Rüzgarın anlatımından
Kapıyı acmamla gordugum karşısında dilimi yutttum. "Rüzgar bey hiç arama zaten sen bu babanneni temin ne dediğini duydum daha bunamadım ben". Babannem buradaydı şimdi hapi yuttuk. "Hirto öpsene elimi hiç bu Hakkı seni yetistirmedi bastonla dovücem seni". Babannemin elini öpüp koluna girdim. İçeri adım atmamızla Cansu merdivenleri indi.
"Huyyy hergele bu kim gelinim mi". Cansu bunu duymasiyla öksürmeye başladı. "Allah korusun teyzecim ne yaptın sen". "Ayy tam bana layık gelin Rüzgar oğlum bana niye söylemedin". Babannem beni dövmeye başladı. "Ya dur Mücella sultan naptin o Cansu üvey kardeşim". "Nası ula sen evleneceğine baban mı evlendi vay başıma gelenler". Babannemin cirkeflik saati geldi Cansu kahkalara boğulmuştu. "Babannem gel otur soluklan öyle devam edelim az sakin daa". "Hırto sen sus". Babannem tam bir hanımefendiydi ama bana karşı hariç.
Oturduğu yerden evi gözünde gezdirdi. "Baban nerde". "Evde değil biraz önce çıktılar". "Çıktılar derken". Derin bir nefes koyuverdim. "Babannem bak bu Cansu üvey kardeşim annesi Çiçek ablayla evlendi". Babaannem Cansuya bakmaya başladı. "Gel güzel kızım". Cansu korkak adımlarla yaklaştı. "Benim haytaligim bu deli oğlana". Cansu bana bakmıştı. Yavaşça babannem yaklaşıp yanına oturdu. Babannem ellerini açıp. "Güzel kızım sen çok güzelsin maşallah bahtında güzel olsun ama görüyorum seni çok zorlu bir aşk bekliyor". Cansu şaşkınca babannem bakmıştı aynı şekil bende. Cansu kekelemisti. "A anlayamadım". Babannem derin bir nefes verip. "Anlarsın güzelim kendine sahip çık yeter". Cansu önünü dönmüş başını sallamıştı. "Mücella sultan yol yorgunusun gel seni yukarıya çıkaralım". "Gel bakalım hergele çabuk çıkart beni dinlenicem". Cansuya yaklaştı. "Akşama odama gel neden olduğunu anlatıcam benden korkma güzelim". "Tabi Mücella teyzem". Cansunun yanağını hafifçe sevdi. "Bana babanne de güzelim tamam mı". "Tamam babannem".
Babannem koluma girdi. Yavaşça ilerlerken Cansu koltuga oturmuş dusunmuyordu. Seni kimse uzemez merak etme. İzin vermem Cansu buna. Babannnemle tam odasina girerken telefon çaldı. "Mücella sultan sen gir ben telefona bakıcam". "Tamam Rüzgarım". Telefonu açtım. "Alo Emre hayirolsun oğlum". "Abi başımıza gelenler çok çok kötü". "Ne oldu lan konuş ". "Abi depoyu basmışlar". Derin bir soluk koyup. "Siktir çabuk boşaltın orayı bir durum olursa beni arayın ben çıkamam Mucella sultan geldi". "Tamam abi". Babannemin yanına gelince Cansuyla özel konuştuğunu gördüm acaba ne konuşuyorlar
Herkese merhaba ben geldim sizleri çok özledim artık 1 hafta içinde yepyeni bölümler iler birlikteyiz kendinize cici bakın ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİCİK
Literatura Feminina"Sen Cansu Yıldız değil Ateş olacaksın" Cansu gülmüştü "Daha çok beklersin Rüzgar Ateş" "Seni ömrümün sonuna kadar beklerim" "Rüzgar" "Cansum" "Ölürüm senin için adam" "Ölme Cansum ölme benim için bu kalbin hep atsın yeter" ...