🔞I don't deserve this you look perfect tonight .....

14K 748 62
                                    

"Όσα το μυαλό αρνείται και παλεύει η καρδιά πάντα θα τα στηρίζει ... "


Άρης pov

Η ώρα πέρασε κι εγώ ακόμα ξύπνιος... σε λίγη ώρα θα βγούμε έξω.. Τους ήρθε η ιδέα αφού έχει καλό καιρό να ανάψουμε φωτιά στην παραλία... τραγούδι ποτό τσιγάρο... Καλύτερα σκοτώστε με από τώρα....

Ησυχία επικρατεί στο σπίτι... άραγε τι να κάνουν?? θα κοιμηθούν μαζί και ... πφφφ η Νεφελη δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει κάτι... εμένα μου πήρε 6 μήνες... και εκείνος σε 2 θα την ρίξει?? Μήπως η Κατερίνα είχε δίκιο?? Μήπως ζηλέψει?? τι σκατα να κάνω ας μου πει κάποιος... αρχίζω και τρελαίνομαι στο δωμάτιο... αποφασίζω να βγω ... βάζω το σκισμένο τζιν μου και μια μαύρη λεπτή μακρυμανικη ... εξάλλου σε λίγο όλοι θα είμαστε κάτω...

ανοίγω την πόρτα σιγά για να μην ξύπνησει η Κατερίνα...Τελικά αυτή η κοπέλα καλά ξηγήθηκε ...

κατεβαίνω τις σκάλες και βλέπω την... Χαρα με πλάτη να κοιτάζει έξω από το παράθυρο με μια κούπα καφέ στο χέρι... κοντοστεκομαι και γυριζει... με κοιτάει...

Άρης:" καλησπέρα..." λέω αλλά εκείνη με πλησιάζει... αφήνει την κούπα της επάνω στον πάγκο με πιάνει από την μπλούζα και με τραβάει... Για λίγο τρόμαξα... νόμιζα πως θα με φιλήσει αλλά εκείνη πλησίασε το αυτι μου...

Χαρα:" Αν την πληγώσεις θα σε θάψω με τα ίδια μου τα χέρια.... Δεν θα τη ξαναχασω εξαιτίας σου ... Ακόμα σ'αγαπαει ρε ηλίθιε ... Και το βλέπω στα μάτια σου ... Αυτό που το μυαλο σου πολεμάει η ψυχή σου το δυναμώνει..." μου λέει... με σπρώχνει και φεύγει επάνω...

τι έγινε μόλις τώρα??? Η Νεφελη... Ακόμα??μετά από όλα αυτά?? πως γίναμε έτσι ΓΑΜΩΤΟ??

σε λίγα λεπτά ακούω πόρτες... Ο Μάνος με τον Άλεξ κατεβαίνουν και από πίσω βγαίνει η Κατερίνα αγουροξυπνημενη...

Μάνος:"Επ!"

Άρης :"Ώπ!"

Κατερίνα:"Δεν αντέχω τόση εξυπνάδα ειλικρινά... καφέ έχει???"

Άλεξ:" Ναι πάμε θέλω κι εγώ έναν "

φεύγουν και μένω μόνος με το ΧΑΖΟ... σούπερ..... ευτυχώς ακούω πόρτα βλέπω το Χρήστο να έρχεται προς τη σκαλα και η Νεφέλη δίπλα του ..ο Χρηστος με βλέπει και για κάποιο λόγο την κολλάει στον τοίχο της σκάλας κι την φιλάει....ΕΧΩ ΠΆΡΕΙ ΦΩΤΙΆ!!!! επίτηδες το έκανε ο μαλακας ...ζηλεύει ... Είμαι σίγουρος.. τόσα χρόνια φίλοι ξέρω τα πάντα για αυτόν...
Στην πουτανα πουτανιες Χρηστακη δεν κάνουμε αγόρι μου ...

Μονο Δικιά μου ...Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang