1. Gelecekten Gelen Mektup

491 33 2
                                    

Genç adam küreğiyle toprağı kazmaya devam ediyordu. Çok fazla uğraşmadan sonunda metal kutuya ulaşmıştı. Küreği bırakıp kutuya yöneldi ve kutuyu toprak zemine bıraktı. Kutuyu açtı ve içindeki zarfları çıkardı.

"İşte Yoongi, Jin ve Jimin.."

Zarfları sahiplerine teker teker dağıtıyordu. Başka neler çıktı diye atladı Jimin.

"Sadece bir çocuğun garip bir fotoğrafı..."

"Hey o benim." diyerek fotoğrafı hızlıca Hoseok'un elinden çekti Jimin.

"...ve nedense Messi'nin fotoğrafı var. Ayrıca beraber bir fotoğrafımız ve Jungkook'tan da bir mektup var."

Hepsi Hoseok'a doğru ilerledi ve elindeki fotoğrafa yöneldiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hepsi Hoseok'a doğru ilerledi ve elindeki fotoğrafa yöneldiler. 10 yıl önceki benliklerine buruk bir tebessümle bakıyorlardı. Hepsinin ayrı ayrı pişmanlıkları vardı. Ortak pişmanlıkları ise kesinlikle Jeon Jungkook'tu...

~~

6 Nisan 2016 (10 yıl önce)

Taehyung kendi aralarında konuşan ailesine es geçerek hole doğru ilerledi. Hızlıca ayakkabılarını giyip komodinin üstündeki çantasını aldı. Komodinin üstündeki zarf yere düşmüştü. Taehyung zarfı fark edip eline aldı. Zarfın üstünde Busan Güney Kore, Kim Taehyung yazıyordu. Kendine bir mektup gelmiş olmasına şaşırmıştı ama asıl şaşırdığı gönderen kısmında da kendi adının yazıyor olmasıydı.

Şaşkınlığı ile holde öylece dikilen Taehyung annesinin seslenmesi ile irkildi.

"Yetişebilecek misin?"

Kendine gelen Taehyung elindeki mektup ile birlikte koşmaya başladı. Hızlanırken elindeki mektubu çantasına atıverdi. Yüzüne hafif bir tebessüm yerleşti. 'Bugün günlüğüme nasıl başlayacağımı biliyorum. 6 Nisan: hayatımda ilk defa uyuyakaldım.'

Sonunda nefes nefese de olsa yetişebilmişti Taehyung. Sırasına oturduktan sonra nefesinin düzelmesini bekledi. O sırada öğrenciler çalan zil ile sınıfa doluştular. Ardından sınıf öğretmenleri Bay Choi de içeri girdi.

"2.sınıfların yeri değişmeyecek, dolayısıyla bu güz yeni bir başlangıç gibi hissettirmeyebilir. Açılış töreninin ardından kitaplarınızı dağıtacağım."

Bay Choi genel yıla başlama konuşmalarını yaparken Taehyung'ın aklına sabahki mektup geldi. Ve zarfı çantasından çıkartıp incelemeye başladı. Katlanmış sayfaları açıp okumaya başladı.

'Kim Taehyung'a. Lise 2.sınıftaki halim. Nasılsın? Bu mektubu 10 yıl sonraki gelecekten yazıyorum. Neden mi sen lisedeyken yazıyorum. Çünkü bana büyük bir iyilik yapmana ihtiyacım var.'

"10 yıl sonraki gelecekten mi?" Taehyung bu bir şaka mı diye düşündü. Diğer satırlara da göz gezdirdi.

'Bu mektupta gerçekleşmek üzere olan olayların ve yapmak istediğim seçimlerin kronik sıralamasını yapacağım. Böylece yaptığım hataları tekrarlamayacaksın.'

Hata? Ne hatası olabilir? İçinden umarım bu Jimin'in gevşek şakalarından biri çıkmaz diye geçirdi. O sırada sayfanın son satırı dikkatini çekti.

'6 Nisan: Alarmı kurmayı unuttum ve hayatımda ilk defa uyuyakaldım.'

Ne, bunu nasıl bilebilirdi. Devam eden cümleleri okumayı sürdürdü.

'Sınıf 2-6'ya Seoul'den bir öğrenci gelecek. İsmi Jeon Jungkook. Benim yanıma oturacak'

O sırada ne ara sınıftan çıkmış olduğunu düşündüğü Bay Choi arkasında bir çocukla geri döndü.

"Beklettiğim için kusura bakmayın. Bu Jeon Jungkook. Jeon Jungkook Seoul'den geliyor. Bu onun Busan'a ilk gelişi bu yüzden ona göz kulak olun."

Taehyung mektuba göz attı. Olmuştu. Mektubun dediği gibi yeni nakil öğrenci kanlı canlı karşısında duruyordu. Mektubun son satırlarını tekrar okudu. 'Yanıma oturacak'

Jungkook o sırada tanıştığına memnun olduğuna dair bir şeyler mırıldandı. Bay Choi sınıfa baktı ve Jungkook'a dönerek:

"Pekala, Taehyung' ın yanı boş oraya geçebilirsin. En arkadaki sıra."

İki çocuğun gözleri birbiriyle buluştu. Taehyung bulunduğu durumun şoku içindeyken Jungkook boş gözlerle bulunduğu sıraya ilerledi. Çantasını koyup yavaşça yerleşti. Taehyung yavaşça kafasını yeni çocuktan tarafa çevirdi. Mektuptaki pişmanlığı bu güzel çocukla ilgili olabilir miydi. Daha fazla okumak istiyordu. Ama Bay Choi çoktan derse başlamıştı ve Bay Choi'nin dersinde başka bir şeyle ilgilenmemesi gerektiğine dair derslerini Jimin'in cıvıklıkları sayesinde pek âlâ öğrenmişti.

Y.N:Selam millet. Yavaş bir giriş yaptım. Genel anlamda hikaye zaten yavaş ilerleyecek ama. Bölüm kısa olmuş gibi hissediyorum ama yoruldum valla dhdbdjd
Ve ve ve.....

 Bölüm kısa olmuş gibi hissediyorum ama yoruldum valla dhdbdjdVe ve ve

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung'ın yanına oturmuş şöyle bir Jungkook hayal edin. Ffff feels geldi gitmeliyim :))

ORANGE • (Vkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin