Όλα είναι καλά...

9.6K 676 15
                                    

Νεφέλης pov

χθες κοιμήθηκα πάλι στου Χρήστου δεν έχω θέμα είναι καλός μαζί μου απλά... απλά η συμπεριφορά του χθες δεν μου άρεσε καθόλου.. μου έκανε ζήλιες για τον Άρη ενώ του έχω εξηγήσει πως απλά κάνουμε μια καινούρια αρχή σαν φίλοι... εντάξει δεν λέω έχουμε έρθει πολύ κοντά αλλά φιλικά...κραταμε την υπόσχεση που δώσαμε μεταξύ μας εκείνη τη μέρα...

Φυσικά τον αγαπάω... θα μου πείτε γιατί δεν χωρίζω?? Γιατί τον Άρη τον αγαπάω με έναν τρόπο διαφορετικό δεν είναι οτι αν χωρίσω θα είμαι μαζί του . Είναι εκείνη η αγάπη που ξέρεις πως ότι και να γίνει με όποιον άνθρωπο καταλήξεις στα γεράματα σου θα υπάρχει πάντα εκείνος... εκείνος ο άντρας που συγκλόνισε τον κόσμο σου...εκείνον που βαθειά μέσα σου θα τον αγαπάς μέχρι να κλείσεις τα μάτια σου κι ας μην είστε μαζί. .. ξερω οτι με αγαπαει κι εκείνος... προσπαθεί για μένα. έχει αλλάξει... Εκτός αυτού μου αρέσει ο Χρήστος.. με φροντίζει και περνάμε όμορφα μαζί..  Ακόμα δεν ολοκληρώσαμε και είναι πολύ καλός μαζί μου ... Κάθε φορά που προσπαθεί να με προσελκύσει ερωτικά και τον σταματάω δεν λέει τίποτα... απλά.. Δεν ξέρω.. Ακόμα δεν μου βγαίνει...

Φυσικά δεν ξέρει τίποτα για την εκδρομή τα μπαλώσε η Χαρά ευτυχώς...  εκείνη η εκδρομή.... άλλαξε τα πάντα για μένα.. 

Σήμερα θα πάμε με τον Άρη για τις δισκέτες.. αισθάνομαι καλά δεν είναι η πρώτη φορά που πάμε κάπου μαζί.. είχαμε πάει μια μέρα να αγοράσουμε και δώρο για την Κατερίνα... Τελικά και αυτή αποδείχθηκε πολύ καλή κοπέλα... κι απο οτι κατάλαβα κάτι τρέχει με  τον Μάνο αλλά ακόμα δεν μας έχουν πει κάτι...

σε μια εβδομάδα έχω και γενέθλια... Πώς πέρασε έτσι ο καιρός.. θυμάμαι πως στα γενέθλια μου γνώρισα πρώτη φορά τον Άρη.. εκείνη τη μέρα με πλησίασε... τι όμορφη μέρα... Δεν θα την ξεχάσω ποτέ...

flashback πρώτη γνωριμία γενέθλια Νεφέλης...

κάθομαι στη σχολή και πίνω το καφέ μου άνετη. .. ευτυχώς έχει ησυχία σήμερα.. περιμένω τη Χαρά να πάμε για ψώνια.. Σήμερα έχω γενέθλια... Όχι πως μου αρέσουν... μου θυμίζουν τους γονείς μου ... Αλλά δεν θέλω να τα σκέφτομαι αυτά...

Μονο Δικιά μου ...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora