı öpüp odadan çıktı. Battaniye ustume çekip uykuya daldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİCİK
Literatura Feminina"Sen Cansu Yıldız değil Ateş olacaksın" Cansu gülmüştü "Daha çok beklersin Rüzgar Ateş" "Seni ömrümün sonuna kadar beklerim" "Rüzgar" "Cansum" "Ölürüm senin için adam" "Ölme Cansum ölme benim için bu kalbin hep atsın yeter" ...