Cansunun anlatımından
"Cansu Cansu hadi ama kalk bune hal hep uyuyorsun nasıl bir kız doğurmuşum"."Gözlerimi aralayip anneme baktım. "Anne millet kızını nasıl uyandırır sen off off"."Oflama anneye herkez seni kahvaltıya bekliyor hadi"
Başıma battaniyeyi geçirdim. Kapı kapanınca annemin çıktığını anladım. Battaniyeyi yere atıp. Aynanın karşına geçtim kendime baktım. Saçlarım dağılmıştı. Yukardan bir dağınık topuz yaptım. Kot sortumu siyah tisortumu giyip sortumune içine geçirdim. Beyaz spor ayakkabılarımıda giyip zıplaya zıplaya aşağıya indim.
"Günaydın"."Günaydın kızım geç otur hadi"."Yok Hakkı amca ben ac değilim Berke Aslı dışarda beni bekliyor okula birlikte gidicez"."Bu harika oldu bugün senin söforlugunu yapmicam"."Yap diyende olmadı zaten"."Diklenme bana lan"."Rüzgar ağzına vurdurtma eşek sıpası"Hakkı amcanın Rüzgarı azarlaması hoşuma gitti kikirdadım. "Geç kaldım çıkmak gerek afiyet olsun hepinize".Annemin yanağını kocaman öptüm. Hakkı amcaya el sallayıp Rüzgara da saçlarımı savurup dışarı çıktım.
"Selam gençlik nasılsınız"."Hoşgeldin Cansu sağol sen nasılsın"."Sağol Berke kankicik"."Balım"."Çiçeğim".Aslıya kocaman sarıldım. "Kızlar özleminiz bittiyse artık gidelim".Berkeye baktık ikimizde gülerek arabaya bindik. Yolda sohbet ederek okul yolunu tuttuk. Bu uç silahşor bir araya tabikide gelmemeliydi. Kırmızı ışıkta durduk. Kafamı sağa çevirdim. Rüzgarın arabası tam yanımızdaydı. Ne ara evden çıkıp yetistiki bize ama bu Rüzgardı şaşırmamak gerek. Elime telefonumu aldım arama ve mesaj vardı.
Mesajlar
Kuzum: Kankicim akşama seni alıp süper bir yere gidicez en güzel elbisen hazır olsun opuldun cok 💋
Annecim: Rüzgarla atışmanı akşam konusucaz küçük hanım. Geç kalma
Annemin mesajına güldüm. Kuzuma hemen cevap vermeliyim. Çok merak ettim nereye gidecegimizi.
He bu arada kuzum kim mi tabikide sapsik arkadaşım Banu(Banu yeni kişi tanıtımlarında tanıtılacak).
Kuzuma mesaj: Deli arkadaşım insan nereye gidecegimizi söyler merakla bekliyorum gece gorusuruz💋💋
Arayan kişi ise babamdı. Babamla uzun zamandır gorusmuyorduk. Onu ozlesem bile gorusmek istemiyordum. Telefonu cebime koydum."Cansu balım niye sessiz oldun"."Birşey yok çiçeğim"."Olmasın tabi kimin kankisi"."Çiçeğim akşama bize gel sana harika suprizim var bir arkadaşıma tanistircam ucumuz dışarı cikicaz"."Ya ben size yük olmayayim"."Ağzını kirdirtma Aslı sinir etme beni. Zaten Banuya bahsettim senden süper olacak"."Kızlar ben dama atıldım"."Şaşkın kankicik bu gecelik kız kizayiz cinsiyet değiştirip gel". Aslı ile kahkahaya boğulduk."Gülmeyin be hiç komik değil"
Okula hele şükür gelmiştik. İndik arabadan okula doğru yuruduk. Aslının koluna girmiştim."Balım ben kaciyorum sınıfta gorusuruz"."Aslı nereye Aslı". Arkasından bagirsamda beni duymamıştı. Berke onden sınıfa gitmişti bile. Bende sınıfıa gideyim bari. Karşıda Ulaş ve çetesi gözüktü. Kollarını önümde bağlayıp ilerledim. Yolumu kesmislerdi bile."Gecicem ama bir musade edin"."Kacamazsin yakalandın bücür".Bana he bücür he. "Senin gibi yarma değilim en azından". Ulaşa rest çektim en sevdiğim.Ulaşın alnında damarı çıkmıştı sinirli olunca çıkıyordu bir kere farketmistim yine aynısı oldu. Beni kolundan tutup sürükleye sürükleye götürdü."Birak beni ya bırak"."Sus Cansu sus"
Beni kütüphaneye getirdi. Kapıyı kitleyip üzerime yürümeye başladı.
"Cansu ismini cismini ne olduğunu herseyi öğrendim bak burda hepsi yazılı bu hatanı göz yumdum dinlemem ama bir daha islerime karışacak isen hiç dinlemem ayağını denk alacaksın duydun mu beni he duydun mu lan bir daha bana ters konus". Beni kendine cekmisti yutkunup ona baktım. Has erkeksi kokusu baştan çıkartıyor gibiydi. "Cansu mahvederim ayağını kaydırırım düzgün dur"."Tamam anladım"."Güzel şimdi kaybol"
Kütüphaneden koşarak çıktım. Yolda birine çarptım. Off ne sakarım ya."Kızım kaç yaşındasin öğren artık yürümeyi"."Merhaba öküz bey kaldirsan süper olurdu ama öküzsun. Yurumeyi biliyorum dallama gibi cikmasaydin sende Allah Allah"."Etkileyici sevdim bunu".Yerden kalkıp ona göz devirip önüme baktım söylene söylene gittim."Ucube şey ne olacak"."Seni duydum".Sınıfa girdiğim Aslı oturup birşeyler dusunuyordu.
"Çiçeğim neyin var senin" "Cansu aşığım hemde çok". Aslı bana sıkıca sarıldı ağlıyordu."Çiçeğim üzülme ne oldu anlat bana aşık olmak kötü birşey değil ki"."Ama ama biz ikimiz olamayız"."Neden ama"."Rüzgarın çetesinden o ismi Emre biz onunla konuşuyorduk Rüzgarın çetesinde oldugundan beri çok değişti ama ben hala seviyorum Cansu". "Rüzgar kim". İnşallah tahmin ettiğim kisi değildir amin. "Bu okulda okumuştu Emreyle babası yeni evlendi hatta". Ehh tam tahmin ettiğim kişi."Üzülme kuzum asiksaniz eğer kavuşursunuz gel buraya çiçeğim".Aslıyla sarılıp kaldık uzun sure. Ders tenefus ders tenefus derken okul bitmisti bile. Aslıyi tabikide tek bırakmam bu kadar uzgunken akşama birlikte olucaz Aslı ben Banu.
Okuldan çıkıp taksiye atladık. Evin adresini verdim. Aslı konuşmuyordu. Evin oraya gelince. İndik Aslıyla."Cansu bu bu Rüzgarın evi değil mi ne işimiz var burda"."Sana herşeyi anlaticam gel hadi"Kapıyı İdil açmıştı."Hoşgeldiniz Cansu hanım"."Hosbulduk İdil bu yakın arkadaşım Aslı"."Merhabayin"."Hoşgeldiniz Aslı hanım geçin had anneniz içerde"
Aslı ile odaya geldik annem elinde dergisi gezinip okuyordu. Bizi görünce icten gülümsemesi ile bizi karşıladı."Hanımlar hoşgeldiniz"."Anne bu bahsettiğim arkadaşım Aslı. Aslı buda annem Çiçek"."Merhaba Çiçek hanım"."Hanım ne demek yavrum. Çiçek teyze de". Annem gulumsemisti."Tamam Çiçek teyze"."İdil kızlara yiyecek hazırla bizde sohbet edelim banada bir kahve".Annemle salona geçip oturup sohbet ettik. Annem Aslıyi sevmişti.
Bizde biraz sohbet edip. Aslıyla odama çıktık. "Cansu anlat artık delircem".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİCİK
ChickLit"Sen Cansu Yıldız değil Ateş olacaksın" Cansu gülmüştü "Daha çok beklersin Rüzgar Ateş" "Seni ömrümün sonuna kadar beklerim" "Rüzgar" "Cansum" "Ölürüm senin için adam" "Ölme Cansum ölme benim için bu kalbin hep atsın yeter" ...