Capitulo 77

7.5K 569 262
                                    

Wat vooraf begon:
"Waarom kijk je me niet aan?" Vroeg ik. "Omdat ik dat niet kan, ik moet gaan mischien zie ik je nog wel" zei hij op een aparte manier en hij stapte zijn auto in waarna hij wegreed. Apart geval die jongen.

_______________________________________

Perspectief Safouane

XXL deeltje omdat ik vergeten was gisteren te plaatsen💛 Vergeet niet te stemmen voor dit XXL deeltje🌸

"Nee, luister hij kwam en ik stuurde hem weg en Safiyae zei praat niet meer met me. Ze vind hem gewoon belangrijker dan ik" zei ik nog steeds met woedde in mijn stem waarna ik een vuist aan de boksbal gaf.

"Je hebt gelijk ik snap het niet" zei Yassine. "En besef ze is die deur uitgelopen nadat ik zei praat dan ook niet meer tegen mij!" Zei ik waarna ik nog een stoot gaf. "Doe rustig" zei Abdel. "Nee niks te rustig, weet je hoe het voelt dat ze niet meer met me wilt praten?" Ze schudde beide hun hoofd "kanker fucked up!"

Ik trok mijn bokshandschoenen uit en nam een slok van mijn redbull. "Weet je hoe moelijk het is hier beneden? Weet je dat geeft al genoeg fking stress en koppijn en dan nog al die andere shit erbij en het ergste ik kan die kanker Anass niet vermoorden" sisste ik. "Eyy broer chill 'm nu man" zei Yassine. "Kanker op met jullie chill 'm" zei ik en ik begon weer te stoten.

"Eyy broer we begrijpen je bent boos maar doe wel normaal" zei Abdel. Ik pakte mijn redbull en dronk hem leeg. Ik pakte een sigaret die ik aanstak en inhalleerde waarna ik het rook uitblies. "Hoofd heet" zei ik enkel en ik stak mijn sigaret weer in mijn mond. "Maak het gewoon goed met haar" Abdel. "Als ze het goed wou maken was ze wel de kanker gekomen" siste ik en ik gooide mijn sigaret uit 't raam waarna ik er nog een aanstak.

Ik blies het rook van mijn sigaret uit in de lucht. "Ga het zelf goedmaken broer, neem zelf de 1e stap" zei Abdel. "Hoezo moet hij het goedmaken? Hij staat in zijn recht" zei Yassine. "Kanker toch op met ga het goedmaken wat goedmaken? Wat de tering heb ik gedaan dan dat ik het goed moet maken" gromde ik boos en gooide mijn sigaret weg. Even wou ik er weer een pakken maar ik hield me in.

"Doe ff rustig man, elke vrouw wilt dat de man voor haar vecht en de man achter haar aangaat ze haten het om hun fouten toe te geven en jij bent een echte man en echte mannen zijn volwassen" zei Abdel. "Ze komt vast zelf" zei ik geïrriteerd. "En wat als ze dat niet doet?" Zei Yassine. "Ik ken haar, ze kan niet zonder mij" zei ik nog steeds boos. "Dus? Jij kan ook niet zonder haar" zei Abdel. "En jij bent een echte man van je woord" voegde Yassine toe.

Ik slikte en zuchte "jullie beïnvloeden mijn gedachte teveel" mompelde ik.

Ze keken elkaar aan en moesten lachen "ewaja we zijn broers" zei Abdel. "Ja en daarom ga jij het mfking goed maken" zei Yassine. "Ik ga het doen maar niet omdat jullie het zeiden, al zeiden jullie niks zou ik het sws doen ik weet dat ik niet lang zonder haar kan zelfde geld voor haar."

"Nog 1 ding Safouane" zei Abdel. Ik keek hem vragend aan "maak het toch maar goed met Anass."

Gelijk begon ik weer boos te worden. Ik was net een beetje afgekoeld. "Hou je bek daarover het is mijn leven mijn keuzes" gromde ik. "Dat kan dan wel zo zijn maar ik zeg alleen wat het beste voor je is dus praat de tering normaal." "Ik praat de kanker hoe ik wil" zei ik.

"Ey boys laten we gaan" zei Yassine. Ik raapte mijn spullen bij elkaar en we liepen maar buiten. "Bedankt voor jullie hulp" zei ik. "Geen probleem" zei Yassine. "Ik val jullie altijd lastig met mijn stress man" zei ik. "Ewa ma3lish als wij stress hebben doen we dat ook" zei Abdel. "Ewa shokrane waha (gewoon)" zei ik. "We are brothers a niffauw" zeiden Abdel en Yassine tegelijk. Ik gaf ze allebei een boks en zei ze gedag. "Ga naar je vrouwtje he" zei Abdel nog. Ik lachte en knikte "ja ehh zebbi" zei ik lachend. Ze staken hun duim op en stapte elk hun eigen auto in.

Safiyae & SafouaneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu