To powstało pod prysznicem i jest piękne.
Jeśli ktoś nie zna Monster Musume no Iru Nichijou to jest to ecchi które polecam, ale nie będę się teraz rozpisywać na ten temat. W mediach macie opening.
W tym AU nie będę się skupiać na żadnej fabule, tylko na rasach.
I nie obchodzi mnie to że w niektórych rasach, o ile nie w większości, występują tylko kobiety.Polecam sprawdzać ten rozdział co kilka dni bo będę wstawiać rysunki i na pewno coś zmieniać.
Zacznijmy od Onody.
Został slime'em bo slime'y są kochane i urocze.Nie umiem rysować konkretnych postaci z anime. ;-; Ale nawet mi się podoba. I tak, na płaszczyku jest napisane "Best Boy", bo nie może nie być.
Naruko pasuje mi do Zombiny, ale wątpię żeby wszystkie zombie takie były więc Fasolka jest harpią lądową. Co z tego że są większe od ludzi, Naruko jest przegrywem i nie urósł czycoś.
KIEDY GO RYSOWAŁAM WYGLĄDAŁ INACZEJ. KTOŚ GO PODMIENIŁ KIEDY BYŁAM NA WYCIECZCE. Nie no, raczej jest dobrze.
Pamiętajcie, że rysowanie nóg harpii jest trudne.Imaizumi jakoś mi podpasował do centaura, raczej wagi lekkiej.
Nie umiem rysować centaurów ok.
Kinjou syrenka byłby piękny, ale jest już wężem więc musi być lamią.
O kurde Kinjou w spódnicy. XDD
Doszłam do wniosku że jest pedalcem. Dłuższa rozpiska na ten temat jeszcze będzie.Maki jest arachne, a dokładniej rasą długonogą, co jest oczywiste.
Nie umiem rysować Makiego, arachne ani rąk.
No ale ujdzie.Co do Tadokoro to nie wiem. Jakoś nic mi nie pasuje. Ewentualnie ogr albo cyklop.
Jako że pełne imię Aoyagiego to mniej więcej Początek Niebieskiej Kozy(ja nie żartuję, naprawdę w prostym tłumaczeniu, bo bez "no", tak jest), on jest satyrem.
Teshima może będzie panem.
Ta rasa nazywa się pan, ok. To taki satyr tylko że owca.Sugimoto, Kaburagiego, Danchiku i Kogi narazie nie mogę wymyślić.
Czas na Hakone. Yay.
Arakita jest oczywiście wilkołakiem, wszyscy wiemy dlaczego.
Shinkai chyba będzie królikołakiem(ktowymyślałpolskienazwy), ale nie jestem pewna.
Fuku jest również centaurem ale wagi ciężkiej bo one są silne.
Niby wyszło lepiej niż Imaizumi, ale zjebałam proporcje.
I nadal nie umiem rysować centaurów.Manami jest zwykłą harpią.
Toudou jest syrenką. TowcalenietakżemusiałamsiespytaćKamionaktóryitaknielubiYowaPeda.
Izumida chyba nawet pasuje do minotaura.
TowcalenietakżeznowuzapytałamKamiona.Ashikiba jest gigantem, bo co niby innego.
Doubashi jest orkiem. Świniajedna.
Teraz KyoFushi.
Większość jest syrenkami, ale nie ma takiego podgatunku jak płotka, więc są klasą słodkowodną.
Co do Midousujiego, jest taka rasa jak lizardfolk, czyli dosłownie to chyba człowiek jaszczurka. Nic więcej nie muszę mówić.
A KOMARI JEST KOMAREM.
Tak, jest taka rasa.Żeby nie było że go nie ma, Machimiya jest koboldem.
Co z tego że nie pasuje z charakteru, on jest psem.Wgl to zauważyliście że napisy na ich bluzkach są sprzeczne ze wszystkim? Onoda ma "Best Boy", a slime'y nie mają płci. Naruko ma napisane "Tiger" i jest ptakiem. To w sumie całkiem zabawne.
CZYTASZ
A po co ci kolarzówka!?
FanficCzyli co się dzieje kiedy kochasz Yowamushi Pedal ale nikt cię nie rozumie. (Okładka nie zrobiona przeze mnie, nawet nie wiem przez kogo, czy to źle? Może znajdę jakąś inną, nwm.) (I nie, tag zboczonyksiądz nie ma nic wspólnego z książką.)