"Εγώ είμαι εδώ ... Και πάντα θα ειμαι όσο και να με πονάει "
Άρης pov
πέρασε σχεδόν ένας μήνας από τη μέρα στο νοσοκομείο... Και όλα θα έλεγα πηγαίνουν καλά....το γεγονός βέβαια πως είναι ακόμα με τον Χρήστο μου τη δίνει άλλα όπως της υποσχέθηκα κάναμε καινούρια αρχή... Σαν.. Σαν Να την γνώρισα ήδη μαζί του ....Σαν δύο καλοί φίλοι... Μετά το νοσοκομείο την πήρα και πήγαμε στα παιδιά ο Χρήστος ήταν εμφανώς τσαντισμένος που ήμουν εγώ μαζί της αλλά η Χαρά τα μπαλώσε λέγοντας πως προετρεχε η υγεία της .. εκείνος ευτυχώς δεν θυμόταν τίποτα από εκείνο το βράδυ στη παραλία γιατί ήταν μεθυσμένος... Και η Χαρά του είπε πως απλώς η Νεφέλη κολύμπησε και αρρώστησε.. βέβαια ο Άλεξ και ο Μάνος υποστήριξαν τα λεγόμενα της Χαράς αμέσως χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια κάτι που με παραξένεψε... Τέλος καλό όλα καλά όμως...
περίπου ένα μήνα τώρα είμαστε σαν μια μεγάλη παρέα.. Πάμε για καφέδες ποτά διασκεδάζουμε με ταινίες στα σπίτια και όλα κομπλέ... θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τον Χρήστο λίγο περίεργο αλλά ίσως είναι και η φαντασία μου γιατί φίλοι φίλοι αλλά τη Νεφέλη τη γουστάρω και ίσως επηρεαζομαι...
ευτυχώς έχω και τη Χαρά με την Κατερίνα ..βρισκόμαστε συχνά μόνο οι τρεις μας και τα λέμε... βασικά αυτές μου λένε ότι δεν μπορώ να μάθω για τη Νεφέλη... Κάτι είναι κι αυτό... με την Κατερίνα κόψαμε τα σεξουαλικά και είμαστε φίλοι...
με τα αγόρια όταν βγαίνουμε μιλάμε για τα πάντα εκτός από γκομενες ... εξάλλου ο Άλεξ έχει την Χαρά και ο Χρήστος τη Νεφέλη οπότε είναι άβολο... ξέρω πως η Νεφέλη ακόμα δεν προχώρησε με το Χρήστο... μπράβο το κορίτσι μου ....
Ίσως γι'αυτό να είναι και τσιτωμενος...Η ΝΕΦΈΛΗ όμως... το κοριτσάκι μου δεν ήταν και δεν θα είναι ποτέ εύκολη..
Σήμερα κανονίσαμε όλοι μαζί ταινία στο σπίτι του Χρήστου... Είναι το χειρότερο μου αλλά οκευ ... Την παλεύω.. εξάλλου με την Νεφέλη έχουμε έρθει πολύ κοντά σαν "φιλοι" πάντα... Την πειράζω με πειράζει... περνάμε καλά...
Ακουω την πόρτα και φοράω μια μπλούζα κάθως πάω να ανοίξω... ανοίγω και μια τρελή χαρά εμφανίζεται μπροστά μου και απο πίσω ο Άλεξ..
Χαρα:" Αντεεε ρε Άρη.. ξέχασες πως θα έρθουμε από δω να πάμε μαζί έλεος είσαι ώρες ώρες !!!"
Άρης:" πωωω το ξέχασα άντε πάμε ααααααα περίμενε... αγόρασα μαλακιουλες για να δούμε με την ταινία μισό...." λέω και πηγαίνω στην κουζίνα παίρνω την σακούλα η οποία είναι σχεδόν γεμάτη με τα πάντα από ποτά μέχρι ζελεδακια και πατατάκια
YOU ARE READING
Μονο Δικιά μου ...
General Fiction5 λεπτά πριν κάναμε έρωτα... 5 λεπτά αργότερα την πέταξα έξω...... Άρης:" ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ! ΣΚΑΣΕ ΑΠΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΓΑΜΩ ...!!!!ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? ΣΕ ΘΕΛΩ ΓΑΜΩΤΟ... " λέω και την πλησιάζω πάλι... Την αρπάζω από τα χέρια και την κο...