Dala mi kľúče od izby a keď som vošla... začula som výkriky "aaaaaa pleeees... "
To budú asi moje spolubývajúce a asi nejaký ples. Keď som vošla uvidela som malú obývačku a niekoľko dverí, vädšina boli polepené plagátmi , asi to boli plagáty mojích spolubývajúcich, na plagátoch boli nejaký speváci ktorých vidím prvý raz a to som závisláčka na hudbe.
"Aaaaaaaaaa" začula som piskot "To je hrozné .... ples...." Pišťali.
Čo je zlé na plese?
"musím si nájsť šaty......" začne panikáriť jedna z tých báb a už mi to zrazu došlo čo je na plese zle...
Položila som kufre na zem, teda hodila a oni zrazu vyšli predo mňa, chvíľu na mňa len tak pozerali dokým som sa nepozdravila "Ahoj , som tu vaša nová spolubývajúca" stále len na mňa hľadeli a prezerali si ma, medzi tie dievčatá o chvíľu prišlo ďalšie a to bola Maddy z letiska (Neviem či si pamätáte no v predchádzajúcich častiach :) ). Pribehla ku mne a objala.
"Čo tu robíš?" spýtala som sa jej prekvapene no usmievala som sa.
"To sa musím spýtať ja teba"
"Veď si vravela že pôjdeš do školy do Londýna" povedala som a pozrela som na ňu. Bola to pravda, povedala mi vtedy v lietadle že ide do školy v Londýne ale toto Londýn nieje..."Áno ja som si to aj myslela ale konečne som sa prejavila a moji rodičia ma zahlásili sem"
"Ouu aha ..." usmiala som sa.
"Myslím že aj ty si sa prejavila ... aký živel ? Oheň? Vietor? Voda?" vkuse sa niečo vypytovala a ostatné tri baby tam stáli. Jedna bola blond, nie moc vysoká a z bledou , veľmi bledou pletou, druhá bola veľmi vysoká, vyššia než ja čo ma potešilo, konečne som neni tá najvyššia a tá posledná bola vysoká presne ako ja, jej vlasy boli hnedé skoro červené a jej pleť bola do bronzova. myslím že bola tak opálena . Ale pristalo jej to.
"Ehmmm... zem ..." všetky na mňa vyvalili oči.
"Som Fleur" obrátila som sa na ostatné. Hovorili anglicky.
"Som Susan" povedala tá blondína, bola to rodená Angličanka podľa hlasu.
"Volaj ma Taly" povedalo dievča ktoré je vyžšie odo mňa z talianským prízvukom.
"Som Beatrix" povedala tá v červených vlasoch .
Ukázaly mi moju izbu, bola celá biela z čiernymi skrinami a tmavo hnedou podlahou, bola tu veĺká postel. Sadli sme si všetky na ňu a začaly sme sa zoznamovať.
"Obľúbená farba?" spýtala sa Susan.
"ružová a čierna" odpovedala som. Dávaly mi takéto otázky.
"Obľúbený žáner piesni?" spýtala sa Maddy.
"Rock , punk, sem tam metal ale niekedy zablúdim aj k popu"
Vystriedali niekoľko otázok a potom prišla tá otázka ktorej som sa obávala.
"A čo priateľ?" spýtala sa nedočkavo Susan.
Nemala som dlhú dobu na rozmyslenie a tak som rozmýšľala či pravda alebo lož... nakoniec pravda zvýtazí....
"Nie som nezadaná..." povzdychla som si.
"Z toho si nič nerob aj ja som ... teda všetky.." To ma prekvapilo.
Povedali mi o plese ktorý býva vždy na začiatku roka, u nich sú prázdniny len týždnové. Na ples prídu obe školy, ples bude v lese . A ples je zajtrá večer pred začatím školy. To znamená že zajtrá skoro ráno prídu všetci pomáhať . A zvyšok času sa môžme ísť chystať .
Celú noc sme boli hore, mali pustený hudbu, vankúšovú vojnu, lakovali sme si nechty , robili masky a všetko podobne. Spať sme išli niekedy okolo 4 ráno. A ráno o 8 sme už museli byť v lese...
//Ahoj :) mám taký nápad, čo keby som pridávala príbehy častejšie len by boly kratšie, pridávala by som 2 alebo až 3x denne , prosím vyjadrite svoj názor v komente a túto čast venujem crazyfriend01010
KAMU SEDANG MEMBACA
~Hlavu hore princezná~
Misteri / ThrillerKaždému sa určite aspoň raz nejaká nočná mora snívala , lenže Fleur má nočné mori každý deň už od Piateho roku života, zabudla aké je to prebudiť sa s dobrou náladou. Fleur ide študovať do Londýna , dozvie sa pár nových o sebe a svojom pôvode, takti...