εφιάλτης 🔞

17.9K 811 22
                                    

"Τι κι αν κάποτε ήσουν ο κόσμος όλος ... πλέον είσαι το απόλυτο τίποτα μέσα σε αυτόν"

«Φτανεις σε ενα σημειο στη ζωη σου που αναρωτιεσαι σιωπηλα αν πραγματικα αξιζε καθε στιγμη που περασες... ειτε καλη ειτε κακη...»

Έντονες ερωτικές σκηνές

1 χρόνο πριν

" Ρε είσαι βλάκας!!" του λέω πετώντας του ένα μαξιλάρι  και φευγω μακριά του γελώντας

" Ρε μωρό μου ... Αφού το ξέρεις θα σε πιάσω και τότε....θα σε φαωωωωωω!!!!" μου λέει και τρέχει με φορά πάνω μου , είναι σαφώς πιο γρήγορος και το διαμέρισμα της εστίας μικρό... σε λίγα λεπτά είμαστε πεσμένοι και οι δυο στο πάτωμα... γελάμε χωρίς σταματημό... όταν ξαφνικά με αρπαζει και έρχεται από πάνω μου ...οι αισθήσεις μου ξυπνάνε και όλο το κορμί μου τον ζητάει ..

" Αρη σε προειδοποιώ!!! θα σε χτύπησω φύγε από πανω μου ανωμαλεεε " του λέω χτυπώντας τον ελαφρά στο στήθος αλλά εκείνος γελάει και μου πιάνει τα χέρια τοποθετώντας τα δεξιά και αριστερά του κεφαλιού μου ...

" Δηλαδή μου λες ... Πώς αν κάνω αυτό....." λέει και με φιλάει στο λαιμό.... ανατριχιάζω...

" και

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

" και .. αν κάνω και αυτο ...." ξαναλέει και κατεβαίνει αργά αφήνοντας φιλιά από τον λαιμό μου μέχρι την αρχή του στήθους μου ...  Έχω ανατριχιασει ολόκληρη κι εκείνος το καταλαβαίνει....Αυτός ο άντρας έχει τη δύναμη να ελέγχει κάθε κύτταρο του κορμιού μου κι αυτό από μόνο του με τρομάζει ...

το εκμεταλλεύεται και ανεβαίνει προς τα πάνω ξανά... ρουφάει δυνατά το λαιμό μου ενώ με γλύφει και αφήνει τα σημάδια του παντού αλλά αυτή τη στιγμή δεν με νοιάζει... Με τον Άρη είμαστε μαζί 6 μήνες αλλά δεν έχουμε κάνει κάτι... ξέρει πως δεν έχω καμία εμπειρία σεξουαλική και το καταλαβαίνει...

Μονο Δικιά μου ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora