Inazuma Pedal, a co

21 4 2
                                    

Nie wiem czy wiecie, ale dubbingują drugi sezon Inazumy Eleven. To było moje ulubione anime kiedy jeszcze nawet nie wiedziałam że to anime, oglądałam to za każdym razem kiedy leciało i teraz znowu mam na to fazę.

I jeżeli myślicie że będę zawalać sobie galerię memami z tego, to macie rację.

Ekhem.
Stwierdziłam że trzeba zrobić crossovery bo tak.
Teraz będzie tylko z pierwszego sezonu, bo potem się komplikuje i jest za dużo postaci. Ja jestem tylko Futabem, nie ogarnę wszystkiego, ok.

Ło yesu, oglądałam YP tak dawno i teraz nie ogarniam który numer co znaczył XD

Ale wiem że nr 1 to as, i będzie nim Mark, który jest też oczywiście kapitanem. Postanowiłam że będzie miał rower po dziadku, ale nie ogarniam starych rowerów więc nie wiem jaki.

Nr 2 ma zastępca asa (czy jakkolwiek to się nazywało, jak już mówiłam nie pamiętam) i tu miałam problem, ale to chyba może być Jude.

3 to as wspinacz i stwierdziłam że to będzie Eric.

4 to as sprinter, czyli Nathan, bo kto inny.

O ile dobrze się orientuję, 5 to też sprinter (chyba że 5 i 6 nie mają tego znaczenia) i jakoś Axel mi pasuje na sprintera.

A ostatnim wspinaczem będzie Kevin. Btw Kevin x Axel jest zbyt kanoniczne, pomocy.

To oczywiście był główny skład który by się zmieniał, a reszta klubu to reszta klubu, iksde.

Cóż, nie jestem w stanie zrobić tego w drugą stronę, czyli Yowamushi Eleven, bo nadal nie ogarniam pozycji i nie wiem kto mógłby używać jakich technik.
Ale wyobraźcie sobie Sakamichiego bramkarza. Może w końcu by zainwestował w okulary sportowe.

A po co ci kolarzówka!?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz