Wollah mensen 1 ding.... HAHAHAHAHA K GA STUKK😂😂 weshhh denken ze ze kunnen fokken met mij ehh sahbi. Ik keek lachen naar mijn telefoon gekke hoerenzonen. Ik legde mijn telefoon weg en viel vrijwel meteen in slaap.
_______________________________________
Perspectief Safiyae"Prinsesje opstaan." Hoor ik me vader zeggen. Hij geeft me een kus op mijn hoofd en ik open me ogen. "Laat me nog ff ewwa..." hij maakt de gordijnen open en de zon scheen naar binnen, nu moet ik wel. Ik geef m een kus op zijn voorhoofd "sbah el ghair" zegt ie. Ik glimlach en hij loopt mijn kamer uit. (Wollah als mijn vader me wakker zou maken is dat met 2 pannendeksels die Hij tegen elkaar zal slaan #schrijfster)
Ik liep de douche in en keek in de spiegel. Mijn ogen zijn helemaal rood met wallen van hier tot Tokio. Ufff ik deed wat koud water op mijn gezicht. Nou ja lang leven concealer. mijn hoofd bonkte als een razende van het veel huilen vannacht. ik slikte een paracateamol tegen de pijn.
Ik poetste mijn tanden en koos me kleren uit: off schouders topje die ik in mijn spijkerrokje stopte. Ik vond mijn krullen gisteren echt mooi dus vandaag liet ik mijn krullen weer los. ik deed mijn Phillip Plein schoentjes aan. Dit keer deed ik mijn Michael Kors horloge aan en wat sieraden.
Ik pakte mijn Yves Saint Laurent tas en ik dacht aan de brief. De brief die mijn leven in 1 klap om heeft laten vallen. Er stond in dat me moeder kanker heeft..... Al die tijd dat ze er niet was bezocht ze ziekenhuizen. En ze had niemand. Helemaal niemand die haar kon troosten. Ze stond er alleen voor x op x.
Ik voelde de tranen al omhoog komen maar ik hield ze in. Vanmiddag ga ik met haar praten. Ik heb geen zin in iemand of in iets begrijpelijk toch. Ik voel me zo down. Ik ben gelukkig vroeg dus ik ga lopend naar school vandaag. Ik ontbeet snel en zei me vader gedag mama sliep nog. Ik trok me Canada Goose jas aan en vertrok.
Ik liep stevig door totdat natuurlijk mijn tas moest vallen. Ughhh klote tas. Ik hurkte en ruimde mijn boeken op. Ik stopte alles terug en stond op. Ik had nog genoeg tijd dus ik liep snel de appie in. Ik liep naar de milka afdeling als eerst. Ik bukte om de milka te pakken. Ugh ik haat het als ze de lekkere dingen altijd helemaal beneden doen. Echt jnoen.
Ik pakte 3 repen en stond weer op en ik keek recht in de ogen van de persoon die ik als laatste op deze gehele wereld wil zien de persoon die mijn leven heeft verpest......... De moordenaar van Safae.
Alles kwam omhoog. Flashbacks van onze leuke tijd en flashbacks van haar einde. ik voelde me draaierig worden en ik kon niet meer nadenken stemmen die vervaagde op de achtergrond en mijn zicht dat vervaagde. Alles werd me teveel. Verbeeld ik me dit nou? En voor ik het wist sloten mijn ogen zich en viel ik neer....
Perspectief Safouane
Ik poetste op mijn gemakje mijn tanden. Ik ben vandaag op tijd ja mensen jullie horen het goed ik ben op tijd! Ik spoelde me mond en legde mijn tandenborstel weg. Ik liep de douche uit en ik koos me kleren uit. Vandaag: mijn Phillip Plein Shirt mijn G star broek mijn Giorgio Armani riem en mijn Michael Kors horloge en daaronder mijn Giuseppe Zanotti schoenen. Ik spoot nog snel wat parfum op van Hugo Boss en als laatst mijn Armani jas.
Ik moest nog ontbijten maar ik haal wel ontbijt uit de appie. Ik pakte mijn auto sleutels en stapte in mijn Ferrari ik parkeerde de auto en liep naar binnen. Ik haalde wat energy drinken en croissants en een ijskoffie. Ik vind dat zo lekker s'ochtends. Ik had zin in chocolade dus ik liep naar de chocolade schappen. Ik zag daar Safiyae helemaal alleen ze zag er zwakjes uit ik versnelde mijn pas naar haar toe en net toen ik bij haar arriveerden viel ze.... ik ving haar net op tijd op.
Ik panikeerde een beetje maar ik bleef vrij kalm want anders zou ik niks bereiken. Zie je ik ben kapot slim ik liep met haar in mijn armen naar de water afdeling. Ik pakte een flesje spa water en maakte haar mooie gezichtje voorzichtig nat. Ze opende haar ogen en ik keek recht in haar mooie groene ogen. Mijn hart ging hevig te keer iets wat alleen zij kan doen. "S-saf-Safouane?"
Ik had haar nog steeds opgetild dus ze lag nog in mijn armen. Ik ontwaakte uit mijn trans "je was flauwgevallen" zei ik tegen der. Ik liep met haar in mijn armen naar de auto en haar gezichtsuitdrukking liet me lachen "Safouane wat doe je ik kan zelf ook wel lopen!" "Weet ik maar ik breng je naar huis je voelt warm aan. En geen gemaar!" "Safouane die bezorgt is?" Ik grijnsde en ze werd rood.
Ik stapte zelf ook in en starte de auto. "Safouane" zei ze met haar mooie stem "hmm?" "Nog bedankt voor gisteren, de jongen was van plan mij mijn eer af te nemen maar je was er net op tijd" dus ze is nog maagd hmm.. "het was niks ik word nou eenmaal snel boos" de rest van de rit was het stil. Ik stopte voor haar huis en ik stapte uit ik opende de deur voor haar en ze zei me gedag. Ik zag hoe ze naar binnen liep. Ik reed richting lounge.
Perspectief Safiyae
Ik opende mijn ogen en ik keek recht in de blauwe ogen van Safouane? Hij leek wel op een andere wereld met zijn gedachten "S-Saf-Safouane?" Vroeg ik verbaast. Wat is er gebeurd en opeens zag ik die 2 duistere ogen weer voor me. De moordenaar van Safae...
"Je was flauwgevallen." Ik merkte nu pas dat ik in zijn armen lag en dat wat ik voor me zag een bezorgde Safouane was. Ik begon het warm te krijgen en mijn hart klopte velen malen sneller. Hij liep met mij in zijn armen naar buiten gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. huh?
"Safouane wat doe je ik kan ook zelf lopen." "Weet ik maar ik breng je naar huis je voelt warm aan. En geen gemaar!" Doet hij nou bezorgt om mij. ehmk heb geen oppas nodig. "Safouane die bezorgt is?" Hij grijnsde zijn witte tanden bloot en zijn gouden tand kwam te voorschijn.
Hij legde me neer naast de bestuurderskant en nam zelf ook plaats. Ik keek naar zijn outfit hij zag er weer adembenemend uit. Zijn spieren knelden gewoon uit zijn PP shirt. Ik moest opeens denken aan gisteren bij de appie ik heb 'm niet eens bedankt "Safouane?" "Hmm?" Vroeg hij. "Nog bedankt voor gisteren, de jongen was van plan mij mn eer af te nemen maar je was er net op tijd." "Het was niks ik word nou eenmaal snel boos." Zei hij geruststellend.
De rest van de rit was het stil. We kwamen aan en ik zei 'm gedag. Hij wachtte tot ik binnen was en reed naar huis. Ik zag dat me moeder zwakjes op de bank lag. Ze lijdt vast zoveel pijn. Maar ze verbergt al haar pijn voor mij meskiena.
Ik merkte nu pas dat ze geen hoofddoek aan had. Vroeger liep ze altijd zonder hoofddoek no big deal maar dit keer was het anders. Al haar haren zijn uitgevallen, ze is helemaal kaal en ze droeg altijd een hoofddoek bij mij om dus dit te verbergen. Ze wou me geen pijn doen terwijl ze zichzelf pijn deed door dit alles alleen te doorstaan. ze keek tv en wist niet dat ik thuis was anders had ze haar hoofddoek op.
Helloooo honeysss❤
Dus in die brief stond dat haar moeder kanker heeft💔
Benieuwd naar deel 10 vergeet dan niet te stemmen. Dat is mijn motivatie om door te gaan. Tot nu toe heb ik alleen maar positiviteit super bedankt daarvoor!❤
Nogmaals don't forget to vote xxx
Dikke kus en knuffel Salma
JE LEEST
Safiyae & Safouane
RomanceSafiyae. Een hele mooie meid met een zwaar verleden. Ze is zwaar achteruit gegaan sinds het overlijden van haar tweeling. Haar helft is weg en ze kent eerst geen angsten of liefde. Behalve van haar moeder en vader. Ze is erg hard en voor niemand ba...