15.Kapitola

3.2K 220 22
                                    

Henry...

"Skús to znova" ozval som sa z rohu. Pozrela sa na mňa,  len na mňa hľadela a potom sa postavila a chcela odísť. Prečo ? Čo som spravil? Pribehol som ku nej a chytil som ju za ruku.

"Hej , čakaj... čo sa deje ?" 

Držal som ju za ruku , bola mi otočená chrbtom a pozerala sa do zeme. Prečo ma ignoruje ? Cítil som ako sa mi zovrelo srdce.

Pomaly a nežne som si ju otočil ku sebe a hlavu som jej nadvihol, pozrela sa mi do očí . A ja som jej pohľad opätoval. Jej krásne zelené oči zbožňujem.

"Spravil som niečo ?" šepol som a ona len sklopila zrak... "Beriem to ako áno" znovu som šepol. 

Fleur...

Neviem čo mám robiť. Mám strach, práve som tu z vrahom.

"Mala by som ísť domov" šepla som a vytrhla som sa mu a premiestnila do izby. Neviem ako sa to stalo ale proste som sa objavila v izbe. Sadla som si na posteľ a objala vankúš. V rohu izby som videla opretý skate, zobrala som ho a postavila sa naň a rukou som sa opierala o stenu aby som nespadla. Stačila mi tá malá maličkosť , ako na tom stáť. A  potom som sa skúšala odrážať a pridržiavala som sa o stenu. Takto som to skúšala dovtedy kým som nevidela menšie pokroky. Pokroky boli naozaj malé.

Na druhy deň keď som bola v škole som myslela len na skate. Prišla som do izby a hneď som začala jazdiť. Jazdila som po izbe. Mojím spolubývajúcim a najlepším kamarátkam to liezlo na nervy. 

James...(Prvý deň ako tam prišiel)

"Hej Thomlinson!" počul som ako na mňa niekto kričí, otočil som sa a uvidel som môjho trénera.

"Áno pane?" otočil som sa ku nemu.

"Dnes sa ti darilo, budeš so mnou mať zvláštne hodiny obrany, potom môžeš odísť skôr" oznámil a potom odišiel. Nemohol som sa dočkať, skôr doma , skôr z Fleur.

(Súčasnosť)...

Rozlúčil som sa zo všetkými trénermi. Premiestnil som sa do školy a napísal som Fleur že sa stretneme v lese , mám s ňou menší plán. Myslím že to bude viac než len bozkávanie... 

Fleur...

Prišla mi SMS od Jamesa, máme sa stretnúť v lese. Kde v lese ? Kde presne ? No fajn ... tieto presné veci zbožňujem. 

Obliekla som sa do kraťasí a tielka . Kraťase boli čierne, tielko ružové a dala som si ešte čiernu kravatu a išla do lesa. Prechádzala som sa a dúfala že má nájde. 

Neskôr po piatich minútach prechádzania ma niekto schmatol zozadu. Túto vôňu by som spoznala všade. Bol to James ...

"Hej pusti ma!" skríkla som naňho.

"Shhhhhh je čas aby sme v našom vzťahu pokročili..."

"Vzťahu ? V akom vzťahu ?"

"Ty si zabudla ?" šepol, držal ma jednou rukou okolo pásu a druhou mi prechádzal po tvári. 

Mala som strach a dýchala som hrozne rýchlo. Myslím že to cítil pretože ruku držal na mojom bruchu. Rukou prechádzal k pod brušku a nepáčilo sa mi aký smer to naberalo. Keď sa jeho ruka začala približovať k môjmu zadku hneď som sa odtiahla. 

"Daj mi pokoj!!" povedala som nahnevane. 

James...

Po tom ako sa odtiahla som zostal nadržaný... a keď som nadržaný som nahnevaný. Vždy dostanem to čo chcem. VŽDY!!!

Fleur...

V jeho očiach som videla hnev. Bojím sa. Začala som utekať preč, objavil sa predo mnou. Ako to urobil? Ľakla som sa a ho a začala som cúvať, narazila som do stromu. Prišiel ku mne a chystal sa ma pobozkať. Takto som si prvý bozk nepredstavovala. A nechcem ho mať s ním! Strelila som mu facku. 

Nahneval sa "Ty kurva!!" zakričal "Ako si to dovoľuješ ? Hmm?" teraz on mne strelil facku , ja som sa opierala o strom za mnou, viac som sa oň pritlačila a zvozila som sa na zem. A potom to pokračovalo. Nadával mi a ja som sa celá triasla. Plakala som a prosíkala nech ma pustí. A potom ma začal biť, kopal do mňa , ťahal za vlasy a nadával mi. Z očí mi tiekli slzy.

"Nerev!!" skríkol na mňa a kopol ma do brucha. Ja som sedela opretá o strom a on stál. Neprestala som plakať aj keď som sa veľmi bála že mi znovu začne ubližovať. A začal.

"Povedal som nerev!!" skríkol , schmatol ma za vlasy a za par sekúnd v rukách mal chumáč mojich vlasov.

Henry...

Prechádzal som sa po lese, je to moje jediné miesto na oddych a kľud. Môžem tu premýšľať čo sa stalo. Prečo sa na mňa hnevá? Čo som spravil? Odpustí mi niekedy?

Z môjho premýšľania ma prerušil mužský rev. A potom plač. Trvalo mi pekných pár minút než som si uvedomil čí ten plač je. Do piče...Fleur!! Rozbehol som sa tam...

Časť venovaná Adus_673 :) :) 

~Hlavu hore princezná~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora