Fleur...
Umieram hladom, dlho som sa poriadne nenajedla. Konečne som z radosťou prišla na raňajky. Nabrala som si toho celkom dosť. A všetko som to aj zjedla. Na raňajkách sme sa toľko zasmiali. Bola zábava.
"No a neuveríte čo sa stalo mne" zasmiala sa Susan.
"A čo sa stalo?" spýtala som sa nedočkavo.
"Bola som na jednej party , plnej fakt sexi chalanov..." začala a všetci pri stole sme z tíchli aby sme počuli čo vraví "Začala som tancovať a predo mnou tancoval jeden muž, krásny zadok, nohy pevné vypracované a aj vysoký... chcela som ho osloviť a tak som povedala :"Hej krasoň , trsneš si?" a on sa otočil a nakoniec to bola ona"
Všetci sme zadržiavali smiech a nakoniec sme vybuchli do smiechu.
"To nič... keby viete čo sa stalo mne" povedala Beatrix a zrazu všetka pozornosť padla na ňu a začala "Bola som na kúpalisku s kamarátkami, keď sme už odchádzali tak som hľadala dievčenské kabínky , keď som konečne našla dvere z nápisom "KABINKY" vošla som do nich a hľadala sprchu. Sprchu som našla hneď a nikto tu nebol čo ma udivovalo. Vyzliekla som sa do nahá a začala som sa sprchovať. Potom som začala piskot a výkriky zozadu a nakoniec som zistila že som v chlapčenských kabínkach a nechala som pootvorené dvere..." začali sme sa smiať . Prišlo mi ju ľúto ale bolo to naozaj smiešne .
"Fajn a teraz ja..." začala som , môj trapas nie je až tak smiešny ale trapas to bol "Bola som z maminou nakupovať , ja som už mala vybrané a mamina si išla skúšať do kabínky šaty, v rukách som držala jej tašky a v jednej z nich začal zvoniť mobil, hneď som ho vytiahla a ruku som strčila do kabínky a zakričala som "Zdvihni si ten mobil!!" ten mobil som jej tam položila ale aj tak si ho nezdvihla a tak som vošla do kabínky a tam som videla nahú starú paní ako si išla skúšať podprsenku..."
"Fuuuuj " povedala Susan a hneď sme vybuchli do smiechu. Raňajky skončili a utekali sme na hodinu zo skvelou náladou.
Okolo nášho stolu prešla baba a škodoradostne sa zasmiala. "Kto to bol?" šepla som Susan.
"Savannah" odpovedala .
Mám až moc dobrú náladu aby som si ju všímala a len som nad tým pohodila rukou.
Naša prvá hodina bola matematika. Matematiku mám celkom rada -ložm, ja ju zbožňujem - a proste ma táto hodina bavila aj keď som to nedávala najavo.
Potom sme mali nudné hodiny . nič ma nebavilo, nejako som ich pretrpela a potom som išla na obed kde sme sa znovu nasmiali .
A potom sme mali voľno. Mám rada stredy. Na tejto škole je to taký pohodoví deň. Ale nejako nenávidím sobotu. Pretože sa v tento deň učíme . A nedeľa je oddychoví deň pre každého študenta ale aj tak máme program a dochádzku. Táto škola je ako vezenie. Vkuse nás kontrolujú ale chápem že je to pre dobro všetkých pretože včera našli pri ceste do školy Monse mŕtvolu. Zabili ďalšieho strážcu. Nechápem ako to môže niekto spraviť?
Rozhodla som sa ísť do lesa, len tak sa prejsť.
Henry...
Nenávidím ten pocit, pocit viny. Bol nevinný a ja som ho zabil ale aspoň viem že mám na týždeň pokoj. U mňa je to trochu iné ako u ostatných mŕtvych strážcov. Ja som dostal rakovinu , jeden rok som sa liečil, môj otec strácal nervy a v deň keď som mal zomrieť použil čiernu mágiu na to aby som prežil. Porušil pravidlá prírody a stal sa zo mňa mŕtvy strážca. Na rozdiel od iných mŕtvych strážcov nezabíjam každý deň ale raz do týždňa. Aj tak je to dosť pre mňa. Nerád zabíjam ľudí.
Vždy keď to spravím idem do lesa na prechádzku a rozmýšľam nad jeho tvárou. Dnešok nebol výnimkou, išiel som do lesa a vkuse som premýšľal nad tvárou plnou strachu. Nakreslil som si ju. Prečo?
Neviem... vždy keď to spravím je mi lepšie.
Sadol som si a oprel som sa o strom, premýšľal som nad životom ktorý som žil pred tým ako mi zistili že mám rakovinu. Bol som blbec. Spal som s každou druhou a ľutujem toho. Správal som sa ako blbec, bol som hrozný a hnusný k nim. Ľutujem toho ale už je neskoro. Potom som rok nechodil do školy a keď som sa vrátil všetci vedeli kto som. Som ten čo pojebal každé dievča ktoré vyzeralo k svetu a potom som ju odhodil ako usmrkaný kapesník...
Fleur...
Prechádzala som sa, prišla som na nejakú lúku uprostred lesa. Ľahla som si tam a oddychovala , vychutnávala som si teplé letné slnko ktoré ma hrialo. Pomaly som si sadla a vedľa mňa vyrástla ruža.
To som spravila ja ? Len som sa usmiala nad tým , robila som to keď som si myslela že snívam. Chcem to skúsiť znova. Sústredila som sa na jedno miesto aby tam vyrástla ďalšia kvetinka ale nič.
"Ale no tak !!" povedala som rozhorčene.
Henry...
Vstal som a začal som sa prechádzať, v diaľke som uvidel lúku a niekoho tam, bolo to dievča, len som si povzdychol a pokračoval som ďalej, potom som začul .
"Ale no tak!!" hlas mi bol známi a otočil som sa. Keď som lepšie zaostril, to dievča som vydeľ, a bola to Fleur, nevedel som čo spraviť ale rozhodol som sa ísť ku nej ...
Časť venovaná Elkatie :) :)
YOU ARE READING
~Hlavu hore princezná~
Mystery / ThrillerKaždému sa určite aspoň raz nejaká nočná mora snívala , lenže Fleur má nočné mori každý deň už od Piateho roku života, zabudla aké je to prebudiť sa s dobrou náladou. Fleur ide študovať do Londýna , dozvie sa pár nových o sebe a svojom pôvode, takti...