Epilóg

3.9K 272 40
                                    

A ako to dopadlo? Ako si žijeme? Tak počúvajte. Melania a Jack si našli svoj pokoj. Žijú tam spolu svoj vlastný život . James tiež našiel svoj pokoj a tam hore si našiel krásnu blondinku ;) aj on je šťastný. A teraz Taly. Taly si našla priatela ale vidí ho len raz do týždňa čo je smutne. Ale má prácu ktorú zbožňuje. Pracuje s počítačmi. Beatrix nikdy nechcela mať priatela a jej jediní životný sen bolo cestovanie. V Taliansku sa stretla zo svojim priateľom a o týždeň sa beru. Skvelé nie? Maddy si to začala z Rayom - to je Henryho najlepší priateľ, spomenutý v časti kde je ples-  niesu zobraty ale čakajú nemanzelske dieťa. A naša Susan ? Hrozne rada sa muzike do vstahov. A preto robí dve práce. Je navrharka a vztahova poradkina. Má priateľa s ktorim sa dosť často hádajú. A ja ? Po tom ako som znovu ozivla tak mám spojenie s mrtvimi a pravidelne sa stretávam z Mel a Havlom. A samozrejme aj Jamesom. Ja a Henry sme stále spolu. Zobrali sme sa a kúpili sme si čierneho labradora. Ktorý neustále .... Počkať kde mám topánky ? Sindyyyyy!!! Ten hlúpi pes mi zase ukradol topanky... Ach no nič poďme dalej. Čakám dvojičky. Dvoch chlapcov... Skvelé nie? A navyše... Z maminou som si pohovorila ako človek z duchom a vyriešili sme si to. Stretávame sa pravidelne. A nakoniec môj otec. Počas vojny ho zabil nejaký Nemec. No aj tak mám s ním kontakty a teraz je z mamou a sú šťastný. Každú stredu sa stretávam z mojimi naj kamaratkami. A babka a striko? Babka bude žiť ešte dlho a chodím ku nej pravidelne. Striko si našiel priateľku. Babka má hrozné veľa peňazí a dáva ich na charitu. Ďalšia skvelá novinka. A aby som nezabudla na Henryho sestru Dianu. Tá je slobodna . Bohužiaľ . Ale je veľmi milá a hneď má prijala do rodiny. Stála sa z nej moja sestra.

Bolesti zo smrteľnej rany ktoré som dostala nikdy neprestali a nezahojili sa no ja som sa s tým naučila žiť a žijem s tým až do konca.

Takže toto je môj Happy End

Koniec ľudia. Keď bude viac času bude nová story ;)

~Hlavu hore princezná~Where stories live. Discover now