αναμονή

10.4K 679 25
                                    


Χαράς pov

έχουν περάσει 3 μέρες... 3 ολόκληρες μέρες και το κοριτσάκι μου δεν έχει ξύπνησει ακόμα... πηγαινοερχομαστε όλοι στο νοσοκομείο εκτός του Άρη...
Τον λυπάμαι ειλικρινά... Δεν έχει φύγει λεπτό... Είναι ακόμα εκεί με εκεινα τα ίδια ρούχα καθισμένος παντα στην ίδια θέση και περιμένει...περιμένει τη Νεφελη να ξύπνησει...

όποιος πάει κάθε μέρα έχει εντολές έστω και με το ζόρι να τον ταΐσει κάτι.. Δεν τρωει και δεν μιλάει σε Κάνενα ... Όταν λιποθύμησε και τον πήραν σε 2 ώρες αυτός μόλις συνήλθε ήρθε πίσω... Δεν άκουγε κανέναν... κάθεται εκεί με ένα κουτάκι στο χέρι που υποθέτω ήταν το δώρο για την Νεφελη και απλά το ανοίγει και το κλείνει...

Σήμερα με τον Άλεξ θα πάμε εμείς.. πήρα και κάτι ρούχα του Άλεξ μαζι ελπίζω τουλάχιστον να αλλάξει...

Οι γιατροί είπανε πώς στο σώμα του Χρήστου βρέθηκαν τοξικές ουσίες σε μεγάλο βαθμό και πολύ αλκοόλ.. συνδιασμος που σε κάνει να χάνεις τα λογικά σου ... Η κηδεία έγινε χθες ... πήγα... πήγα χωρίς να ξέρω το γιατί... Ήταν μόνο οι γονείς του στη κηδεία... Όταν μάθανε τι έκανε κάνεις δεν πήγε.. έκατσα μακριά και τους έβλεπα να κλαίνε...Για μια στιγμή.. Μόνο για μια στιγμή τον λυπήθηκα... τα αποτελέσματα όταν μας τα είπαν οι γιατροί ήταν κατηγορηματικά...Δεν ήξερε τι έκανε...Εγώ όμως ξέρω... Μας κατέστρεψε ακόμα και ας μην το ήθελε..

Τώρα για την Νεφελη οι γιατροί όταν βγηκανε ήταν η μόνη φορά που κουνήθηκε ο Άρης... θυμάμαι να μας λένε. . 

" Λοιπόν αφού δεν υπάρχουν συγγενείς πρέπει να σας πούμε την κατάσταση της ..το σώμα της εχει υποστεί σοβαρά τραύματα... Στο κεφάλι υπάρχουν κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις σοβαρές..  καταφέραμε όμως και την σταθεροποιησαμε .. Τώρα
.ΓΙΑ το άλλο... Δυστυχώς ο βιασμός ήταν άκρως βίαιος και σοβαρός.. δύσκολα βλέπουμε θύματα βιασμού με τέτοια βάναυση σοβαρότητα... Την ώρα του βιασμού έχασε και το μωρό της .. Αλλά επειδή ο δράστης δεν σταμάτησε προκλήθηκε βλάβη στο σύστημα της με αποτέλεσμα τα παιδιά για εκείνη να αποτελούν πλέον θαύμα... Η μήτρα καθώς και όλο το αναπαραγωγικό είναι γεμάτο πληγές... το ποτέ θα ξυπνήσει εξαρτάτε καθαρά απο εκεινη... Την κράταμε σταθερή αλλά βρίσκεται σε κατάσταση ήπιου κόμματος... Τις επόμενες μέρες δεν μπορείτε να την δείτε..."

Μονο Δικιά μου ...Where stories live. Discover now