14. Şansım Olmadığını Biliyorum

168 23 4
                                    

"İyi misin? Jin sana öğle yemeğini getirmemi söyledi. Aç mısın? Beraber yiyebiliriz."

Taehyung kendi kötü hissettiği için revire gitmişti. Çıkarken onu Jungkook karşılamıştı. Öğle yemeklerini yemek için okulun çatısına gitmeye karar vermişlerdi.

'Jungkook'a geçen seneki kültür festivalinden bahsettim. Ve festivalin sonundaki havai fişeklerden. Jungkook beraber izlemeyi teklif etti.'

Taehyung yemeğini yemeye odaklanmış olan Jungkook'u izliyordu. Mektubu düşündü. Olanlar artık gerçekleşmemeye başlamıştı. Festival hakkında herhangi bir konu açılmamıştı.

"Baksana Tae. Geçmişe ya da geleceğe gidebilecek olsan hangisini seçerdin?"

Jungkook da dersten sonra sadece bu konuyu düşünüyordu. Geçmişe gidebileceğini bilse hiç düşünmeden yapardı bunu. Taşımaktan yorulduğu pişmanlıkları vardı.

"Gelecek sanırım. Geçmişi değiştirmek adına yapabileceğim bir şey yoksa geleceği bilip şuanı değiştirirdim. Ya sen?"

"Geçmiş."

"Neden peki?"

"Pişmanlıklarımı düzeltmek için. Geçmişi değiştiremesem bile vicdanımı rahatlatabilirim. Ömür boyu pişmanlık duymaktan daha iyidir kesinlikle."

'Geçmişi değiştirerek güzel anıları da değiştirebilirsin. Öyle olursa özür dilerim. Ama değiştirmek istemediğim kısımlar var. Örneğin kültür festivalindeki havai fişek anısı gibi. O anıyı silme.'

Taehyung mektubu hatırladı. Havai fişek anısını kesinlikle silmemeliydi. Alaşılan Jungkook'a sormanın vakti gelmişti.

"Jungkook.."

"Efendim."

"Şey.. Kültür festivalinin sonunda havai fişek gösterisi oluyor. Yani.. İzlesek mi? Birlikte."

Gülümsedi Jungkook.

"İyi fikir. Hep birlikte izleyebiliriz."

Taehyung bunu istemiyordu. Gelecekteki benliğinin silmek istemediği o hatıra yine özel olmalıydı.

"Onu kastetmedim. Sadece ikimiz."

Kızardığını hissedebiliyordu. Ufak şeylerden utanırdı Taehyung. Fakat hiç beklenmedik şeyler yapma özelliği de yok değildi. Yeri geldiğinde yaptıkları ve yapacakları gibi. Biliyordu. Korksa da daha fazla adım atacaktı.

~~

"Taehyung ile havai fişek izlesek sorun olur mu? Yalnız?"

Jungkook önündeki havuza ayağını daldırmış Hoseok'la konuşuyordu. Hoseok Jungkook'a bakmadan cevap verdi.

"Neden izin istiyorsun ki?"

"Taehyung'ı seviyorsun? Değil mi?"

"Ha?"

"Taehyung haricinde herkes farkında."

"Öyle mi?"

Sıradan tavırla söylediği cümlelerle karşısını izliyordu. İkisinin de birbirlerine bakmadan yaptığı sakin konuşma derin bir sessizlikle bitmişti.

~~

Jin: "Geçen yıl konser işindeydin değil mi?"

Hoseok: "Evet."

ORANGE • (Vkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin