'1 Mayıs: Jungkook'un bir haftalık geçici futbol kulübü üyeliği bitti. Resmi üye olarak katılmak yerine kulübü bıraktı. Jungkook'un kulübe katılmasını istiyorum, onu zorlamam gerekse bile. Aslında futbol kulübünün bir parçası olmayı çok istiyor.'
Jimin elinde magazin dergisi incelerken okuduğu dedikodulardan Taehyung'a bahsediyordu. Taehyung'ın onu dinlemediğini anladığında söylenmeye başladı.
"Lee Min Ho ile Suzy'nin evlenecek olmaları seni de çok heyecanlandırmıyor mu? Sence de çok yakışmıyorlar mı?"
"Hıhı evet."
"Tae! Sen beni dinlemiyorsun. Onlar evlenmiyor. İki saattir sana ayrılmalarından dolayı girdiğim Nutella krizi anlatıyorum. Cidden uzaylım fazla alındım. Beni uzun süredir aksatıyorsun zaten. Üstüne şimdi bir de dinlenmiyoruz."
Jimin dudaklarını büzmüştü. Ama söylediklerinde haksız sayılmazdı. Şu mektup olayından beri arkadaşlarını sıksık aksatıyordu.
"Jimin sanırım ilk defa haklısın. Seni aksattığımı biliyorum. Ne desen haklısın. Akşam bize gel de bir şeyler yaparız. Hatta bildiğin dağıtalım."
Jimin'in keyfi yerine gelmişti. En yakın arkadaşıyla bir şeyler yapmayı çok özlemişti.
"Bak uzaylı! Eğer bu gece beni ekersen seni öyle bir sikerim ki gezegenine kucağında veledinle dönersin."
Jimin tombiş parmaklarıyla minik tehditlerini savurdu. Zilin sesini duyduktan sonra da parmaklarıyla gözüm üstünde bakışı atarak sırasına oturdu.
~~
Öğlen arasında Taehyung'ın sırası etrafında toplandılar. Hoseok Jungkook'un omzuna vurarak konuştu.
"Millet dinleyin! Jungkook bu günden itibaren, futbol kulübünün resmi üyesi olmuştur."
"Hoseok bir türlü kabullenemedi."
"Kabul ettin bebeğim, şuandan itibaren yan çizemezsin."
Taehyung katılma konusunda onu zorlaması gerektiğini düşünmüştü. Ama buna gerek kalmamıştı. 'Yoksa... Gelecek değişiyor mu?'
O sırada sınıfın kapısından geçerken içeriyi süzen Lalisa'yı fark ettiler.
"Az önceki Lalisa'yı değil miydi?" Namjoon sorduğunda Jimin karşılık verdi.
"Onu tanıyor musun?"
"Evet. Fıstık gibi sonuçta." Namjoon bu sözüyle Jin'den kafasına bir şaplak yiyeceğini düşünmemişti.
"Hey! Bu da neydi şimdi?"
Jimin kahkaha attı. Bir kollarına birbirine bağlamış somurtan Jin'e bakıyordu bir de boş gözlerle etrafına bakan Namjoon'a. "Bu kadar aptal olursan daha bunlardan çok yersin."
"Lalisa demek? Her zaman idmanı izlemeye geliyor ama adını bilmiyordum." Jungkook konuştuğunda Taehyung farklı hissetti. Bu kız Jungkook'tan hoşlanıyor olabilir miydi?
~~
Son ders zili çalmıştı, herkes aynı anda çıkmaya başlamıştı. Jimin çıkarken sırasında çantasını toplayan Taehyung'a tüm gün yaptığı gibi gözüm üstünde bakışlarını atmayı unutmadı. Eğer onu ekerse gerçekten sikilecekti.
Jungkook yanında sırasında oturmuş toparlanan Taehyung'ı izliyordu.
"Diyorum ki Tae bugün bana ders çalıştırır mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORANGE • (Vkook)
Fanfiction"Jungkook zayıftı, bu yüzden öldü. Ve biz de zayıftık, bu yüzden onu kurtaramadık." "Yunanca'da 'sevgi'ye karşılık gelen üç ayrı kelime vardır" dedi Petrus. "Peki ama sevginin hangi halini kastediyorsunuz: Eros mu, Philos mu yoksa Agape mi?" "Agape...