6~ÜVEY ABİCİK

2K 75 8
                                    

Rüzgarın anlatımından
Telefonun çalınca direk açtım. "Alo ne oldu". "Dövüş var lan nerde kaldı". "10 dakikaya ordayim bekle Mert". Telefonu kapattim çantamı elime kapıp merdivenleri hızlıca indim.

"Oğlum nereye"."Baba söyledim sana dimi dövüşe gidicem"."Oğlum bırak bu işleri"."Baba tek beni sakinleştiren bu çok sinirliyim çıkmam gerek"

Babama laf bırakmadan spor çantamı sırtıma yükledim çıktım evden. Arabam bahçede duruyordu kapısını açıp çantayı fırlattı bende bindim. Suretle arabayı çalıştırıp yola koyuldum. Bu seferki dövüş fit ringinde olacaktı. Sokak dövüşü degildi ilk defa. Buranın sahibi olan Yağız Ulusoy. Burayı tercih etmişti. Son hızla suruyordum.Hele şükür gelmiştim. Arabadan indim. Mert kapıda bekliyordu.Çantamı sırtıma atıp yanına gittim. "Abi hoşgeldin". "Hoşbulduk Mert salon burası demek". "Aynen abi Yağız sahibi tanıyorsun". "Tanımam mı". "Abi ben ring yerinde otuecam merak etme arkandayım". Merte gülüp. "Eyvallah koçum". Hizlica yanından uzaklaştı bende salonuna girdim. Burası büyüktu kırmızı siyahın hakim olduğu bir yerdi. Yağızı etrafta aramaya başladım. Az ilerde takım elbisesi ile gözüktü. Bana doğru yaklaştı.

"Hoşgeldin Rüzgar nasılsın"."Sağolun Yağız bey iyiyim". Yagiza sertçe bakıyordum."Gel Rüzgar". Başımı sallayıp onu takip ettim. Ringi görmüştüm. Harika gözüküyordu burda insanları yere sermek harika olacaktı."Rüzgar biliyorsun biz bahislerle kazanıyoruz. Nasıl işlerle uğraştığımı biliyorsun herkez sana bahis basacak bende öyle eğer kazanamazsan"."Kazanacağımı biliyorsun"

Odadan çıkmıştı. Omuzlarını geriye atıp. Derin bir nefes aldım. Üzerimi giyip çıktım odadan dövüş için gerekli ne varsa hazırdım. Ringin bir aşağı katinda dovus için salon vardı oraya inmeye karar verdim. Boks torbasının önüne gelip yumruklamaya başladım. O kadar sert vuruyordum ki millet merak edip aşağıya gelmişti. Bir kac sert vuruştan sonra kum torbası yere dusup patladı alışkindim bu duruma. Her daim böyle olurdu.

"Rüzgar birazdan başlayacak gel".Adama sertçe bakıp"Geliyorum"."Adam önde ben onun bir gerisinde ringin olduğu alana girdim. Ringin sağ tarafında dovusecegim adam vardı. Rasim'mis ismi. Baya kaslı gozuksede boş biriydi benim için. Yağızın bana yaklaştığını görünce gozlerimi ona diktim.

"Rüzgar bahisler açıldı. Herkes sana veriyor kazanmaktan başka çaren yok".Boynumu kutletip. "Merak etme elimden uçan kaçan kurtulamaz sen paradan haber et"."Hazır maçtan sonra alacaksın"."Anlaştık"

Ringe adımını attım. Isınmaya başladım. Rasimde çıkmıştı. Bana bakıyordu. He diyeceksiniz ki sen napiorsun. Napayım ona sert ateş edici bakışlarımla bakıyorum. Boks birazdan başlayacaktı. Bitti işin.

"Seni cig çiğ yicem Rüzgar"."Merak etme bende seni pişirip yicem"

"Kuralları biliyorsunuz adil bir maç olsun boks"

İkimizde ortaya geçtik ellerinizi birbirine vurup. Ringte dolanmaya başladık ilk hamleyi bekliyordum. Bir yumruk salladı hemen aşağıya eğilip yumruktan kurtuldum. Biraz uzaklaştı benden aslında indirmenin tam zamanıydı ama hemen yapmayacaktım bunu. Adama doğru yaklaşıp yan tekme attım. Kendini sendeledi yere düşer gibi oldu ama topladı hemen. Gine bir yumruk yumruğunu tutup kendimde çevirdim karnına vurmaya başladım. O kadar sert vuruyordum ki düşmesi an meselesydi kollarından tutup karnına bir tekme geçirdim yere dustu.

"1 2 3 4 5 iyi misin. Tamam kalk boks"

Bana doğru tekme attı ama bacağından tutup yere yatirip ustune zipladim. Yüzüne yumruk geçirdim. Bir kaç dakika sonra adamın gözleri kapandi ustunden kalktım.

"1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nakoft maç bitti. Kazanan Rüzgar Ateş"

Herkez alkışlıyordu. Kazanmıştım. Her daim kazanirdim. Yagizda gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Ringten hızlıca indim. Mert resmen ustume atladı. "Harikasin kardesim". "Karı gibi yapışma oğlum". Yağız bey bize doğru yaklaştı."Maçı kazandım paramı alayim"."Harikaydı Rüzgar paran cantanda"

Kafami sallayıp. Odaya girdim. Çantadaki parayi kontrol edip. Salondan çıktık Mertle. Arabam kapının önündeydi zaten bindik hemen daha halletmem gereken biri daha var. Telefonda numarayı tuslayip Emreyi aradım. "Emre depodasin dimi"."Evet abi maç bitti mi"."Bitti depoda gorusuruz"."Eyvallah abi"

Arabayı son hızla kokledim. Depoya 10 dk sonra varmistik. İnip anahtarı Emreye firlattim."Abi erif içerde depelenip duruyor"."Durduruz rahat ol şimdi"

Depoya girdik.Emre ve Mert arkamdaydı. Adam baygin elleri arkasından bağlıydı. "Emre oğlum dök su ite uyansın". "Emredersin kardeşim". Emre buzlu suyu döktü kafasından aşağıya herif ayıldı."Kaan oğlum amac ne senin he ne bok ariyon depomda"."Bilmiyordum senin olduğunu" "S*k*t*r yalanı belana başlatma lan".Gırtlağına yapmıştım onun."Bana bak son ikazim parayı getir buralardan defolup gideceksin bir daha benim 1 metremde bile olmayacaksın. Olursan ki". Silahı çıkarıp alnına koydum. "Cenazen çıkar bende mezarına çiçek bırakırım".Kafasını sallamıştı bana. "Güzel harikasın. Mert eve yakın yere firlattin bunu eve gidicem peder mahvedecek beni"."Emrin olur abi bizde"."Haydi eyvallah koçum".Merte guvenirdim her şekilde adamimdi o. Depodan çıkıp arabama bindim. Hızla suruyordum. Ne de olsa evde babam beklerdi hayatta ben gelmeden uyumazdi.

Eve gelince anahtarla kapıyı açtım."Rüzgar bey iyi geceler"."Sanada baba"."Lan hıyar babayla birde dalga geçiyor nerdesin lan saat kaç"."Geldik baba işte abartma"."Rüzgar bana artistlik yapma yeminle seni oldurucem bir gün". Kafama vurmuştu."Ahh baba ya çocuk değilim geldim. İyi geceler babam". Sarıldım ona hemen hızlıca kaçtım yanından."Ulan eşek sıpası". Gülüyordu.

Yukarı çıkarken cici annemi gördüm ahh birde bu vardı basımda."İyi geceler Rüzgarcığım nerdeydin"."Size hesap vermek zorunda değilim nerdeyse nerdeydin bir daha hesap sorma"."Rüzgar".Ona laf bırakmadan. Odama girip sertçe kapıyı kapattım. Uzerimdekilersen kurtulup duş aldım.  Siyah tişört sortu giyip yatağa attım kendimi gece yorgunluğu bitirdi beni. Bir elimi kafamın altına koydum tavanı izlemeye başladım. Annemi çok özlediğim geldi aklıma. Ona ihanet ediyormuşum gibi geliyordu. Annemi öldüren adamı seneleedir ariyordum. Kayıptı bulamıyorduk. Yeri göğü aradım. Annem beni öldüren kişinin önüne atlamisti. Ellerinden kayıp giden annem onu çok özlemişim. Yatakta dogruldum. Elime resmini aldım. Anneme çok benzerdim. Resmini alıp sevdim. "Melek annem". "Bu kadar sert olan ben niye sende böyleyim annem". Resmini basucuma koyup parmağına öpücük konudurup yanağına koydum. Gözlerimi kapadım. Bir kaç dakika geçmedi uyuya kaldım.

ÜVEY ABİCİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin