αλήθειες...

10K 663 19
                                    


Άρης pov

Μετά τα χθεσινά δεν έχω κλείσει μάτι όλη νύχτα... έξω  ξημερώνει... και κάθομαι στο σαλονι μόνος μου ...
χθες την έπιασα απαλά... Και μπήκαμε  μέσα... Δεν είπε τίποτα σε ό,τι της είπα.. Δεν ήθελα να πει κι όλας.. τα μάτια της μου είπανε τα πάντα...
Όταν φτάσαμε στα παιδιά ο Χρήστος ήταν λιώμα... τα μαζέψαμε ... Ο Άλεξ πήγε τα παιδιά σπίτια τους κι εγώ ανέλαβα τον άλλο το μαλακά...

Αυτόν περιμένω... Στο σπίτι του εμεινα .. Έχουμε να πούμε πολλά....
ακούω βήματα από μέσα στα υποθέτω ξύπνησε... έλα έξω πουλάκι μου ... έλα...

Η πόρτα ανοίγει και ο Χρήστος με βλέπει άλλα τρέχει στο μπάνιο και ξερνάει... τι θα έκανε.. κομμάτια έγινε χθες .. βγαίνει και με κοιτάει..

Χρήστος:" Τι κάνεις εδώ ρε ,?"

Άρης:" Τι τι κάνω ρε ηλίθιε έχεις επίγνωση του τι έγινε χθες?? αγκαλιά σε έφερα σχεδόν σπίτι... Είσαι σοβαρός? τι μαλακιες έκανες χθες... κοίτα να μιλήσεις σήμερα στη Νεφελη κακομοίρη μου και να ζητήσεις συγνωμη ... " του λέω μέσα στα νεύρα

Χρήστος:" Αυτό θα το κάνω... φίλε δεν κατάλαβα τίποτα απλά θύμωσα για τα κωλοχαπα και πήγα στο μπαρ ... ήρθε μια και μου τρίβοταν.. Και άρχισα να σκέφτομαι πως μόνο η κοπέλα μου δεν με θέλει και τέτοια και έπινα και μετά δεν θυμάμαι τίποτα σχεδόν "

Άρης:" φίλε την έπιασες και Πηγές να βάλεις τα χέρια σου στο .... κατάλαβες τέλος πάντων.." με κοιτάει σοκαρισμένος...

Χρήστος:" Τι έκανα????θεέ μου θα με σκοτώσει..."

Άρης:" Δεν σε σκότωσε ηλίθιε... και ουτε θα το κάνει... ήξερε πως ήσουν κομματια ...το θέμα μου όμως εκτός από αυτό ειναι τα χάπια.. Χρήστο μαλακά μιλά μου ΓΑΜΩ τι έγινε όσο έλειπα?? Καναμε μαλακιες δεν λέω αλλά πάντα εσύ ήσουν πιο μαζεμένος... "

Χρήστος:" φτιάξε καφέ και έρχομαι " λεει και πάει στο δωμάτιο...

πάω στη κουζίνα και κανω καφέ ο Χρήστος έρχεται και κρατάει ένα χαρτι... Δεν μου μου αρέσει αυτό.. κάθεται απέναντι μου και μου δίνει το χαρτί... καθώς διαβάζω σοκαρομαι ... Είναι μια πράξη υιοθεσίας... του Χρήστου....

Άρης:" απίστευτο.....!!"

Χρήστος:" φίλε όταν έφυγες ήθελα να μετακομίσω... Και καθώς έψαχνα και μάζευα πράγματα είδα αυτό... μαλακά ειμαι υιοθετημενος το ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ?? δεν είπα τίποτα στους δικούς μου... απλά το έριξα στα χάπια και στο ποτό... Και από τότε όταν στρεσαρομαι καταπίνω κανά χάπι κι έρχομαι στα ίσα μου ..."

Μονο Δικιά μου ...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum