Şarkı: Befikre - Je T'aimeTaehyung dolabından kitabını alıyordu.
"Günaydın."
Jungkook da dolabından kitaplarını almak için gelmişti. Taehyung da ağzında dolaştırdığı kısacık bir "Günaydın." ile ona karşılık verdi. İki haftadır doğru düzgün konuşmuyorlardı.
Jungkook Taehyung'dan önce işini bitirip ayrılmıştı. Taehyung koridorda gitmekte olan çocuğun arkasından bağırdı.
"Jungkook!"
Jungkook durmuştu. Yüzünü ona döndü. Söyleyeceği şeyi dinliyordu.
"Ben..."
"Jungkook! Günaydın!"
Taehyung cümlesini tamamlayamadan Lisa önünden geçerek Jungkook'a sarılmıştı.
"Ne olmuştu Taehyung?"
Jungkook hâlâ Taehyung'ın söyleyeceği şeyi dinlemek istiyordu. Karşısındaki çifte baktı Taehyung. Lisa ile Jungkook karşısında el ele tutuşuyordu. Bu şekilde nasıl ona bir şey diyebilirdi ki.
"Hiçbir şey."
Kız Jungkook'un elinden tutarak onu çekti.
"Gidelim Jungkook."
~~
"Pekala sonra devam ederiz.
Öğle arası zili çalmıştı ve Bay Choi sınıfı serbest bırakmıştı.
Hoseok: "Yoongi, Namjoon gidip çörek alalım."
Namjoon Jungkook'a döndü.
"Gelmek ister..."
Sorusunu bitiremeden sınıf kapısında Lisa'nın sesini duymuştu.
"Jungkook!"
Jungkook'a bakarak el sallıyordu. Sınıftakiler onları izliyordu. Lisa okulun havalı kızlarındandı ve onu tanımayan yoktu.
"Üzgünüm Namjoon." diyerek onu bekleyen sevgilisinin yanına gitti.
Jimin ve Jin yiyecek bir şeyler alıp sınıfa geri dönmüşlerdi.
Jimin: "Jungkook nerede?"
Yoongi: "Loso bor yorloro gotordo."
Yoongi bir yandan elindeki çöreği yemeye çalışırken bir yandan da kitabını okuyordu.
Jimin: "Yine mi ya? Her teneffüs götürüyor?"
Jin: "Açıkçası Lisa'dan haz etmiyorum."
Jimin: "Ben de. Jungkook da bizimle hemfikir mi acaba?"
Jin: "Jungkook sadece bir buçuk aydır burada. Ayrıca Lisa da Seoul'den gelme. Konuşacak şeyleri vardır eminim."
Jimin: "Jungkook neden çıkmayı kabul etti ki? Ne aptal ama."
Jin: "Onu durdurmamız gerekiyordu. Bizim hatamız tamamen."
Taehyung yanlarında konuşan Jin ve Jimin'i dinliyordu. Bir yandan da saatlerdir yemediği rameniyle oynuyordu. Oldukça sessizdi.
'Çıkma diye neden yüzüne söylemedim ki? Geleceği bilmeme rağmen bu seçimi yapan benim.'
Jimin: "Ne bu kadar mı yiyeceksin? Taehyungie hasta mısın kuzum?"
Taehyung: "Hayır iyiyim. Doydum sadece."
Jin: "Ben meyve suyu almaya gidiyorum. Taehyung sen de gel hava al biraz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORANGE • (Vkook)
Fanfiction"Jungkook zayıftı, bu yüzden öldü. Ve biz de zayıftık, bu yüzden onu kurtaramadık." "Yunanca'da 'sevgi'ye karşılık gelen üç ayrı kelime vardır" dedi Petrus. "Peki ama sevginin hangi halini kastediyorsunuz: Eros mu, Philos mu yoksa Agape mi?" "Agape...