Otvorila som oči, je to vôbec vo sne možne? Sedela som uprostred lesa opretá o Henryho, presne tak ako som zaspala, je to vôbec sen?
"Ahoj" pozdravil sa milo a pozeral na mňa svojími veľkými očami.
"Ahoj...." viem že je to len sen a nie je to skutočné ale ako moja mamina vravela, mám si dávať pozor...
"Ako sa cítiš?" spýtal sa vľúdne.
"Je to len sen" zasmiala som sa a až teraz som si všimla jeho prsteň na ruke, bol čierny , ako tí muži čo ma vtedy uniesli, rýchlo som sa odtiahla.
"Nie nie nie... nechcem ti ublížiť a nie nieje to len sen"
Len sa pozerám naňho "Tak potom čo to je? Chodím sem každú noc"
"Dovoľ mi to vysvetliť" podal mi ruku a ja som ju váhavo prijala, pomaly sme vstali a zobral ma na prechádzku.
"Počúvam..." pozrela som sa naňho a on ma stále držal za ruku.
"Toto nieje sen, toto je realita... "
A začal mi hovoriť a ja vám to skúsim vysvetliť ako som to pochopila.
Existuje jeden svet, ktorí je otvorený len pre nadprirodzené bytosti, tento svet sa volá Calissa podľa vládkyni ktorá ho stvorila, Calissa žije doteraz, je to najsilnejšia bytosť na svete, je milá a má všetky dobré vlastnosti - Len mne to znie ako rozprávka? - samozrejme že v tom svete žijú bytosti ktorým chýbajú tieto dobré vlastnosti , sú to temné bytosti ktoré sa snažia tento svet ovládnuť. A jednou z nich je Henry - No k tomu sa vrátime neskôr . Svet stojí na piatich živloch ktoré žijú v rovnováhe - Oheň , voda , zem , vietor a smrť - až doteraz, strážcovia smrti - nazývaný strážcovia kameňa ale aj k tomu sa vrátim neskôr- sa rozhodli -ako vždy- ovládnuť tento svet. Ale ako ? Živly prežívajú v bytostiach ktoré tu žijú ale aj v kameňoch , je 5 vzácnych kameňov a keď sa zničia 4 kamene živlov prírody zostane len jeden a to je smrť , to vedie všetky bytosti do záhuby. Strážci kameňa sú významní pretože chránia to najcennejšie čo tu je , a preto je to všetko rozdelené na kráľovstva – naprýklad kráľovstvo vody....- Jeho otec je kráľom Temneho Kráľovstva -vravela som že sa dostaneme ku môjmu miláčikovi- a on je princ, otec ho núti aby zabíjal strážcov no on po tom netúži, jeho matka bola rovnaká no tú zabil jeho otec. Keď niekto zabije strážca automaticky sa stane temným strážcom –je jedno či je to človek alebo strážca prírodného živlu.
A potom mi povedal neuveriteľnú vec, že vraj moja matka bola kráľovná a to znamená že ja som princezná. Keďže moja mamina zomrela, ja by som mala ísť na jej miesto. Ale komu by som vládla ? Keďže strážci zemi sú väčšina dávno mŕtvi lebo ich vyzabíjali temný strážci –takto sú prezývaný strážci kameňa smrti. Som tu len ja a pár strážcov ktorí sa schovávajú na zemi. Kruté čo ? A tu je dôvod prečo má minule uniesli . A ešte sú tu prstene na rukách, nikto ich nedá dole pokiaľ sa toho nezriekneš. Tie prstene majú moc daného živlu . Ako napríklad ja, môžem si sadnúť do trávi a iba silou vôle predo mnou vyrastie kvetinka alebo spôsobím zemetrasenie. Silu čerpám zo svojho živlu, teda zem , rastliny ...
"No a mám ešte otázku" pozrela som sa na Henryho.
"Akú ??"
"Čo keď sa mi toto všetko snívalo a je to len fantázia?"
"Nesnívalo, ty si tu, keď ta teraz poštípem ucítiš to"
"Ale ... mne to príde ako rozprávka od dysneyho"
Zasmial sa. "Neni to rozprávka, je to skutočnosť"
Obdarila som ho divným pohľadom."Čo keď sa teraz zobudím ako vždy"
Hlasno si povzdychol "Nezobudíš"
"Prečo nie ? Vždy som sa odtiaľto zobudila"
"Pretože vtedy si tu bola len napoly, ako duch , teraz si tu prítomná"
Celé to nedáva logiku.
"Teraz ideme domov a ty ideš do postele, zajtra máš školu" povedal Henry.
"Ale veď škola je až o dva týždne"
"Možno v Londýne, ty budeš chodiť sem"
"Šak si povedal že to tu je nebezpečné"
"V škole nie, je to internátna škola pre všetkých strážcov"
Teraz som si ja povzdychla."A ako sa sem dostanem ?"
"Prídem pre teba ráno o ôsmej, ty budeš mať zbalene kufre "
"A čo babka ??"
"Ja sa s ňou dohodnem"
Chytil ma za ruku a už sme stáli u mňa v izbe, rozlúčil sa a odišiel, keď sme prišli bolo asi 5 hodín ráno. Rýchlo som si pobalil kufre a ľahla do postele.
Ja blbá som si myslela že sa mi bude snívať niečo dobre, no bola som na omyle.
Bežala som po lese celá od krvi –Tento sen som už raz mala - ale potom ma niekto schmatol zozadu a ja som sa objavila v tmavej miestnosti, ležala som tam a okolo mňa boli tý muži a niečo si opakovali....
crrrrrrrr..... ten budík... rýchlo som vstala a obliekla som sa, dala som si trochu dlhšie legýnové kraťase, a na to tielko z nápisom Life Rock. Po pár minútach prišiel Henry, spýtala som sa ho na ten sen, či som bola na Calisse lebo mám už v tom zmätky, on mi však povedal nie, povedal že je to len sen, povedal že sa už podvedome nebudem dostávať do toho sveta lebo viem o jeho existencii či niečo také, stále je to pre mňa nové . Premiestnil sa so mnou pred školu, neviem ako to urobil.
"Aj ja to budem vedieť?" pozrela som sa naňho.
"Možno" to je trochu vyhýbavá odpoveď, teda aspoň ja ju tak beriem. Zaviedol ma pred školu ale nie dnu pretože prírodné elementy majú vlastnú Školu (Volá sa Eglantyne) a temný strážci vlastnú (Mense) vošla som dnu, našla som dvere z nápisom "Riaditeľňa" a vošla som dnu pred pani riaditeľku Ambrose -mala to napísané na ceduľke, bola položená na stole-, bola malá , staručká a na očiach mala okuliare, vlasy mala šedivé a bola v kostýme , fialovom a vedľa pracovného stola sedela sivá mačka ktorá sa neustále na mňa dívala vražednými očami. Bála som si sadnúť oproti toho stolu lebo tá mačka na mňa stále zazerala a ja som sa jej začínam báť.
"Môžete si sadnúť" oznámila mi.
"Nie ďakujem, radšej postojím& usmiala som sa no nespúšťala som oči z mačky. Pani Ambrose trvala na svojom a tak som si sadla, začala sa ma pýtať otázky :Koľko ti je?
Kedy si sa prvý raz dozvedela o sebe?
Aký máš element?
A keď som jej povedala o svojom elemente tak vytreštila oči, som jediná v škole s týmto elementom čo znamená že budem mať zvlášť hodiny. Dala mi kľúče od izby a keď som vošla...
//Ahoj :) túto kapitolu som sa rozhodla venovať zuzanielke :) Trochu sa ospravedlnujem za krátku časť ...
ESTÁS LEYENDO
~Hlavu hore princezná~
Misterio / SuspensoKaždému sa určite aspoň raz nejaká nočná mora snívala , lenže Fleur má nočné mori každý deň už od Piateho roku života, zabudla aké je to prebudiť sa s dobrou náladou. Fleur ide študovať do Londýna , dozvie sa pár nových o sebe a svojom pôvode, takti...