Celu noc som nezavrela ani oka. Myslela som len na Henryho ako je šťastný ale nie so mnou.
Ráno som išla na raňajky. S nikým som sa nerozprávala. Prišiel za mnou ten chalan z obeda ktorého meno stále nepoznám. Ani ho nechcem vedieť. Nemám náladu na nič. Z raňajok som nezjedla nič. Len som na ne hľadela. Z trápneho ticha ktoré panovalo na našom stole nás prerušila Susan.
"Deje sa niečo ??"
"Malo by sa?" pozrela som sa na ňu a zdvihla jedno obočie.
"Nie len... len sa chováš divne.."
Len som prikývla "Dobre" a tým sa naša konverzácia ukončila.
Raňajky som odložila a išla som si pre učebnice na izbu. Ten otravný chalan išiel za mnou, uprostred cesty som zastala a otočila som sa "Čo je? Daj mi pokoj"
"Čo je to sakra s tebou? Nič ti nikto nespravil a chováš sa ako piča!!!"
"Možno to je tým že sa ku mne všetci správajú jak ku piče!"
Nechápavo sa na mňa pozrel, nechápe tomu. Všetci sa ku mne chovajú milo ale on to nevie, nikto to nevie čo sa stalo. A tak to má byť.
"Potrebuješ schladiť!* rozkáže, schmatne ma za ruku a ťahá ma von za školu. Nedal mi ani šancu protestovať alebo hocičo povedať. Premiestnil sa so mnou do skateparku. Čo tu robím?
"Chcem do školy!! HŇEĎ!!" skríkla som naňho. Prišlo ku nám pár chalanov zo skateboardami.
"Čus James... to je tvoja nová?" ukázal na mňa. Počkať on je James? Krásne meno, aj sa mu celkom hodí.
Nová? Akože ja ? nie to musí byť omil či? Pozrela som sa naštvane na Jamesa "Nie , nie , nie, je to len kamarátka" jeho kamaráti sa zasmiali , rozlúčili a odišli. Hneď som sa na Jamesa obrátila.
"Tákže James..." zasmiala som sa . Tiež sa zasmial a položil predo mňa skate.
"Skús si to..."
"Ani ma nehne" na tu vec nestupím, bojím sa pádu.
"Ale no ták, bude to zábava"
"Nie !! Mňa na to nedostaneš!" zvýšila som hlas a pozrela som sa presvedčivo na Jamesa.
"Nebuď zlá...."
"Ja nie som zlá, proste sa na to nepostavím..."
Burel (otec Fleur)...
"To sa mi ako snažíte naznačiť že som ako to zasrané decko?" prekypujem hnevom, prečo je na mojej ruke skurvený prsteň ktorého sa neviem zbaviť ? A kto je sakra ten muž predo mnou čo sa ma snaží ukľudniť ?
Súvisí to z Amandou ?(Matka Fleur) .
"Hej , kľud ! Nič sa ti nestane a všetko ti vysvetlím ..."
"Kľud ?!!! To myslíš vážne ? Jebe ti ? Ako mám byť kľudný ? Ja umieram !!"
"Neumieraš... dá sa to prežiť ... "
"Ako to vieš ??" pozrel som naňho a na jeho prsteň. Pre Boha!! Aj on ho má celi čierny !! Len som prikývol "Čo preto musím spraviť"
"To je jednoduché... Zabíjať"
Vytreštil som naňho oči .
Pohľad z tretej osoby ...
Fleur a James sú v skateparku pri rampe . James sa snaží dostať Fleur na skate ale ona tvrdohlavo odmieta, niečo v nej jej vraví že to nieje dobrý nápad. Boji sa ?
Zatiaľ čo deti v skateparku riešia malé problémy Fleurin nevlastný otec Burel rieši skutočne.
Burel zabil matku Fleur , polícia tento prípad zmietla zo stolu. Nechcelo sa im to riešiť . V ten deň sa Burelovi objavil prsteň na ruke. Bol čierny. Bol to prsteň temného strážcu. Ba aj viac . Stal sa z neho mŕtvy strážca. Záleží na ňom čo si vyberie. Bude zabíjať strážcov aby prežil ? Alebo počká 24 hodín a zaspi nekončiacim spánkom ?
Fleur...
"Nie !!" povedala som vážne .
Nahneval sa , chytil ma, zdvihol a položil na skate. Nevedela som ako zareagovať.
Zostala som ticho a na skate (číta sa skejt alebo v tomto prípade na skejte)
Nezoskočila som dole, niečo mi to zakazovalo, a nebol to Jamesov varovný pohľad ktorý mi naznačoval asi toto . Ak z toho zoskočíš ,rátaj s tým že ťa na to položím znovu .
"Dobre a čo teraz ?" pozrela som sa naňho a držala pevne za ruku aby som nespadla. Viem je to trápne ale som na skate prvý raz a vážne sa bojím pádu...
"Teraz sa pomaly pohneš"
"Ako ??"
Popravil mi nohy do správnej polohy a začal ma tlačiť, držala som rovnováhu.
Po pár sekundách som povedala "Dobre stop ... zastav ma"
Počúvol má "Čo sa deje?"
"Nechcem chodiť za školu ale sľubujem že potom to skúsim"
"Vieš idem na týždeň preč , takže tá tu kontrolovať nemôžem , zober si ho " podá mi skate "a trénuj kým tu nebudem"
"Ehmmm ďakujem" neviem čo som mu mala na to povedať, zobrala som skate a chcela som odísť. Neviem čo mu mam za toto dať a tak som mu dala KAMARÁTSKU pusu na líce čo pre mňa neznamenala viac než len kamarátstvo. Len sa usmial a ja som zmizla do školy na hodinu ...
James...
Odchádzam na týždeň preč . Kam ? To je tajomstvo. Ale to dôležité je že mi dala pusu na líce. Myslím že to niečo znamená. Keď sa vrátim všetko jej poviem....
//Tu je ďalšia časť po dlhom čase, veľmi ma mrzí že to tak trvalo pretože som bola na dovolenke a potom sa mi pokazil počítač . Ale teraz som tu a dúfam že sa vám táto story ešte stále páči. Každé VOTE a KOMENT poteší. Túto časť chcem venovať matejkasi - mu . Ďakujem za krásny koment a za to že si skvelí čitateľ :) . S pozdravom vaša Fleur :)
KAMU SEDANG MEMBACA
~Hlavu hore princezná~
Misteri / ThrillerKaždému sa určite aspoň raz nejaká nočná mora snívala , lenže Fleur má nočné mori každý deň už od Piateho roku života, zabudla aké je to prebudiť sa s dobrou náladou. Fleur ide študovať do Londýna , dozvie sa pár nových o sebe a svojom pôvode, takti...