Άρης povμπαίνω στο αμάξι και τρέχω σαν τρελός... προσπαθώ να βγάλω τις αρνητικές σκέψεις από το μυαλό μου... το μωρό μου ... το μωράκι μου έγκυος... Στο παιδί μου ... θα τρελαθώ..
"ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΏΣΩ ΑΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ" λέω και χτυπάω τα χέρια μου τιμόνι... Ο δρόμος μοιάζει ατελείωτος...
"ΈΡΧΟΜΑΙ ΜΆΤΙΑ ΜΟΥ ..!!"φτάνω σαν τρελός έξω από το σπίτι... Έχει φως ... τρέχω και χτυπάω μανιασμενα την πόρτα αλλά τίποτα.. φωναζω το όνομα της και τίποτα... ακούω αμάξι και γυρίζω να δω τους υπόλοιπους πίσω μου ... Η Χαρά τρέχει κι εγώ είμαι έτοιμος να σπάσω τη γαμημένη πόρτα... ανοίγει γρήγορα τη τσάντα της και βγάζει ένα κλειδί.. το βάζει και ανοίγει την πόρτα... ορμαω χωρίς να περιμένω μέσα....
ΠΑΓΏΝΩ....Και μαζί μου και η Χαρά...
βλέπω το κορμάκι της πεταμένο σαν τσουβάλι στο πάτωμα... αίματα παντού ... το πρόσωπο της σχεδόν αλλαγμενο. ... τρέχω σαν αστραπή και πέφτω δίπλα της ... Την παίρνω αγκαλιά και ουρλιάζω...
Άρης:" ΞΥΠΝΆ ΜΩΡΌ ΜΟΥ ΞΥΠΝΑΑΑΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ... " ουρλιάζω και τα δάκρυα μου πέφτουν καυτά στο πρόσωπο μου η Χαρά κλαίει και παίρνει τηλέφωνο την αστυνομία και ασθενοφόρο...
ακουμπάω το μάγουλο της και είναι ζεστό... πιάνω το λαιμό της και νιώθω έναν αδύναμο χτύπο...
Άρης:" ΓΡΉΓΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΉ ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ..... ΜΗ ΜΕ ΚΟΙΤΑΤΕ ΓΑΜΩΩΩΩΩ " λέω μέσα στους λυγμούς μου ...
"κρατήσου ζωή μου ... Για μένα.. Για το παιδί μας... ΚΡΑΤΗΣΟΥΥΥΥ!!!!!!!!" Ουρλιάζω...
" Σ'αγαπάω σε παρακαλώ..."της χαϊδεύω τα μαλλιά και το ματι μου πέφτει στα μπούτια της ... αίματα παντού ξεραμένα... το μωρό μου ..."ΑΑΑΑΆΑΑ!!!!!!!!"βγάζω μια κραυγή
"ΒΡΕΊΤΕ ΜΟΥ ΑΥΤΌ ΤΟ ΜΠΆΣΤΑΡΔΟ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩΩΩΩΩ"
κρατάω αγκαλιά το κοριτσακι μου και κουνιέμαι μηχανικα μπρος πισω... τρέμω ολόκληρος ... βλέπω μπροστά μου μπάτσους να γεμίζουν το σπίτι και τραυματιοφορεις... έρχονται και την πιάνουν...Άρης:" ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΆΤΕ ΓΑΜΩ" ουρλιάζω αλλά η Χαρά τρέχει και με τραβάει... Την βάζουν πάνω σε ένα φορείο... και Την βγάζουν έξω... κάθομαι κάτω ανάμεσα στα αίματα της και κλαιω σαν μωρό παιδί... ξαφνικά μπάτσοι τρέχουν πάνω και κατω στις σκάλες...
...."Υπάρχει ένας νεκρός επάνω γρήγορα!!" τους ακούω να λένε... Η Χαρά ανεβαίνει τις σκάλες αλλά εγώ δεν έχω δύναμη.. βγαίνω έξω και τρέχω στο ασθενοφόρο... χτυπάω με δύναμη τις πόρτες
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μονο Δικιά μου ...
Genel Kurgu5 λεπτά πριν κάναμε έρωτα... 5 λεπτά αργότερα την πέταξα έξω...... Άρης:" ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ! ΣΚΑΣΕ ΑΠΛΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΓΑΜΩ ...!!!!ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? ΣΕ ΘΕΛΩ ΓΑΜΩΤΟ... " λέω και την πλησιάζω πάλι... Την αρπάζω από τα χέρια και την κο...