Ik nam plaats op het bed en trok haar naar me toe. Ze lag met haar rug tegen mijn buik en onze benen over elkaar. "Reus" "Ja?" "Hoe komt 't dat je alleen woont. Wat is er gebeurd met je ouders?" Ze draaide haar hoofd naar me toe en keek me diep in mijn ogen aan.........
_______________________________________
Perspectief Safiyae"Reus" "Ja?" "Hoe komt 't dat je alleen woont. Wat is er gebeurd met je ouders?" Ik draaide me hoofd om en keek 'm afwachtend aan. "Wacht ik vertel je het hele verhaal kom eerst ff goed liggen." Hij ging liggen en ik plaatse mijn hoofd op zijn blote borstkas. Met mijn hoofd lag ik precies op zijn hart. Ik kon zijn hartkloppingen goed horen.
Hij ging met zijn hand door mijn krullen en zijn andere hand was in de mijnes gehaakt. Hij is echt lief voor me, ik keek m aan. Hij begon zijn verhaal.
"Ewa dus ik was 6 en ik heb tot mijn 6e opvoeding gehad van mijn ouders en het was een liefdevolle opvoeding voor zover ik weet. En daarna gingen ze op zakenreis en lieten ze me bij me tante. Ze zijn omgekomen door een auto-ongeluk en me tante wou me niet opvoeden en heeft me weggegooid letterlijk. Ik kwam op straten te leven soms zelfs zonder eten nooit liefde gehad sinds toen. Ik begon te dealen en steeds groter te worden en nu ben ik wie ik ben voor niets of niemand bang."
"Wauw Safouane." Ik ging rechtop zitten en streelde zijn kaaklijn. Ik kuste hem op zijn neus. "Aww aap" ik moest lachen maar al gauw keek ik serieus. "Safouane wat is er je ziet zo bleekjes." "Ik voel me gewoon duizelig." Ik stond op "neeeee wat ga je doen blijf." Zei hij bijna huilend. "Rustig ik ga alleen een paracetamol halen ehh reus en soep maken."
Hij schudde lachend zijn hoofd. Ik haalde een pil uit mijn tas met een flesje water. "Hier drink." "Nee jij moet aan mij geven." Ik moest lachen en zette het flesje aan zijn lippen nadat ik de pil in zijn mond had gestopt. "Ik ga soep maken voor jou." " wat een geluk met jou" zei hij. Hij stond op en zei "ik ga wel mee." Hand in hand liepen we naar de keuken op de 3e etage.
Hij was gigantisch niet normaal groot en en het was een keukeneiland En alles was wit precies mijn lievelings kleur. Ik sneed alle groentes en stopte ze met een soepzakje in een pan terwijl Safouane op een stoel zat en me aankeek. "eyy reus niet zo kijken." "Wat niet zo kijken wen er maar aan want dit zal altijd blijven gebeuren moet je maar niet zo mooi zijn." Ik keek met een rood hoofd weg.
Hij tilde me op en legde me in het midden neer op het keukeneiland. Hij speelde wat met mijn krullen "je weet niet wat je doet met me." Fluisterde met zijn hese stem. Heb ik jullie dat al verteld zijn stem is zo mannelijk. Hij plaatse zijn handen op mijn benen en keek naar mijn lippen ik wist al wat hij wou ik plaatste mijn lippen op die van hem. Na een tijdje liet ik los.
"Nahh ik weet niet hoe lang ik dit nog kan vol houden." "Je hebt geen keus" zeg ik knipogend. Hij tilt me op en legt me terug op de grond en draait een paar rondjes met mij. Ik loop naar de pan en schep 2 kommetjes soep. Samen lopen we naar zijn slaapkamer hij neemt plek op bed en klopt op zijn schoot. Ik neem plek en we drinken onze soep op. Ik leg de lege borden weg. Nog 1 pil voor we terug gaan liggen.
Hij ging liggen en klopte naast hem op 't bed. Ik nam plaats naast hem en ik rustte mijn hoofd weer op zijn sixpack en luisterde naar zijn hartkloppingen. Dit maakt me zo rustig he en Voor ik het wist viel ik in slaap.
Perspectief Safouane
Ik dronk de pil op die mijn prinsesje me gaf terwijl ik verdonk in haar ogen. Ze plaatse haar hoofd op mijn borstkas en ik merkte aan haar dat het haar rustig maakte. Ik merkte al snel dat ze sliep. Zelfs als ze slaapt is ze adembenemend. Ik drukte een kus in haar haren zelf was ik ook moe. Ik sloot mijn ogen en ik sliep fijn met mijn liefde bij mij in bed.
"Mama papa komen jullie wel snel terug?" "Maak je geen zorgen Safouane mama en papa komen heel snel terug." Zegt een vrouw die me doet denken aan mama. Het jongetje knuffelt ze nog stevig. "Ik zal jullie missen" zegt het jongentje wijzend naar zichzelf, hij lijkt op een kleine versie van mij. "Weldi tante zal goed voor je zorgen we gaan oma begraven in Marokko." Zegt een man die sprekend lijkt op papa met een bedroefd gezicht. Ze vertrekken.
~~1 weekje later~~
"Safouane kom is." Zegt iemand die me bekend voor komt. "We gaan naar een gebouw waar je papa en mama zitten ze zijn ziek." Zegt ze aan haar gezicht te zien heeft ze veel gehuild.... Ze loopt met hem naar buiten en doet zijn gordel om ze geeft hem een kus en aait door zijn kleine krulletjes. Ze start de auto en rijd naar een gebouw. Het lijkt op een ziekenhuis. De vrouw geeft het jongetje een hand. Ze lopen naar een balie en de vrouw gaat een gesprek aan. Ze lopen naar de lift "mag ik drukken op het knopje?" Vraagt 't jongentje. Ze tilt 'm op en hij drukt. Ze lopen een kamertje in alles is wit en er liggen 2 bedden. 1 van de vrouw die op mijn moeder lijkt en 1 van de man die op mijn vader lijkt. De vrouw die op mijn tante lijkt begint zachtjes te huilen. "Waarom hebben papa en mama hun ogen dicht en allemaal draadjes." Vraagt 't jongentje. "Mama en papa slapen heel lief." Zegt ze. "Oké." Zegt 't jongentje. "Wil je spelen. Er is hiernaast een jongetje jullie kunnen vriendjes worden." Zegt de vrouw ze komt binnen met een jongetje. Met zijn tweetjes rennen ze rondjes door de kamer. "Uitkijken voor al die draden." Waarschuwt de vrouw streng. "Tikkie jij bent 'm." Zegt t jongetje dat op mij lijkt. Op zijn aller hardste rent hij door de kamer totdat hij struikelt over 2 touwen er volgen kort daarna 2 lange piepen tegelijk van beide apparaatjes. Pieppppp klinkt 't heel lang van beide apparaten. Binnen 3 sec. stroomt de kamer binnen met mensen die op dokter lijken. "Neeee neeee neeeeeeeeeeeeeeeee." Gilt de vrouw huilend. Ze geeft 't jongetje dat op mij lijkt een flinke klap. "Je hebt je eigen ouders VERMOORD!!!!!!!!" Sist ze in zijn gezicht. "JE EIGEN VADER EN MOEDER MISLUKKELING." en ze geeft 'm nog 1 klap.
~~einde droom....~~
Ik probeer geluid uit mijn keel te krijgen wat niet wil lukken. Ik probeer mijn ogen te openen. Ik hijg alsof ik de marathon heb gelopen alles vliegt weer voorbij. Ik probeer op adem te komen maar het lukt niet. Het is alsof mijn keel dichtgeknepen is. Ik begin te trillen en te bewegen. Alles vliegt voorbij ik begin wild te worden terwijl ik op adem probeer te komen.
Heyy loviess💕
Hmmm gek einde.
Flashback of droom?🤔 Stem voor nog een deeltje zina'ss👑
Dikke kus en knuffel Salma
JE LEEST
Safiyae & Safouane
RomanceSafiyae. Een hele mooie meid met een zwaar verleden. Ze is zwaar achteruit gegaan sinds het overlijden van haar tweeling. Haar helft is weg en ze kent eerst geen angsten of liefde. Behalve van haar moeder en vader. Ze is erg hard en voor niemand ba...