Prolog

19K 747 70
                                    

Hlavu hore princezná, padá ti korunka - už od mala mi to opakuje moja mamina. Vždy keď som smutná príde ku mne s horúcou čokoládou , sadne si vedľa mňa a na hlavu mi dá korunku, jemne ukazovákom mi tú hlavu nadvihne a povie mi tento citát, potom mi podá horúcu čokoládu . Vždy so mnou všetko riešila už od mojich piatich rokov.

Keď mi toto povedala vždy som jej odpovedala :"Ale ja nie som princezná...

"Ale áno si, pochopíš keď budeš staršia"  Stále to nechápem...

Som Fleur Waldner a je mi 16 rokov. Môj otec ma nenávidí a ja neviem prečo , vždy je ku mne hnusní , donútil ma aby som ho volala "papa" . Celá moja rodina žije vo Francúzsku , a prečo ? pretože to môj "papa" chcel. Moja mamina už od mala vyrastala v Londýne, hlavnom meste Anglicka. Mamina išla do Francúzska len na výlet no tam stretla môjho papu , hneď sa do seba zamilovali, vzali a zostali vo Francúzsku. Ja som nikdy nevidela moju babku a ani dedka. Priateľov som tu nemala lebo som bola iná ale neviem v čom.

Teraz idem do Anglicka študovať, budem bývať u mojej bohatej babky ktorú som nikdy nevidela. Neviem sa dočkať. Anglicky viem perfektne len ten môj prízvuk. Nenávidím ho.

Ďalšia vec ktorú by ste mali o mne vedieť , už od mala mám hrozné nočné mori. Nie sú to nejako extra veľké nočné mori , ale mávam ich každú noc a neviem aké to je keď sa vám sníva niečo krásne...

A posledná vec... ešte nikdy som nemala chalana... môj papa mi to nedovolil a tak som teraz skončila, v blízkosti nejakého chalana sa začnem červenať... Ďakujem papa ....

~Hlavu hore princezná~Where stories live. Discover now