Skoro ráno prídem do lesa (8:15 , ešte k tomu mešká). Pani Ambrose už dávno vykladala čo sa tu bude robiť, zistila som od starších študentov že máva dlhé rozhovory.
Išla som čo najďalej a oprela som sa o strom...... utekám cez les , všade boli pekne oblečený ľudia v panike, utekali rôznymi smermi a nakoniec som tam zostala len ja a on . Kto to bol ? Vidím ho len odzadu a zrazu uvidím oheň, to on ho spôsobuje. Prišla som ku nemu...
"Vstavaj!!! Čo sa s tebou deje ? " niekto so mnou triasol. Zistila som ze je to Beatrix a ostatné baby tam stoja tak aby ma nebolo vidieť u riaditeľky.
"Čo ? už som hore...." rýchlo som povedala.
Ničomu nechápali, proste sa mi dačo snívalo...Maddy...
Počúvam páni riaditeľku a ked si všimnem Fleur vzadu chcem sa ku ten pridať. Prišla som ku nej lenže ona hľadela do blba a oči mala čierne, zavolala som baby a Beatrix ňou začala triasť.
Fleur...
"Prečo sa tak na mňa dívate ... spala som..."
"Spávaš z otvorenými očami ?" spýtala sa Susan.
"Čo ? Ako to myslíš?"
"Malá si vidinu zlatko..." odpovedala Susan.
"A..ako to vieš ?"
"Proste..... viem" odpovedala a odišla pomáhať a my sme išli za ňou.Bolo asi 12:06 keď sme s tým skončili a vyzeralo to tu úžasné. A potom ma Susan chytila za ruku a premiestnila nás do nákupného centra. Keď si myslí že si kúpim šaty tak je na omyle...
Zobrala náš do jedného obchodu a hneď si začali všetky skúšať šaty, ja som išla trochu dozadšie a tam som uvidela roztrhane kraťase, boli krásne a hneď som po nich siahla. Ešte rýchlo nejaké tielko a veľa náramkov na ruku a hotovo. Zohnala som aj tielko a keď som prišla ku pokladni a Susan ma zastavila "V žiadnom prípade , choď si skúsiť šaty!" rozkázala a brala to ako samozrejmosť.
"Ale...." pokúsila som sa namietať ale ona má prerušila.
"Mne sa neodvráva!!"
Povzdychla som si , rozlúčila som sa z kraťasami a krásnym tielkom.Prezerala som si jedny šaty za druhými a potom som uvidela jedny krásne tmavo ružové a sukňa bola vo tvaru ruže //Obrázok //
Tak som si ich ich zobrala. Susan sa v móde vyzná, všimla som si to podľa toho ako sa oblieka. Prišla ku mne a v ruke držala ružové topánky na 20 centimetrovom podpätku.
"Nieee... do toho ma nenavliekneš... som ochotná si vziať šaty ale toto nie" len si povzdychla .
"Tak fajn...."
Zobrala som si ružové konversky. A prečo? Večer má predsa horieť a ja budem utekať... nechcem si zlomiť nohu hneď na začiatku školského roka. Bežali sme domov. hneď som sa obliekla do šiat, chcela som si nechať rozpustené ale potom prišla Taly a urobila mi jemné vlnky //Obrázok // Obula som sa do konversiekA hotovo , išla som na ples aj z babami, stáli sme pri jednom strome zo skvelým výhľadom na všetkých kto prichádza. Zo školy Eglantyne tu boli všetci. Susan sa tu zakukala do nejakého Bryana a Beatrix do Stephana či Stefana ? Neviem ako sa píše jeho meno. Číta sa asi rovnako. Taly si neskôr prisadla za stôl ku počítačovému maniakovi -neviem ako sa volá. Vždy sa zaujímala o techniku a teraz si ani neuvedomuje a flirtuje z chalanom. Ja a Maddy sme zostali bez partnera. A potom prišli študenti zo školy Monse. Čakala som a prezerala som si každého jedného študenta, správali sa celkom milo a potom prišli posledný dvaja študenti . Bol to Henry a nejaký chalan vedľa. Dívala som sa naňho a nemohla som z neho spustiť oči. Vlasi mal ako vždy vygélovane do boku a druhý bok mal kratšie ostrihaný. Mal na sebe čiernu košeľu na krátky rukáv. Mal ju rozopnutú do poli. Proste mu to pristalo. Maddy do mňa stuchla "Prestaň ... je to syn Satana"
"Netrep len kráľa temnoty, neni na ňom nič zlé až na to ako je hrozne moc sexi" nespúšťala som z neho oči.
"Nerob to, je to diabol"
"Keď tak sex diabol" uškrnula som sa.
Len pokývala hlavou a ja som si ho začala predstavovať bez tej košele.
"Aký hrozný človek som keď ti poviem .... že si ho predstavujem bez košele"
"Si veľmi hrozný človek"
"Ďakujem" uškrnula som sa.
Maddy sa zakukala do Henryho kamaráta, mal čierne vlasy z melírom červenej vyčesané do hora, mal bielu košeľu rozopnutú no nie viac ako Henry.
"Vítaj v klube" zasmiala som sa.
Tiež sa zasmiala a odišla pri jeden z malých stolíkov z občerstvením kde bol Henryho kamarát.Henry prišiel pomaly ku mne „Zatancuješ si?“
„Samo...“ chytil ma za ruku a išiel so mnou na parket. Mala som trochu nervy.Boli sme uprostred parketu, na môj pás položil obe ruky a pritiahol si ma , dotýkali sa naše telá. Svoje ruky som omotala okolo jeho krku a tiež som si ho jemne pritiahla a tancovali sme spolu, hľadela som mu neustále do očí a on mi pohľad obetoval.
Henry...
Hľadím Fleur do očí , má ich naozaj krásne ale potom jej zčiernajú , prestane tancovať a hľadí do blba, zobral som ju na ruky a odniesol niekam kde si ju nikto nevšimne. Neviem čo sa deje ale mám o ňu strach...
//Ďalšia časť, trochu kratšia, dúfam že sa páči, poteší každý vote a komentár , ak chce niekto venovanie nech napíše do komentu :)
YOU ARE READING
~Hlavu hore princezná~
Mystery / ThrillerKaždému sa určite aspoň raz nejaká nočná mora snívala , lenže Fleur má nočné mori každý deň už od Piateho roku života, zabudla aké je to prebudiť sa s dobrou náladou. Fleur ide študovať do Londýna , dozvie sa pár nových o sebe a svojom pôvode, takti...