Rüzgarın anlatımından
"Rüzgar bey uyanın kahvaltı hazır"
Hizmetçinin soylenmesiyle gozlerimi açtım "Tamam İdil kalkıyorum babam uyandı mı"
"Evet Rüzgar bey sizi bekliyor"
Hizmetçinin odamdan çıkmasıyla ustumu giyindim. Siyah pantolon beyaz tişört giyip aşağıya indim. Babam her zamanki yerinde elinde kahvesi gazetesini okuyordu.
"Günaydın baba"
"Günaydın aslanım seninle konuşmam gereken önemli meseleler var"
"Baba ciddi birşey değil ya"
"Hayır oğlum yok beni dinlemen yeter"
"Seni dinliyorum baba"
Babamin gözlerini dikkatlice baktım dinlemeye başladım. "Oğlum biliyorsun sen daha çok küçükken anneni kaybettik"annemden söz açılınca gozlerimi devirdim "annenin sevgisi hala buram buram kalbimin burasında ama bende bir erkeğim ve bu evin bir kadının çevirmesini istiyorum artık eskisi gibi değilim oğlum sende buyudun evlenip gideceksin bu evde tek başıma kalmakta istemiyorum geçenlerde bir hanımla tanıştım çok iyi bir insan birde kızı var ikisi de çok nezih ve ailemize uygunlar izin verirsen ben artık yeni bir hayata başlamak istiyorum"
Babamin söylediklerine ağzım açık kaldı "Ama baba ya annem ona ihanet mi ediceksin"
"Oğlum annen hala bizimle annemde böyle olmasını isterdi"
Babamıda anlıyorum daha 25 iken ben 5 yaşındayken annemi kaybettik. "Babacım sen nasıl istersen ama ben başka bir kadına anne demem kizinida abilik yapmam"
"Tamam oğlum sen nasıl istersen". Sinirden kasların gerildi ama baba belli etmekte istemedim.
"Baba izninle cikicam zaten aç değilim"
"Tamam aslanım"
Dışarı çıkıp derin bir nefes aldım. Hava soğuktu. Deri ceketimi giyip arabama ilerledim. Arabama binip hızlıca evin ordan ayrıldım. Kafamdaki deli sorularla hızlı surdum arabamı. Üvey annem ve üvey kız kardeşim bir bu eksikti basımda. Arabamı cafenin orda durdurdum. İçeri girdim. Masalardan birine oturdum garson kızı çağırdım.
"Hoşgeldiniz beyefendi buyrun menü"
Menüyü elime alıp incelemeye başladım her zamankinden icecektim tabiki.
"Sert bir filtre kahve"
"Hemen efendim baska bir arzunuz"
Garson kıza birşey demeden telefonuma döndüm. Kız şaşkın gibi bana bakip ağzında birşeyler geveleyip kayboldu.
Garson kız bir 15 dk sonra yanıma geldi. "Buyrunuz afiyet olsun"kızın yüzünde gülümseme yoktu.
"Sağolun"
Kahvemi alıp içmeye başladım. Bir sigara yakıp ağzıma koydum derin bir nefes alıp sigaramdan kahvemide yudumladım. Garson kızı gördüm aslında iyi bir fiziği vardı. Hesabı masaya bırakıp yüklü bir bahsiste bıraktım deri ceketimi de giyip cafenin çıkışına gittim tam çıkarken arkamda gürültü bir ses duydum döndüm bir kız duruyordu hemen onu yakalandım. Bu benim garson kızımdı
Şaşkınca bana bakıyordu. "Çok çok özür dilerim beyefendi"
"Dikkat et garson kız her zaman ben olacak halim yok"göz kirpttim. Utanmıştı.
"Teşekkürler beyefendi" kollarından kurtulup hızlı bir şekilde içeri girdi. İlk defa benden utanan bir kız tanıdım yoksa diğer kızlar olsa hemen ustume atlayacak gibi bakarlardı. Arabama atlayıp hızlıca evimin yolunu tuttum maglum kaç saattir buradayım. Evin oraya gelince arabayı durdurdum. Kapıyı çalınca deri ceketimi duzelttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİCİK
ChickLit"Sen Cansu Yıldız değil Ateş olacaksın" Cansu gülmüştü "Daha çok beklersin Rüzgar Ateş" "Seni ömrümün sonuna kadar beklerim" "Rüzgar" "Cansum" "Ölürüm senin için adam" "Ölme Cansum ölme benim için bu kalbin hep atsın yeter" ...