Fleur...
"A-Ako?...."
Usmiala sa a podala mi ruku stále za prachom domu "Chyť sa ma" začula som ako mi prehovorila v hlave. Neviem prečo som to spravila ale dotkla som sa jej a ona ma vtiahla dnu. Nečakala som to ale chcela som ísť von. Nešlo to. Cítila som akoby tam je sklo. Búchala som tam a kričala o pomoc. Dvere som nechcela zavrieť lebo cez ne išlo jediné slnečné svetlo dnu. Ale zabuchli sa samé. Po tele mi prebehli zimomriavky.
Začula som za mnou smiech a ona zmizla. Rozutekala som sa po dome v ktorom bol divný zápach. O niečo som zakopla. V tej tme som to nevidela a tak som to začala hmatať. A potom mi to došlo. Zapišťala som a uvedomila som si že to je mŕtvola. Vytiahla som kľúče kde mám svetlo a zažala som ho. Uvidela som všade mŕtvole čo ma donútilo zapišťať ale potom som to zadržala v sebe a začala som potichu lapať po dychu. Sledovala som tie mŕtvole s rozpadnutým telom ale potom som uvidela pocit a nejaké zvuky. Ono sa to pohlo!!! Vyskočila som na stôl a vytiahla mobil z vrecka. Zavolala som Henrymu. Trvalo dlho kým zdvihol ale nakoniec to zdvihol.
"Čo??" povedal otrávene čo ma trochu rozzúrilo ale rozhodla som sa to neriešiť keďže som v krízovej situácii...
"Henry??" povedala som a v polovičke slova sa mi zlomil hlas.
"Fleur? Deje sa niečo?" povedal ustráchane.
"Ehmmm tak trochu" "Tak rýchlo!! Čo sa deje?" povedal nervózne a začula som zabuchnúť dvere.
Nadýchla som sa "Som v budove plných mŕtvol"
Henry...
"Čo??" povedal som vystrašene. Nie , prosím nie, nech to nie je to čo si myslím.
"No v dome, nemôžem vyjsť"
"A nebol ten dom v opustených uliciach pri centre mesta ? Kde je zakázané chodiť?"
"No nevedela som že je tu zakázané chodiť al...." nedokončila a zapišťala, začul som rachot. A potom ma to s ňou prerušilo.
Dobre viem ako sa cíti. Teda neviem ale jeden môj kamarát tam bol a trvalo tri dni kým sme ho odtiaľ dostali. A keď odtiaľ vyšiel chodil na psychiatriu. Chodí tam doteraz a je divný.
Išiel som za jedným známym. Je to čarodej a išli sme do tej uličky.
Skúšal som sa znovu dovolať Fleur ale nič.
Fleur...
Nevedela som sa mu striasť. Ten mŕtvi muž ma držal za nohu a driapal mi ju. Odkiaľ má takú silu? Prečo nie je mŕtvi ? Začala som kričať a do očí sa mi začali hrnúť slzy. Začula som nejaké zvuky vonku a videla som vzadu svetlo. Slnečné svetlo. Niekto otvoril dvere. Cítila som ako si mŕtvola zapichuje nechty do mojej nohy. Teda ak to boli nechty. Nemohla som sa na to dívať ale vedela som že pomoc na blízku. Bohužiaľ ju už nemôžem zavolať lebo mi vypadol mobil a teraz naň nedočiahnem aj keď sa čo najviac snažím.
Uvedomila som si že niekto je vonku. Niekto kto mi môže pomôcť. Začala som sa brániť. Mŕtvolu som odkopla od seba, siahla som po mobile a rýchlo pribehla pri dvere.
Pohľad z tretej osoby...
Henry a jeho známy, ktorý je čarodejník a špecializuje sa na kliatby idú spolu pomerne rýchlim tempom k uličke, nájdu ten dom a zostanú prekvapený keď tam uvidia stáť Jamesa. James práve otváral dvere a bol šokovaný keď uvidel Fleur v stave v akom sa nachádzala. Ľutuje že to niekedy spravil. Podá Fleur ruku a úpenlivo sa na ňu pozrie. Keďže Fleur nezostáva iná možnosť a z vnútra nevidí že je vonku Henry tak mu tú ruku podá. James sa začne sústrediť a vytiahne Fleur z domu. Fleur ho v tej rýchlosti obejme a šepne : "Ďakujem"
Potom sa od Jamesa odtiahla a pozrela sa na Henryho. Henry sa tiež usmial a prišiel k Fleur. Rýchlo ju objal a potom sa obaja obrátili na Jamesa.
"Majte sa a držím vám palce" usmial sa James a zmizol. James našiel pokoj tým že všetkým odpustil a svoju jedinú lásku videl šťastnú. Od tohto dňa ich James sleduje z hora. Áno, dostal sa do neba.
"Prečo povedal že nám drží palce?" šepla Fleur Henrymu do ucha.
Henry len mykol plecami "Možno len chcel povedať niečo milé nakoniec..." zasmial sa Henry.
"Možno" šepla Fleur.
Vie James niečo čo naša zamilovaná dvojica nie? Alebo to myslel len obrazne? Ale niečo vedia určite, toto nie je koniec ale iba začiatok .
James našiel svoj Happy End, nájde ho aj Fleur s Henrym ?
//Vopred sa ospravedlňujem za krátku časť ale nestíham nič písať . Pred týždnom som napísala jednorázovku (moju prvú) a preto by som chcela bay ste mi ju ohodnotily : http://www.wattpad.com/story/22611921-milady mám ich tam rozpísaných asi eŠte desať ale to je akože v poho ..... xD xD a táto časť je venovaná vám všetkým. Dúfam že ešte stále tento príbeh niekto číta :) a vopred sa ospravedlnujem za gramatiku
-Michelle (FleurWaldner)
DU LIEST GERADE
~Hlavu hore princezná~
Mystery / ThrillerKaždému sa určite aspoň raz nejaká nočná mora snívala , lenže Fleur má nočné mori každý deň už od Piateho roku života, zabudla aké je to prebudiť sa s dobrou náladou. Fleur ide študovať do Londýna , dozvie sa pár nových o sebe a svojom pôvode, takti...