Gönderen: Jungkook
Seokjin'den hâlâ hoşlanıyor musun?
Taehyung kafasını yastıktan kaldırmıştı. Jungkook'un mesajına bakıyordu. İç çekerek cevap yazmaya başladı.
Tae: Hayır
Kook: Yemek yapabildiğini bilmiyordum. Bir ara bana da yaparsın belki
Tae: Olur. Yarın yapacağım.
Kook: djdheifheifjrd Şaka yapıyordum Tae. Neyse artık yatacağım iyi geceler.
*Jungkook çevrimdışı*
Konuşmalarına bakıyordu Taehyung. Jungkook'un mesajları kısa cevaplardan oluşuyordu. Jin'den hoşlanıp hoşlanmadığını sormuştu. Kısa bir 'hayır'dan sonra ise konuyu değiştirmişti. Peki öpüşmeleri hakkında hiç konuşmamış olmaları normal miydi? Taehyung kafasını tekrar yastığına gömdü. Son günlerde çok düşünüyordu. Düşünmek ona göre değildi. Bir şeyler yapmalıydı.
Taehyung bir hışımla yattığı yerden kalktı. 'Sen bu değilsin Taehyung. Normale dön.' mırıldanarak merdivenlerden iniyordu. Salonda televizyon izleyen ailesini görmeden mutfağa gitti ve bir paket cips kapıp tekrar odasına döndü. Uzun süredir kullanmadığı oyun konsolunu yatağının altından çıkardı ve kurdu.
"Özlemişim seni bebeğim. Hadi her şeyi siktir edip oyunumuza bakalım."
Oyun oynayarak kafasını dağıtabileceğini düşünüyordu.
'Sadece şaka ha? Gerçekten onun için yemek yapmalı mıyım? Mektupta yapmamı istiyordu. Ama gayet dalgaya alır gibiydi.'
"Off siktir!" Küçük bir küfür eşliğinde elindeki kumandayı fırlattı Taehyung. Şuan yapmaktan en zevk aldığı şeyler bile kafasındaki soru işaretlerini gidermiyordu.
Oturduğu yerden kalkıp mutfağa gitti. Hızla üstüne mutfak önlüğünü geçirip ellerini yıkadı. Dolaptaki tarif kitabını masanın üstüne koyup bir tanesini gözüyle seçti ve malzemeleri dolaptan çıkarmaya başladı. Bir yandan aklındaki şarkıyı mırıldanıyor bir yandan da önündeki sebzeleri doğruyordu.
'Bunca yıldan sonra günler geçiyor
Milyonlarca kez düştüğünü gördüm
Herkes hata yapar
İncinmeni izlemek çok zor geliyor
Bu acıdan bir ders çıkar
Bu şekilde yolunu bulursun
Çok zor hissettiriyor, ben de oradaydım
Gökyüzü çok karanlık başka yolu yok
Hikayeler sadece yara izlerini anlatabilir
Senin için çok fazla sevgim var arkadaşım
Sonuna kadar sür ya da öl
Ama kendini sadece sen kurtarabilirsin
Sadece dinlemelisin, dinle
Umarım biliyrsundur
Dinle, dinle
Gitmeyeceğim
Keşke seni yaşadığın acıdan kurtarabilsem'
(ONE OK ROCK feat. Avril Lavigne- Listen)~~
Taehyung kahvaltıdan sonra hazırladığı yemekleri düzgünce paketledi.
"Ne yapıyorsun?"
"Öğle yemeğimi paketliyorum."
"Sence de bu tek kişi için fazla olmamış annecim?"
"Hayır. Neyse görüşürüz. Ben çıktım."
Taehyung annesinin cümlelerini geçiştirerek evden ayrıldı. O ayrıldıktan sonra annesi kendi kendine gülümsedi.
"Sonunda hoşlandığı bir çocuk mu buldu acaba?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORANGE • (Vkook)
Fiksi Penggemar"Jungkook zayıftı, bu yüzden öldü. Ve biz de zayıftık, bu yüzden onu kurtaramadık." "Yunanca'da 'sevgi'ye karşılık gelen üç ayrı kelime vardır" dedi Petrus. "Peki ama sevginin hangi halini kastediyorsunuz: Eros mu, Philos mu yoksa Agape mi?" "Agape...